Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Tak jak we wcześniejszym temacie było o tym dymku na niebiesko że delikatnie podkapca, pompa wróciła ze sprawdzenia i wszytko jest ok ale temat jest taki że mogą być zapieczone pierścionki olejowe i tak by mogło być, zużycie oleju nie jest duże i silnik ładnie chodzi, czytałem o nafcie że mogła by pomóc je odblokować bo nie chce mi się jeszcze raz rozbierać tego wszystkiego. Co sądzicie o tym sposobie, może pomóc?? 

Opublikowano

U mnie też nie wiadomo ile bierze, tam co jakiś czas trzeba mu 2 setki dolać ale nic więcej, głowice przeplanowane i dotarte zawory teraz były pompa sprowadzona nowe końcówki i dalej to samo 

Bardzo możliwe miałem rozebrane to mogłem wyjąć tłoki i zobaczyć, nie chce mi się tego jeszcze raz rozbierać

Opublikowano

Zdejmij kolektor wydechowy i będziesz widział z którego cylindra idzie niebieski dym.Możesz mieć dwie podkładki pod wtryskiem lub wadliwą głowice i wtrysk za mało wystaje .Ja tak miałem i tam nie mogło być podkładki bo dymił.

Opublikowano

Głowice były teraz planowane i docierane zawory też, pod wtrysk włożyłem podkładki ale już je wyciągąłem i złożę bez podkładek jak pompę założę i zobaczymy,  5320 zetor 

Opublikowano

Dziękuję wszystkim za rady ale już jest wiadomo co było przyczyną tego podkapcania i pobierania oleju, zdarte i zapieczone pierścienie olejowe, konpresyjne też już były nie za bardzo, dostał nowe wnętrze zobaczymy jak teraz będzie 😉

 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez fendt614
      Witam ,szukam pomocy z racji tego że założyłem rozdzielacz nieco do tura stoll robusty F35 podłączyłem go bezpośrednio z pompy  T1 jako szeregowo do podnośnika jako drugiego rozdzielacza a T2 wolny spływ w skrzynia,.Pierwsze podpięci i kombinacje podpięcia tura pod 4 gniazda powinno być złącze Faster, moje pytanie jest takie czy przez źle wpięcie od tura moglem rozerwać pompę A1,A2,B1, B2 , czy po prostu ktoś podkręcił zawór ciśnieniowy na maksa że pompa nie wytrzymała? Jak logiczne i tanio sprawdzić rozdzielacz bez uszkodzenia kolejnej pompy, założyć kolejny zawór ciśnieniowy zabezpieczający odrazu za pompą?


    • Przez grzechu17
      Witam,sprawa wygląda następująco sprężarka chodzi ale nie bije powietrza. Co może być przyczyną?
    • Przez lukaszeekk24
      Witam do czego służą te pokrętła
    • Przez rolnikus21
      Witam, wczoraj zaczęły mi wariować wskaźniki na desce rozdzielczej. Temperatura spadała i podnosiła się, paliwo oraz powietrze spadało do zera.
      A teraz mam jeszcze problem że piszczy pod wskaźnikami na desce rozdzielczej.
      Sprawdzałem alternator, naciągałem pasek, sprawdzałem przewody pod deską i wszystkie wydają się w porządku.
      Czy ktoś wie jak to naprawić?
       
    • Przez Radek221
      Hej. Zetor proxima 7441 zgasł w trakcie jazdy, podczas rozebrania silnika były połamane 2 laski popychaczy reszta wygięta, po wymianie popychaczy i kreceniu kluczem wału zawór blokuje o tłok, rozrząd ustawiony prawidłowo. Wałek rozrzadu jak nowy głowica dwa lata po naprawie co może być przyczyną ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v