Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

jako że w innych modelach poruszany już były tematy użytkowania kombajnów tak zakładam temat dla serii T660/670. Jakie są Wasze opinie na temat tych kombajnów. Chodzi mi głownie o model produkowany do 2015 roku. Czy występowały u Was poważniejsze awarie? Czy serwis daje rade z obsługą takiego kombajnu? Na co zwracać szczególną uwagę?

Będę wdzięczny za opinie właścicieli, użytkowników czy też serwisantów jeśli tacy też są na forum. Robię swego rodzaju zbiór wiedzy na temat tego konkretnego modelu z lat 2010-2015. 

Opublikowano

U dealera z pozostałymi maszynami jest OK, awarie jak się pojawiają to są rozwiązywane i nie zalegają, ale z tego co wiem to różnie z tym bywa. 

Jeśli chodzi o ziarno to wiele rzeczy może niszczyć ziarno, kwestia kalibracji kombajnu, w przypadku kukurydzy nawet przystawka może je łupić trochę.

Długo użytkujesz ten kombajn? 

Opublikowano

Z informacji od naszych klientów kombajn jest mało awaryjny (brak poważnych awarii, jedynie normalne zużycie części eksploatacyjnych). Duża dostępność części oryginalnych jak i zamienników. 

Pozdro!
sklep www.ZENOX.pl 
Części do zachodnich i polskich maszyn rolniczych 

sebastian.gorny@zenox.pl 
TEL. 723 678 743 

Opublikowano

Właściwie to mam T660 i nadspodziewanie dużo z nim problemów, dlatego chciałem poznać Wasze opinie.

Problem był z DPFem, który już został na gwarancji wymieniony. W zeszłe żniwa dosyć sporo problemów sprawiało turbo, na którym zbierał się kurz i kilkukrotnie musiałem biegać z gaśnicą. Sum a summarum okazało się, że John Deere miał już zaplanowaną akcje naprawczą dla tego problemu i zmienili blachy by poprowadzić inaczej strumień powietrza nad turbo i zwiększyli obroty wentylatora ( teraz chodzi prawie jak helikopter ). 

Dlatego też pytam o awaryjność. Bardziej chodzi mi czy Wam również coś się tliło bo w te żniwa jeszcze dobrze nie wystartowałem, więc nie wiem jak to będzie. Szczęście w nieszczęściu że w tym roku temperatury jak na razie są  niższe niż rok temu.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez RolnikMat
      Zainteresował mnie ten model kombajny marki JOHN DEERE. Czy moglibyście mi powiedzieć co nieco o nim. Jakieś dane techniczne chodzi mi tu o moc silnika, masę kombajnu, cena, awaryjność. Proszę nie dawać linków z przekierowaniem na 1450 cws.
    • Przez mikolaj12345678
      Witam szukam schematu elektryki kombajnu john deere 1072 1075
    • Przez poderwa
      Witam-po odpaleniu kombajnu nie działają żadne przełączniki od hydrauliki, to znaczy że nie mogę podnieść hederu ani załączyć młocarni itp. Ładowanie akumulatora gaśnie, gdzie szukać awarii ?
    • Przez damianus2222
      Witam mam pytanie do użytkowników kombajnów John Deere 1450 /1470 lub innych którzy mieli podobny problem. 
      Mam problem tego typu że, kombajn rano jest czyszczony obsługa codzienna na tip top jadę w pole kosze od 11 do ok 17/18 te 6/7 godzin i zaczyna mi się zapalać kontrolka powietrza dolotowego czyli żółta kontrolka świec żarowych, nad głową zapalają się 2 diody czerwona i żółta, gdy zejdę obrotami na 2 zakres gaśnie ujade kawałek indie znów zapala... Kody błedow to spn 1569, 1078, 1077 a fmi 31. Nie wiem w czym leży przyczyna, dodam że filtr powietrza jest nawet w ciągu dnia czyszczony tak po 5 godzinach . Proszę o pomoc lub rady 
    • Przez LulaszRol
      Witam posiadam kombajn 2254 ,miałem problem z ładowaniem po włączeniu świateł gubił ładowanie ale nie zawsze wymieniłem nawet alternator i prawie wykończyłem akumulatory, nie mówiąc wyłączającej się młocarni bo nie było odpowiedniego napięcia w instalacji. 
      Szukałem przyczyny dosyć długo jedynie na co się napotkałem grzebiąc to że po odłączeniu przewodów z D+ (wzbudzenie) było na nich napięcie 6,5V, sprawdziłem do kąd idą te przewody jeden prowadzi do kontrolki a drugi jest dla mnie zagadką  bo idzie do skrzynki pod silnikiem a tam połączony jest do przekaźnika k45 odpowiadającego za alarm biegu wstecznego, jedno z drugim nie ma nic wspólnego, przewód D+ wchodzący do przekaźnika otwiera (lub po prostu przechodzi) i wychodzi masą przez to jest spadek napięcia na wzbudzeniu po odłączeniu przekaźnika napięcie to okolice 12V. Czyli wszystko porządku 
      Na razie mam ładowanie na światłach również, zamontuje jeszcze woltomierz w kabinie.  Ciekami mnie ten dodatkowy przewód D+ czy ktoś pomylił się w fabryce ? wygląda jak te oryginalne przewody  czy może do czegoś to jest?
       
      Stąd moje pytanie do posiadaczy takich kombajnów czy też macie dwa niebieskie cienkie przewody wychodzące z D+ na śrubce m5 przy alternatorze?
       
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v