dzikizbych

Zetor forrtera 11441

Polecane posty

dzikizbych    0

Witam.

Mam problem z silnikiem w zetorze forrtera 11441. Z silnika wydobywa się gwizd jak by turbina, ale dźwięk wydobywa się już na wolnych obrotach i mam spadek ciśnienia oleju w silniku po rozgrzaniu kontrolka od ciśnienia oleju zapala się, wcześniej myślałem że ten dźwięk to turbina wymieniłem turbinę gwizd dalej, Słyszałem że morze to być rozszczelnienie pompy olejowej czy ktoś zna taki przypadek i by mógł podpowiedzieć co to może być,

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
aprochota    196

Taki świdrujacy gwiazd to walki do wymiany a co do ciśnienia to przy wymianie wałków i tak pompę trzeba wyjąć to sprawdzisz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

dzikizbych    0
6 godzin temu, aprochota napisał:

Taki świdrujacy gwiazd to walki do wymiany a co do ciśnienia to przy wymianie wałków i tak pompę trzeba wyjąć to sprawdzisz

A jakie walki jak on nie jest 16 zaworowy ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
aprochota    196

Wałki wyrównoważające mieszczą się w bloku silnika. Ilu jest zaworowy niema nic do rzeczy już to u mnie przerabiam 2 razy. Jak by co to pytaj chętnie pomoge

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dzikizbych    0
3 godziny temu, aprochota napisał:

Wałki wyrównoważające mieszczą się w bloku silnika. Ilu jest zaworowy niema nic do rzeczy już to u mnie przerabiam 2 razy. Jak by co to pytaj chętnie pomoge

Mam pytanie jeszcze czy żeby do tych wałków się dobrać muszę silnik wyjać. Czy dobiorę się do nich po rozebraniu przodu silnika ? Z góry dzienki

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
aprochota    196

Trzeba odjechać przednią osią zdjąć pokrywę rozrządu i zdjąć miskę olejowa. Trzeba lekko wysunąć wałek rozrządu i walki wyjdą do przodu. Do łożysk trzeba dorobić jakiś wybijak bo 2 ostatnie nie wyjdą do tyłu. Najtrudniejsze w tym wszystkim są łożyska wybicie i wybicie. Trzeba porostu dorobić narzedzia No i uważać żeby wałek rozrządu za daleko nie wyjmowac bo wypadną szklanki Trzeba też zdjąć klawiaturę Przy wyjmowaniu i wkladaniu walka rozrządu trzeba od spodu jakimś drutem popychac szklanki bo się klinują To naradzie tyle jak by co to pytaj

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dzikizbych    0
9 minut temu, aprochota napisał:

Trzeba odjechać przednią osią zdjąć pokrywę rozrządu i zdjąć miskę olejowa. Trzeba lekko wysunąć wałek rozrządu i walki wyjdą do przodu. Do łożysk trzeba dorobić jakiś wybijak bo 2 ostatnie nie wyjdą do tyłu. Najtrudniejsze w tym wszystkim są łożyska wybicie i wybicie. Trzeba porostu dorobić narzedzia No i uważać żeby wałek rozrządu za daleko nie wyjmowac bo wypadną szklanki Trzeba też zdjąć klawiaturę Przy wyjmowaniu i wkladaniu walka rozrządu trzeba od spodu jakimś drutem popychac szklanki bo się klinują To naradzie tyle jak by co to pytaj

Ok dzienki jak coś to bende pisał.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dzikizbych    0
36 minut temu, dzikizbych napisał:

Ok dzienki jak coś to bende pisał.

Przepraszam że o tej godz pisze ale żeby wymienić pompę olejową w silniku czy muszę dobrać się do roządu czy może wystarczy zdjąć miskę olejową ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
aprochota    196

Pompa olejowa mieści się w pokrywie rozrządu trzeba odjechać przodem. I zdjąć miskę A jak to już będziesz miał zdjete to jeden wałek można wyjąć i sprawdzić jak wyglądają slizgi na łożyskach bo z drugim wałkiem jest więcej rozbierania ale jeden można sprawdzić Źle napisałem nie slizgi na łożyskach tylko na walkach

