Zaloguj się, aby obserwować  
Marcelek12

Brolyjer na jajko do wylęgarni

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Marcelek12    0

Witam chciałbym zacząć chodowac kury brolyjer na jajko i sprzedawać do wylęgarni  ktoś coś powie o tym skąd się kupuje takie kurki 

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

• Podobna zawartość

• Przez Zuzia12
      Jestem rolnikiem ,czyli dzierżawę 3 h ,bo chciałam się wybudować na ziemi rolnej , więc stworzyłam siedlisko. Płacę KRUS , robię ciasta i torty na zamówienia i chciałabym to zalegalizować, ale nie produkujaę nic w swoim gospodarstwie  ,więc wymyśliłam sobie że postawię kurnik i kupię 4 kury i koguta ,aby mieć własne jajka do produkcji ,a w lato posadzę  truskawki ,maliny itd. i zamrożę ,ale ustawa mówi o 50 % składników wlasny bez wody. Mąka, cukier i masło lub  inny tłuszcz są jeszcze potrzebne. No i czasem śmietanka ,czekolada itd, Kto to może skontrolować, czy rzeczywiście używam min.50% swoich składników. 
      Może jest już ktoś kto sprzedaje swoje wyroby cukiernicze lub inne i powie mi więcej jak to wygląda w praktyce. Wiem że muszę to zgłosić do powiatowego inspektora weterynarii.  Chciałbym też postawić osobny kontener i dostosować  go oczywiście wg uproszczonych wymogów sanitarnych do produkcji tych ciast  i sprzedawac glownie przrz Facebook lub rynku czy kiermaszu.

• Przez kuba0130
      Hej! Nazywam się Kuba i mam 13 lat. Od roku hoduję kury rasy rosa. Obecnie mam ich 100. Potrzebuję pomocy na temat żywienia. Obecnie dostają: Mieszankę do woli, ziemniaki oraz pszenice i przenżyto.

Część jest młodych. Obecnie niesie się około 60. Znoszą mi dziennie 20-30 jaj. Moim zdaniem to mało. Myślę co zmienić w ich żywieniu. Proszę o pomoc oraz pozdrawiam.
    • Przez Witkacy1