Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, chciałabym zamontować do john deere 5r wolny spływ, potrzeby do rozrzutnika żeby hydraulika sie tak nie grzała, i moje pytanie brzmi czy mozna bezpośrednio podłączyć złączkę pod zawór power beyond pod krociec z oznaczeniem R bądź P czy lepiej pociągnąć dodatkowy waz i bezpośrednio do skrzyni. W skrzyni jest nakrętka na imbus. Rozrzutnik ma średnie zapotrzebowajie na wydajność hydrauliki. Dzięki za poradę. 

IMG_20200219_132222.jpg

IMG_20200219_132227.jpg

Opublikowano

Ja mam do skrzyni,wykręciłem śrube na imbus i zamontowałem tam gniazdo,potrzebne do opryskiwacza

Opublikowano

dobra rada dla michal_xs:

1. ile przewodów hydraulicznych dochodzi do tego silnika hydrauliczengo jaki chcesz podpiąć na powrót? 2 czy 3 przewody? Widzę iż masz OC - czyli otwarty układ hydrauliczny - więc zakładam iż nie używasz wykrywania obciążenia czyli LS (ang. Load Sense)

2. Jeśli są to 2 przewody - to wtedy masz przewód ciśnieniowy czyli P oraz przewód powrotny czyli R. 

3. Gdzie podpiąć powrót od tego silnika hydraulicznego: 

a) jeśli masz 2 przewody jeden P (ang. Power - Ciśnieniowy)  i drugi R (powrót oleju z silnika hydraulicznego) wtedy powrót z silnika hydraulicznego podpinasz pod port R (ang. Return-powrót) na bloczku z twojego zdjęcia. DLACZEGO: ponieważ olej powracający z silnika hydraulicznego dobrze aby był przefiltrowany - a w twoim ciągniku tak będzie, ponieważ jak podepniesz na port R to na powrocie trafi na tak zwany filtr powrotny i oczyszczony powracający olej będzie dalej używany w układzie hydraulicznym. 

b) Jeśli masz 3 przewdy z silnika hydraulicznego - wtedy przewód powrotny z silnika hydraulicznego wpinasz do tego samego portu czyli pod R (ang. Return - powrót). Natomiast twój trzeci przewód jaki moze być do tego silnika hydraulicznego to może być tzw. przecieki silnika hydraulicznego - wtedy kierujesz go do tzw. powrotu z zerowym ciśnieniem. Czyli do obudowy zbiornika R001 - czyli skrzyni.  Tam mogą iść przecieki ponieważ ciśnienie na powrocie będzie zerowe, jest ich mało i w obudowie nie ma filtra powrotnego wiec mała ilość oleju będzie przefiltrowana na fitrze ssawnym i dlaje do pompy.  

Jeśli tak to podepniessz - wtedy nic ciś się nie będzie grzało. Olej hydrauliczny normalnie pracuje w temperaturze 60-90/95 stopni więc 95 stopni na tym ciągniku ciężko ci będzie osiągnąć nawet z rozrzutnikiem. 

Z twojego IP widzę iż najbliżej masz do Danzap. pewni mają powroty na silnik od ręki. 

Opublikowano

Słuchaj mam dwa przewody do rozrzutnika. Zasilanie i powrót. Do tej pory wpinalem w 1 gniazdo hydrauliki góra i dół. 

Opublikowano

jak masz 2 przewody to powrót dajesz pod port R. na płycie ze zdjęcia -czyli górny port skierowany do tyłu ciągnika. 

zasilanie mozesz podpiąć pod gniazdo SCV - to które ma rególację przepływu. U ciebie będzie to gnizdo najbardziej po lewej (patrząc w kierunku jazdy) tam masz chyba regulację żółw/zajac. I wszystko będzie grało.

 

Opublikowano
Dnia 21.02.2020 o 15:11, SPFH napisał:

jak masz 2 przewody to powrót dajesz pod port R. na płycie ze zdjęcia -czyli górny port skierowany do tyłu ciągnika. 

zasilanie mozesz podpiąć pod gniazdo SCV - to które ma rególację przepływu. U ciebie będzie to gnizdo najbardziej po lewej (patrząc w kierunku jazdy) tam masz chyba regulację żółw/zajac. I wszystko będzie grało.

 

Witam.czy jest mozliwośc w JD 6125M pompa zębata 114 litrów,zeby napedzała dmuchawę hydrauliczną?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Kamil567
      John Deere 5080M na zimnym szarpie po rozgrzaniu problem zanika ale nie do końca. Głównym problemem jest to ze po paru godzinach pracy w polu np. agregatem, pługami ciągnik staje, silnik pracuje nie słychać żadnych niepokojących odgłosów ale zaczyna mrugać kontrolka od rewersu "N". Zmiana położenia rewersu nic nie daje, gaszenie i odpalanie ciągnika również, losowo kontrolka "N" zaraz po odpaleniu mruga lub świeci stale ale po zmianie na przód lub tył zaczyna mrugać od razu. Kontrolka zaczęła również mrugać gdy ciągnik staną zgasiłem go odpaliłem kontrolka świeciła stale ale gdy podniosłem agregat zaczęła z powrotem mrugać (po paru godzinach pracy), stanął również na drodze asfaltowej podczas powrotu do domu z pola. "Zegary" nie wskazują wysokiej temperatury, jest w normie, raz zaświeciła się kontrolka wskaźnik informacji o transmisji (kółko zębate) i wskaźnik alertów serwisowych ("!" w rombie). Po jakimś czasie 30min-2h problem znika i z powrotem można jeździć ale po dłuższej chwili problem się ponawia. Jeżeli miał ktoś podobny problem proszę o pomoc i z góry dziękuje 
    • Przez Michael0044
      Witam,
      posiadam ciągnik jd 5510n (sadownik takzwany ) chciałbym wymienić w nim olej silnikowy. W instrukcji brak informacji ile wchodzi tam oleju ktoś się orientuje ? 
      pozdrawiam 
    • Przez Sremist
      Witam, mam taki problem iż co jakiś czas odłącza mi cały ciągnik, tzn wyłącza monitor, wyłącza zegary itp, ciągnik gaśnie, mogę go zapalić ale dosłownie po 3s gaśnie, nie wyświetla żadnego komunikatu po prostu ginie wszystko, robił to czasem w ciągu pracy, po paru, parunastu minutach wracał do żywych jakby nigdy nic, wyświetlacz był wymieniony też z tego powodu (i innych) ale tego akurat nie naprawiło, John Deere 6170r 2012rok,
      obecnie chciałem odpalić ciągnik i zanim załadował się system, odłączyło wszystko 
      odłączanie zasilania itp nie pomogło 
    • Przez Wojak^^
      Witam, interesuje mnie ciągnik 6125M nowy. Co powiecie na jego temat czy są jakieś wady oprócz problemów z adblue czy może DPF.
      Jaką skrzynie wybrać, polecacie manualną czy automatyczna, czy może są półautomatyczne ?
       
    • Przez adanow
      Czy możecie polecić jakiś sprawdzony profesjonalny serwis który wyłączy, lub regeneruje DPF ,i  podnosi moc o parę koników w JOHN DEERE  5090M.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v