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez ludwik1977
      Nowy Zetor 150HD + Pług Agro-Masz PO-4 Mam problem z obrotem obrotem tylko 1/2 obrotu kostka nie przełącza co robić ???
    • Przez Jakubonek12345
      Witam
      Posiadam zetora 7540 I mam problem ze sprzegłem. Została wymieniona tarcza, docisk był przetoczony. Nowy wysprzeglik oraz pompka. Biegi i tak wchodzą z ogromnym zgrzytem. Co może być przyczyną?
    • Przez Dexter89
      Siemaneczko majstry. Wymieniałem stacyjkę i jak wszystko złożyłem do kupy okazało się, że nie mam świateł mijania. Bezpieczniki ok, kabli raczej nie pomyliłem...co może być przyczyną? Na starej stacyjce jest to samo...czy do każdego pinu idzie wpinka? Byłby ktoś uprzejmy zrobić zdjęcie prawidłowego podłączenia stacyjki?
    • Przez ZielakKujawy
      Witam forumowiczów. Jestem nowym na Waszym forum . I nie wiem specjalnie jak zacząć . Może od początku ,witam wszystkich jeśli będę w stanie chętnie pomogę w różnych sprawach ale póki co sam potrzebuje pomocy . Problem pojawił się kiedy kupiłem forterre 150 HD . Od samego początku problem jest z elektroniką . Wyrzuca błędy 520500 praktycznie bez przerwy . Wystarczy choćby mały wstrząs i po wyskoczeniu wyżej wymienionego błędu ciągnik odcina obroty do 1.5 tys po ponownym uruchomieniu problem zazwyczaj znika , częściej zaś trzeba rozłączyc kostkę od pompy wtryskowej i po ponownym podłączeniu wszystko jest ok . Niecały rok temu podczas prac polowych ciągnik stanął na polu przy przebiegu 500 mth stanęła pompa wtryskowa , również pokazując ten sam błąd . Regeneracja kosztowała sporo . Ale do niedawna było ok . A dokładnie do przedwczoraj kiedy po myciu ciągnik znowu stanął . Kręci na sucho  jednak nie puszcza ani jednego dymka z komina . Serwis zbytnio nie chce się angażować z tego co zaobserwowałem , więc pozostaje mi szukać innego serwisu albo kogoś kto rozkoduje mi błędy żebym wiedział wgl o co chodzi . Na chwilę obecną wyświetlają mi się dwa : 633 oraz 520500 . Może ktoś coś podpowie ? Miał ktoś podobny problem ? Polecicie jakis dobry serwis bądź mechanika od zetorów na Kujawach ?? Z góry dziękuję , pozdrawiam 
    • Przez xfiless
      głoś post     Napisano 11 godzin temu (edytowany) Witam,
      Na jesieni 2019 kupiłem zetora 6211, był test z pługiem, sprzedający podpiął pług, podniósł pojechał w pole, zrobił kawałek orki.. Podnośnik więc działał, przez zakupem poprosiłem go aby włączył WOM 540 obr/min i 1000 obr/min - widziałem różnicę w obrotach. WOM 540 i 1000 oraz podnoszenie działało.
      Po zakupie ciągnik stał - niestety pod chmurką.
      Teraz próbuje włączyć podnośnik i niestety nie potrafię uruchomić podnośnika... nie wiem może coś źle robię..nie mam  doświadczenia z Zetorem..
      Włączam napęd pompy hydrauliki, ta mała dźwignia po lewej (tam są dwie dźwignie - ta po prawej włącza szybkie biegi i wolne ), a więc dźwignia po lewej na sam dół/do przodu. Potem przesuwam dźwignię podnoszenia i nic ramiona podnośnika nawet nie drgną. Próbowałem różnych ustawień, dźwignia na pozycji włączona pompa hydrauliki i WOM naraz - też nic. Różne pozycje tej małej dźwigni  D P M, dźwignia od podnoszenia w różnych pozycjach, dźwignia sterownicza (ta środkowa) i nic..
      Dodam, że ciągnik jest wyposażony w dodatkowy siłownik i umieszczony jest po lewej stronie.
       
      Może mi ktoś w łatwy sposób wytłumaczyć jak uruchomić podnoszenie? A może coś źle robię? Może naraz trzeba używać 2 dźwigni podnoszenia i sterowniczej?
      Bardzo proszę o pomoc
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj