Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam Panowie,prosił bym o poradę i pomoc w wyborze.Muszę zrobić rezerwację proximy nowej i sprawa wygląda tak.Mogę wziąć proxime 100cl w nowej odsłonie(nowa maska ,nowa kabina itp)że skrzynią 40km/h ale z racji tego że jej nie widziałem na oczy tylko porównuje do majora bo tak będzie wyglądać to mi się nie podoba ta nowa wersja.Za to mi się podoba ta co jest do tej pory tylko zrobił się problem bo mój dealer może mi ściągnąć tyko ze skrzynią 30km/h i jakieś 5,6 tyś tańszy bedzie i moje pytanie. Jakie są różnice w tych skrzyniach i czym one się różnią, zaznaczam że transportów żadnych nie robię A pola mam blisko domu.Moze ktoś miał do czynienia z tymi skrzyniami proszę o poradę i wybór 

Opublikowano

Dzięki Panowie za podpowiedzi,dziś się zrodził nowy problem,pojechałem porównać case farmall 85A mają ostatniego na placu i tylko tego85A bo koniec roku i okazało się że jest 20 tyś tańszy od proximy 100cl i tu mam teraz problem co wybrać.

Opublikowano
Dnia 2.12.2019 o 13:29, pawel100474 napisał:

Bierz 40 bo 30 ma za duży przeskok między 3 a 4  ja mam 30 ale teraz bym wziął 40.

Chyba 40 ma większy przeskok . Ma tyle samo biegów ale osiąga większą prędkość więc siłą rzeczy każdy bieg będzie miał większy przeskok między sobą . Ogólnie mam 30 i jeżeli nie musisz jeździć min kilkanaście kilometrów to 30 w zupełności ci wystarczy. 

A case jx to całkiem inna półka niż ten farmal chyba .

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez krzysiekwm90
      opinie na temat ciągnika

      piście

    • Przez jeziosky
      Witam! Mam taki temat do dyskusji;  Oringi na tulejach w Zetorach. Wiadomo że dość często padają w Zetorach uszczelnienia tulei silnikowych.  Jak myślicie dlaczego tak jest? Z mojego doświadczenia, dość skromnego bo dotyczącego tylko dwóch Zetorów wydaję mi się  że oringi są dość luźno pasowane. Tuleje z nowymi uszczelniaczami wpadają w blok właściwie pod swoim ciężarem. Co ciekawe nowe oringi powinny mieć wymiar katalogowy 104x4,2  a mierząc je  mają max 4,0 mm.  Czy ma ktoś doświadczenie z zastosowaniem  innych  uszczelniaczy silikonowych ale grubszych np. 4,4?
    • Przez matixtex
      Witam, posiadam Zetora 9540. Przeciekał mi siłownik pomocniczy, wymieniłem uszczelniacze, ale dalej cieknie. Chcę go wymienić na nowy ale pan w sklepie powiedział mi że są 2 rodzaje jedne o skoku 300 drugi o skoku 280.  mówił że zakładają teraz te krótsze bo są lepsze . Wymieniał ktoś u siebie? Jak założę 280( bo mój miał 300)wszystko będzie grało czy coś się upierniczy?
    • Przez wesley
      Witam, mam problem z mocowaniem dźwigni rewersu. Tulejka w której osadzona jest dźwignia była trzykrotnie spawana i znów się urwała. Myślę żeby wymieniać całe obramowanie na nowe bo ciężko będzie to pospawać ale nie wiem czy można to kupić nie znam numeru w katalogu. Może ktoś miał z tym do czynienia i mógł mi pomóc byłbym wdzięczny. 


    • Przez Kuba1302
      Witam, potrzebuję założyć lampy ostrzegawcze w Zetorze Forterra 11741. Tak więc przychodzę z zapytaniem jak macie je zamontowane bo ja kupiłem go bez lamp i niewiem jak je założyć żeby niedziurawic kabiny.
      Ps. Będę wdzięczny za zdjęcia i porady 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v