Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Szanowni koledzy, niedawno zakupiłem ww. ciągnik. Pierwszy problem dotyczy włącznika świateł, a właściwie zespolonego przełącznika. Strasznie ciężko włączało się światła, aż wkońcu coś chyb pękło i środek przełącznika obraca się zamiast załączać światła. Wczoraj rozebrałem i nie mogłem nigdzie znaleźć nr seryjnego. Czy ktoś z Was orientuje się co to za przełącznik  ewentualnie czy jest do niego jakiś zamiennik bo pewnie oryg. będzie drogi (np do fergaja jest przełącznik z serwisu za parę stów, a  montowany taki sam do auta niecałe 100 zł.). Kolejna sprawa to automatyczne przełączne biegów pomimo ustawienia guzikiem na AUTO, funkcja ta nie działa. I na koniec na podłokietniku świeci się ciągle czerwona lampka (nie ta od EHR). Za wszelką pomoc będę wdzięczny.

Opublikowano

Dzieki za odpowiedz. W tej chwili na wyświetlaczu nie ma żadnego błędu Jednakże po zapaleniu piszczy alarm i święci sie ta górną kontrolka a czasem dodatkowo dryga lampka z wykrzyknikiem Z tego co wyczytałem mówi ona o niskim poziomie płynu hamulcowego ale zbiorniczek jest pełen. 

Opublikowano

Tak plus ta lampka na podłokietniku jednakże nie mogę znaleźć jej funkcji. Wszystko działa ok jak narazie W menu tez mogą zmieniać, jednak jak biegi ustawie auto to nie przełącza automatycznie.

Opublikowano

Mógłbyś rozwinąć stwierdzenie,że ciągnik jest "na neutralnym". No cóż to, że traktor jest  "przygotowany" na sprzedaż to się spodziewałem. Długo nosiłem się z zamiarem  kupna ciągnika no i niestety mając budżet poniżej 120 czy 150 tys. ciężko cokolwiek znaleźć. Handlarz ma odpicowany, a w ciągniku rolnika leci, cieknie albo wiszą kable, kabelki a na kompie same błędy. Przed zakupem niewiele byłem wstanie sprawdzić, tym bardziej że informacji o tych traktorach jest mało praktycznie brak. Mój budżet pozwolił jedynie na zakup właśnie tego ciągnika. Podczas jazdy i sprawdzenia  nie było nic niepokojącego, a po drugie ile można sprawdzić. Widzę kolego, że w opisie masz serwis skąd dokładnie Jesteś??? I wracając do mojego głównego pytania wiesz może o jaki zespolony przełącznik świateł chodzi bo nic nie mogę znaleźć. Może od jakiegoś auta idzie dobrać coś podobnego, 

Opublikowano

zespolony tylko orginalny

co  do kontrolki to jest to oryginalna modyfikacja na rynek francuski (bo oni są inni) kontrolka jak jest wszystko ok to po ruszeniu i prawidłowym za sprzęgnięciu biegów i sprzęgła centralnego ma zgasnąć jak tego nie robi to znaczy ze jest coś nie tak

ten ciągnik jest tani bo jest problematyczny chodzi tu o niedorobioną elektronikę która na okrągło nie działa jak powinna i nie jest tani w utrzymaniu znajdź sobie gdzieś w okolicy dobrego mechanika bo będziesz jego stałym bywalcem jak nie masz i nie możesz znaleźć to zapraszam

Opublikowano

Dzięki za odpowiedź. Trochę mnie zmartwiłeś tymi informacjami ze jest to kiepski traktor. Dużo nim nie robiłem ale jak narazie nie sprawia większych problemów. Zobaczymy jak będzie w przyszłości sprawował. Pozdrawiam 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez radek8817
      Witam posiadam deutz agrotron mk3 135 swieci mo się kontrolka emc ładnie zapala wszystko niby działa ma moc tempomat dziala od czego ona może byc. Kolejna kontrolka  to zolw cały czas swieci zokw Skrzynia 6biegow 4 polbiegi ciagnik jezdzi normalnie szybko jak ja wyłączyć?. Kolejna sprawa pokazuje mi włączony Przedni wom i obroty przedniego womu ciagnik nie posiada przedniego womu nawet włącznika do niego ktoś cos moze podpowie o co tu chodzi 
    • Przez Wojtas3c
      Posiadam Same Silver 100.6 i potrzebuję zrobić hamulec ręczny. Od dołu skrzyni jest okienko z dojściem do hamulca postojowego. Spuściłem olej ze skrzyni i tylnego mostu około 60l i mam wgląd na klocki hamulcowe, które znajdują się na wale, tylko nie mam pojęcia jak je zdemontować ponieważ są już zjechane. Klocki te są przełożone poprzez okrągłe tarcze hamulcowe tzn. zasada jest taka że jeżeli zaciągam ręczny to wtedy zaciskają klocki tarcze hamulcowe na wale skrzyni. Tarcze hamulcowe są frezem osadzone na wale i moje pytanie czy one są osadzone na stałe czy na frezie powinny się przesuwać. Oczywiście wszystko pracuje w oleju.
      Poglądowy schemat https://sklep-agroland.pl/CZESCI-DO-CIAGNIKOW/Sektor-klocek-hamulca-recznego-jednostronny-0.171.5451.2
       
      Proszę o podpowiedź w jaki sposób zdemontować klocki i czy tarcze hamulcowe są przesuwne czy stałe na wałku.
       
      Pozdrawiam
    • Przez Daoran23
      Siema Zamierzam kupić ciągnik i podobają mi się Agrotrony 120 i proszę o wyjaśnienie Do czego służy ta niebieska Gałka z gumowym mieszkiem bo 2 obok to domyślam sieę że sekcje czyli 4 wyjścia a czy ta z mieszkiem to tez od pary czy nie bo nie które ciągniki jej nie posiadają. Jakby ktoś miał czas to niech obiaśni mi poza tym wszystkie wajchy pokrętła.  Z góry dzięki za pomoc

    • Przez velFoka
      Panowie czy ktoś robił zabieg wymiany sterownika silnika? Mój sterownik z tego co zrozumiałem jest na kości pamięci 16 bodajże że coś blokuje go do wgrania zwiększenia mocy. Zastanawiam się nad wymianą sterownika ale nie wiem czy to zadziała
    • Przez velFoka
      Panowie pomocy. Był niedawno Agrotronik i nie dał rady połączyć się z ecu żeby podnieść moc. Czy na prawdę nie ma na to szans?
      Pacjent to Agrotron 120 mk3 z 2001 roku na pompowtryskach. 
      Kiedyś żeby zdjąć kaganiec to jeden fachowiec wziął na warsztat i serdią to ogarną. Czy Serdia dałaby radę zwiększyć moc czyli zczytać mapę iw grać czy na prawdę w nich nie da się elektronicznie nic?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v