dzikizbych

Zetor forrtera 11441

Polecane posty

dzikizbych    0

Witam.

Mam problem z silnikiem w zetorze forrtera 11441. Z silnika wydobywa się gwizd jak by turbina, ale dźwięk wydobywa się już na wolnych obrotach i mam spadek ciśnienia oleju w silniku po rozgrzaniu kontrolka od ciśnienia oleju zapala się, wcześniej myślałem że ten dźwięk to turbina wymieniłem turbinę gwizd dalej, Słyszałem że morze to być rozszczelnienie pompy olejowej czy ktoś zna taki przypadek i by mógł podpowiedzieć co to może być,

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
aprochota    165

Taki świdrujacy gwiazd to walki do wymiany a co do ciśnienia to przy wymianie wałków i tak pompę trzeba wyjąć to sprawdzisz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

dzikizbych    0
6 godzin temu, aprochota napisał:

Taki świdrujacy gwiazd to walki do wymiany a co do ciśnienia to przy wymianie wałków i tak pompę trzeba wyjąć to sprawdzisz

A jakie walki jak on nie jest 16 zaworowy ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
aprochota    165

Wałki wyrównoważające mieszczą się w bloku silnika. Ilu jest zaworowy niema nic do rzeczy już to u mnie przerabiam 2 razy. Jak by co to pytaj chętnie pomoge

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dzikizbych    0
3 godziny temu, aprochota napisał:

Wałki wyrównoważające mieszczą się w bloku silnika. Ilu jest zaworowy niema nic do rzeczy już to u mnie przerabiam 2 razy. Jak by co to pytaj chętnie pomoge

Mam pytanie jeszcze czy żeby do tych wałków się dobrać muszę silnik wyjać. Czy dobiorę się do nich po rozebraniu przodu silnika ? Z góry dzienki

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
aprochota    165

Trzeba odjechać przednią osią zdjąć pokrywę rozrządu i zdjąć miskę olejowa. Trzeba lekko wysunąć wałek rozrządu i walki wyjdą do przodu. Do łożysk trzeba dorobić jakiś wybijak bo 2 ostatnie nie wyjdą do tyłu. Najtrudniejsze w tym wszystkim są łożyska wybicie i wybicie. Trzeba porostu dorobić narzedzia No i uważać żeby wałek rozrządu za daleko nie wyjmowac bo wypadną szklanki Trzeba też zdjąć klawiaturę Przy wyjmowaniu i wkladaniu walka rozrządu trzeba od spodu jakimś drutem popychac szklanki bo się klinują To naradzie tyle jak by co to pytaj

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dzikizbych    0
9 minut temu, aprochota napisał:

Trzeba odjechać przednią osią zdjąć pokrywę rozrządu i zdjąć miskę olejowa. Trzeba lekko wysunąć wałek rozrządu i walki wyjdą do przodu. Do łożysk trzeba dorobić jakiś wybijak bo 2 ostatnie nie wyjdą do tyłu. Najtrudniejsze w tym wszystkim są łożyska wybicie i wybicie. Trzeba porostu dorobić narzedzia No i uważać żeby wałek rozrządu za daleko nie wyjmowac bo wypadną szklanki Trzeba też zdjąć klawiaturę Przy wyjmowaniu i wkladaniu walka rozrządu trzeba od spodu jakimś drutem popychac szklanki bo się klinują To naradzie tyle jak by co to pytaj

Ok dzienki jak coś to bende pisał.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dzikizbych    0
36 minut temu, dzikizbych napisał:

Ok dzienki jak coś to bende pisał.

Przepraszam że o tej godz pisze ale żeby wymienić pompę olejową w silniku czy muszę dobrać się do roządu czy może wystarczy zdjąć miskę olejową ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
aprochota    165

Pompa olejowa mieści się w pokrywie rozrządu trzeba odjechać przodem. I zdjąć miskę A jak to już będziesz miał zdjete to jeden wałek można wyjąć i sprawdzić jak wyglądają slizgi na łożyskach bo z drugim wałkiem jest więcej rozbierania ale jeden można sprawdzić Źle napisałem nie slizgi na łożyskach tylko na walkach

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez chrap17
      Witam. Akurat szykuje mi sie w dobrej cenie zetor7211 z 88roku. Mam do was taka prosbe aby powiedziec mi na co zwrocic uwage w trakcie ogledzin.
    • Przez angielski_dzentelmen
      Witam Szanowne grono! Mam wielką prośbę, o wymiarowanie dźwigni zwrotnicy wspomagania Zetor 5011-7745.
      Bardzo bym prosił o pomoc. Dziękuje z góry.


    • Przez adamek1942
      Witam panowie mam pytanie nr 1. czy to normalne żeby ciągnik po  pracy okolo 2 h(nawet nie ) miał tak gorący most tylni że aż się dotknąć nie da (parzy) ????? Hamulce nie trzymają bo słychać jest jak puszczają i zresztą czuć jak hamują trzeba dobrze nacisnąć pedał żeby zahamowały gwałtownie. Wcześniej pracowałem c 360 ale taki gorący to nigdy nie był nawet po sieczkarni od kukurydzy. 
      Drugie pytanie jest takie czy jest możliwość przedostania się oleju z silnika do skrzyni ??? albo do układu wspomagania ?? bo ubywa koledze oleju w proxie prosił żeby spytać,  a silnik pracuje bez zarzutów .
    • Przez skok
      Witam pod siedzeniem koło hamulca rencznego w zetorze 12145 i pochodnych jest pokretło do czego ono jest ? i czy powinno być wkręcone czy wykrecone podczas orania czy agregatowania
    • Przez opanowany13
      Witam do zetora forterry jaki jest oryginalny  odcień farby na silnik czarny mat czy czarny półmat 
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj