Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Gość zbyszek6000
Opublikowano

w deutz ustawialem dla ciekawosci 150 bo falowal to powiem ze falowanie znacznie sie zmniejszylo

a no wlasnie nie w malej bo to byl antares 130 :D

Opublikowano

no to nie mogło tak być pewnie chodził bardzo miękko bo zapłon był nie w tym monecie co trzeba i falowanie obrotów zależy jeszcze od tego czy są pompy dobrze ustawione i czy w regulatorze ktoś nie grzebał bo mogę ci w 5 minut ustawić tak aby falował :) a powiedz mi w jaki sposób podniosłeś temperaturę z 80 do 150'

Gość zbyszek6000
Opublikowano

w tym antaresie co mialem 80 to bylo wszsytko dobrze tylko z ciekawosci mierzylem jaka jest temperatura i moc mial nie z tej ziemi.

a 150 w agrotronie ustawialem poprostu przekrecajac pompke

Gość zbyszek6000
Opublikowano

agrotron mk3 1013

co tak sie bulwersujesz, ale wedlug instrukcji jak wkladasz pompki to jest taki rozjazd temperaturowy

Gość zbyszek6000
Opublikowano

nie boj sie juz dawno przerobilem tą procedure i nie da sie tego w tym tak ustawic po pierwsze jakis mechanik zmienil listwe, ciortw wie co jeszcze do tego, slinik nie jest pierwszej mlodosci walek lekko wyrobiony jak zaczac robic ten sinik to bedzie koszt ponad pol wartosci ciagnika i co klijent zaplaci????? to lepiej mu wyjasnic jaki problem i naciagnac gdzie sie da!!!!!!!!!

Gość zbyszek6000
Opublikowano

chyba ze klijent chce robic to inna bajka, tez jestem zwolennikiem fabryki, ale nie zawsze klijent sie zgadza

Opublikowano

W Same Antares 130 jest silnik 1000.6 AT ( silniki z tej serii 3,4,6 cyl z turbo i bez tak samo) Pompki na ciągniku ustawia się według odpowiedniej procedury z pomocą czujników zegarowych, synchronizację na koniec przez pomiar temperatury gazów wylotowych i nikt nic lepszego nie wymyślił. Żaden tester nie jest potrzebny. Inną sprawą jest ustawienie regulatora obrotów mechanicznego lub elektronicznego gdzie obowiązują również sprawdzone procedury. A mieszanie innych silników i pisanie bajek to domena kolegi zbyszek6000 który jest najlepszym mechanikiem w okolicy, przynajmniej tak uważa Ma swoje tajne instrukcje i sposoby. Poczytaj klego np. DEUTZ-FAHR np Agrotron serie 5 to inny silnik, . Nie wiem co tam przekręcałeś? i np Workshop Manual Sdf 1000.3.4.6w Euro II

Gość zbyszek6000
Opublikowano

to zes powiedzial co wiedzial ansu jak widze sie zajmuje sprzedaza poplonow i na tym sie moze zna i najlepiej bo tylko umie wynalesc jakas precedure w necie i wklejic. a spojrzeć ze idea dzialania czy to silnika deutz czy same jest taka sama tylko ze jedni podaja od drugich troche inny sposob ustawienia dawki paliwa. Po drugie przy sterowaniu elektronicznym jest bardzo latwo ustawic regulator brotow za pomoca testera i to sie sprawdza w stu procentach a nie krecenie iles tam obrotow, przejedz sie po takiej regulacji pod obciazeniem i ze stala predkoscia obrotowa silnika a zobaczysz czy buja obrotami!!!!!!!!!!!!!!

Opublikowano (edytowane)
1 godzinę temu, Gość zbyszek6000 napisał:

to zes powiedzial co wiedzial ansu jak widze sie zajmuje sprzedaza poplonow i na tym sie moze zna i najlepiej bo tylko umie wynalesc jakas precedure w necie i wklejic. a spojrzeć ze idea dzialania czy to silnika deutz czy same jest taka sama tylko ze jedni podaja od drugich troche inny sposob ustawienia dawki paliwa. Po drugie przy sterowaniu elektronicznym jest bardzo latwo ustawic regulator brotow za pomoca testera i to sie sprawdza w stu procentach a nie krecenie iles tam obrotow, przejedz sie po takiej regulacji pod obciazeniem i ze stala predkoscia obrotowa silnika a zobaczysz czy buja obrotami!!!!!!!!!!!!!!

To oświeć nas jak to się robi, jeśli procedury producenta są złe. To co napisałeś trudno zrozumieć. W C360 też silnik ZS z pompą sekcyjna więc  w zasadzie tak samo się ustawia. Podaj regon tej swojej super firmy.

Edytowane przez ansu
Opublikowano (edytowane)

Witam. Chciałbym trochę odświeżyć temat. Mam problem z ustawieniem temperatury spalin a mianowicie po regulacja temperatury na 110 +/-3 na obrotach ok 700/min wydaje się że jest ok jednak po podniesieniu obrotów na 1400-1500/min silnik zaczyna kopcić na dwóch cylindrach i na nich temperatura spada a na pozostałych znacznie wzrasta. Po powrocie do obrotów 700/min temperatury były zupełnie rozregulowane. Później próbowałem ustawić temperatury na obrotach 1200/min i ustawiłem je na 130- 140 stopni po opuszczeniu obrotów na 700/min rozbieżność temperatur sięgnęła 50 stopni. Dodam że wtryskiwacze mają wymienione i ustawione końcówki, pompki są po regeneracji jedna jest nowa, ciśnienie sprężania jest równe na wszystkich cylindrach  28 +/- 0,5. Bar. Czy ma ktoś jakiś pomysł jaka może być przyczyną? 

Edytowane przez Grzes2006
Opublikowano
Dnia 18.12.2018 o 16:56, Gość zbyszek6000 napisał:

Witam, na 1400 obr/min temperatura 70 stopni, 2500obr/min 120 stopni, tak podaje dokumentacja. Kiedyś mierzyłem takiemu to miał 80 stopni na biegu jałowym (około 800 czy nawet niżej).

Witam, można jakiś kontakt do Pana?

 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez gogo500
      witam posiadam ciagnik same laser 90 i mianowicie co uzupełnie olej w silniku do stanu max pojezdze pare dni i oleju  nie  ma ciagnik  nie kopci a zauwazułem ze zwieksza sie stan w tylnich zwolnicach co moze sie dziac??
    • Przez Kargul652
      Witam. Mam problem z ciągnikiem same iron 150s a mianowicie sam w czasie jazdy, pracy przy wyłączonym napędzie i blokadach, z balastem i bez, oś sama podnosi się i opuszcza,co to może być za przyczyna? 
    • Przez Rafał11
      Witam, otóż dziś zauważyłem w moim Same że kopci na niebiesko. Gdy wyciągam bagnet oleju na odpalonym silniku nie wygania oleju po odkręceniu nakrętki od wlewu oleju też nie wygania oleju. Jak dodam gazu ciągnik ma normalny dźwięk chodzi ładnie równo pracuje. Czym może byc spowodowane że kopci na niebiesko??
    • Przez edi2000
      Dzień dobry
      Mógłby mnie ktoś poinstruować jak odpowietrzyć układ hamulcowy w Same Iron 150?
      Zabrakło płynu w zbiorniczku i nie został uzupełniony na czas.
    • Przez semos
      Tak jak w temacie kupię ciągnik Lamborghini Lampo lub jego odpowiednik Same Roller powyżej 2007r. Interesują mnie tylko oferty krajowe najlepiej od pierwszego właściciela. Kontakt: 508-228-452; lub adres e-mail: semos@wp.pl
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v