Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Albo rozpiąć przewód z czujnika stopu 😏    Wyjęcie bezpiecznika raczej nic nie da bo to działa w drugą stronę , brak prądu załącza napęd 

Edytowane przez Andrz_
Opublikowano
40 minut temu, JD-5090R napisał:

a możesz mi powiedzieć który to przewód

Musisz  zlokalizować czujnik ,powinien być przy pompce hamulcowej  tylko musisz wiedzieć że w ten sposób pozbędziesz sie też swiatła stop .!!!
Idąc dalej tym tokiem rozumowania możesz szukać cewki od przedniego napędu  i tam rozpiąć kabel ale stracisz wtedy nie tylko hamowanie ale równiez przedni napęd
Nie rozumiem zasadności twojego postępowania 😏

Opublikowano (edytowane)

Wyeliminujesz jeden problem ale zostanie Ci kolejny  ,mam na myśli jazdę i zawracanie na włączonym napędzie .  Jak tylne opony masz poddarte  przód nowy  to będzie się tak działo  . Dlatego zalecają zmieniać komplet . Był u mnie kiedyś przedstawiciel z Michelina i wspominał że jest jakiś przelicznik % zużycia i   można obliczyć kiedy trzeba zmieniać komplet a kiedy można zostawić jedną parę  ale niestety nie pamiętam jak to było
Pozdrawiam

Edytowane przez Andrz_

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez mirek194
      Witam.  Mój NH to 6050 na pompie mechanicznej Boscha. Problem polega na tym,że na rozgrzanym silniku po zgaszeniu ciagnika nie chce odpalić,  nie dochodzi prąd do cewek,  po ostygnięciu wraca prąd i odpala.  Aczkolwiek zdarzyło mi się dziś,że nie chciał w ogóle odpalić, okazało się że spalil się bezpiecznik.  Po wymianie prąd wrócił i odpala na zimnym. Po czym znowu po rozgrzaniu nie odpalił..
      Czyżby to jakiś przekaźnik? 
      Czy mógłby mi ktoś coś poradzić?
    • Przez Mateusz320
      Witam wszystkich,
      New Holand T5 utility 
      Chciałbym usunąć suchy filtr dpf w swoim T5 85 czy to jest bezpiecznie dla silnika ? Bo słyszałem różne opinie ,Moim zdaniem to tylko na plus bo raz że zostanie odciążony- luźny wydech, nie przejmowanie się dopalaniem mniejsze zużycie paliwa gwizd turbinki
      Z drugiej strony słyszałem że te konstrukcje silników nie są przystosowane do luźnego wydechu,po usunięciu filtra DPF głowice nie będą się dobrze dogrzewać a nawet mogą pęknąć.
      Nie nie ma problemu z filtrem ...
      Chciałbym usłyszeć wasze opinie i doświadczenie użytkowników.
       
    • Przez Newhollandtc5050
      Witam. Czy ktoś z Państwa wyjmował lub wie w jaki sposób wyjąć pompe wtryskową?
       
    • Przez Zet7211MF6140
      Witam. Chciałem ustawić luzy zaworowe ale niestety nie znalazłem nigdzie jakie powinny być? Może ktoś wie? Silnik IVECO. 
    • Przez xxxpiotreeekxxx
      Witam . mam problem z fordem . Jechał i nie jedzie. Gdy wciskam sprzęgło pojawia się kontrolka ciśnienia oleju i traktor chce ruszyć ale nie może.Robile już kalibrację i nic to nie dało. Biegi przeżuca , rewers działa olej i filtry wymienione. Pomóżcie bo już nie mam sił do niego.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v