Skocz do zawartości

Luz tarczek renault 155.54


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

regulacji tam nie masz, możesz tylko ilością tarczek manewrować w zależności od modelu i mocy jak dobrze pamiętam od 3 do 5 lub 6 wiec zakłądasz nowe i koniec a i tak musisz go skalibrować zeby nauczył się puszczać sprzęgła i tu życzę powodzenia ......

  • Thanks 1
Opublikowano (edytowane)

kolego popatrz w katalog i element nr 20 ma 10 rozmiarów do regulacji od 2.5 do 5.2 mm i nie życz powodzenia tylko powiedz czy masz czym to zamówię u ciebie usługę, gdyby to była inna marka to robię to sam 

Edytowane przez macherr
Opublikowano (edytowane)

na pierwszy rzut oka mam za duży luz w tej chwili około pół centymetra a jest pięć tarcz i tyle w nim ma być masz czym zrobić ka;librację

Edytowane przez macherr
Opublikowano

Jak masz 5 tarcz to masz 650kę mierzysz tak, od siłownika do górnej krawędzi segiera zamykającego  powinno ci wyjść 45,8mm pozniej mieżysz pakiet pod naciskiem 1000daNm  jeżeli wyjdzie ci 37,4mm to masz różnicę 8,4mm . 8,4mm- 7,5mm wartości stałej dla kosza z 5cioma tarczmi to 0,9mm podstawowa szczelina na segier bo to one się różnią wynosi 2,8mm jeśli masz różnicę na poziomie 0,9mm  2,8mm+0,9mm =3,7mm i wtedy masz prawidłowy luz ale tak jak ci pisałem zakąłdasz nowe tarcze gdzie zawsze mają stałą wartość grubości i masz z głowy ale jak chcesz się bawić to się baw :)

 

  • Thanks 1
Opublikowano (edytowane)

dzięki wielkie tego szukałem ale już też znalazłem jest jeszcze rysunek jak to zrobić i jeszcze trzeba namoczyć tarcze w oleju  czasu mam dużo tak że może dokonam tych pomiarów

Edytowane przez macherr
Opublikowano
Dnia 4.11.2019 o 07:47, macherr napisał:

kolego popatrz w katalog i element nr 20 ma 10 rozmiarów do regulacji od 2.5 do 5.2 mm i nie życz powodzenia tylko powiedz czy masz czym to zamówię u ciebie usługę, gdyby to była inna marka to robię to sam 

 

Dnia 4.11.2019 o 07:47, macherr napisał:

kolego popatrz w katalog i element nr 20 ma 10 rozmiarów do regulacji od 2.5 do 5.2 mm i nie życz powodzenia tylko powiedz czy masz czym to zamówię u ciebie usługę, gdyby to była inna marka to robię to sam 

Mam renault Temis 550 ilość tarczek jest 3 a w Temis 650 jest 5 tarczek. Myślę o dołożeniu tarczek to na moje oko powinno być mocniejsze sprzęgło . Co sądzicie o tym??

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez krzysiek16m
      W tym temacie, prosiłbym o zamieszczanie instrukcje obsługi, katalogów części do ciągników marki Renault.
    • Przez grzesiekgie
      Witam pacjent Renault Ares 620rz problem z WOM po załączeniu walka pracuje za każdym
      razem około 20sekund po czym wałek się wyłącza na wyswietlaczu zaczyna mrugać pomarańczowa kontrolka od wom, następnie jeśli ponownie włącznikiem go wyłącze i włączę ponowny objaw. Dodam ze w ciągniku przełączniki na błotnikach od wom zmutowane na „krótko” sprawdzony elektrozawor oraz cewka (bez uwag). Jakieś pomysły? 
    • Przez lukasz51195
      Witam, Panowie mam taki dziwny problem z renault 461 a mianowicie po ok 3-4 godzinach postoju ten zbiorniczek na paliwo do świecy płomieniowej jest pusty. Świeca  nowa ok, brak wycieków założyłem też zaworek zwrotny na powrocie od wtryskiwaczy i też nic nie pomogło.Nie wiem od czego zacząć diagnozę i liczę na waszą pomoc. Pozdrawiam 🙂🤚
       

    • Przez Aprilars125
      Witam.Mam problem z moim Renault 120.54 A mianowicie dziś przy pracy nagle nie mogłem cofać do tylu A do przodu mogę jechać tylko na 2 polbiegu A na pierwszym i trzecim ciągnik nie może ruszyć. Wie ktoś co może być przyczyną? Sprawa pilna
    • Przez Michałł
      Witam od nie dawna założyłem tu konto i jakoś nie mogę się tu odnaleźć i dużych tematów więc jak zaczynam nowy to sorry. 
      Mam problem taki że oddałem pompę do regeneracji bo ciekła a wcześniej przed pompą sprawdziłem wtryski w moje renault 103.54 z ciekawości bo coś za dużo dymiła jak się okazło każdy lał. Kupiłem drugie za 150zl sztuka  ustawione na 190 bar założyłem a ciągnik nie chce zapalić więc pompa poszła do roboty. Przed wyjęcie czytałem oglądałem co zrobić że nie da się przestawić zapłonu bo ten talerzyk pasuje tylko w jednej pozycji i konieć nie do końca wierzyłem i zaznaczyłem dodatkowo na trybach znaki. Po zrobieniu pompy przyszedł czas na montaż. Poskładałem co i jak trzeba opdpowierzyłem pompę filtr paliwa przewody do wtryskiwaczy itd. Kręcę a ciągnik nie pali jakiś dymek leci ale słabo to wygląda. Jeszcze raz odpowierzyłem a tu dalej nic. Na starych wytryskach palił i pompie również choć paliwo z niej się lało i to ostro był po prostu brak siły.  Dodam że wtryski kupiłem i ustawiał mi je znajomy a pompę oddzielnie dałem do firmy która się tym zajmóje, i może źle zrobiłem bo pompę ustawiają pod wtryski, chociaż jak oglądałem filmiki to wtryski sam chłopak w garażu ustawił a pompę oddał do regeneracji i gitara i niego ciągnik odpalił po drugiej próbie. A  umnie  teraz jest bieda proszę pomóżcie co robić 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v