Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wczoraj nagle przestały mi działać kierunkowskazy i światłą awaryjne w agrotronie k120 (2008). Gdzie jest przerywacz (sterownika) kierunkowskazów, pod zegarami go nie widziałem? Miał ktoś taki problem, co może być jego przyczyną?

Opublikowano (edytowane)

Napięcie jest wszędzie - w tych bezpiecznikach co pisałeś.

Przerywacz jest pod zegarami, przy kolumnie kierownicy.

przerywacz.JPG.7dc1f019ee97f24a61bc6aefd6065e70.JPG

Do 49 dochodzi napięcie z awaryjnych lub stacyjki - OK. 31 to masa - też OK

Dalej moje obserwacje:

Bez przerywacza -Zasilanie do 49 czy to po włączeniu awaryjny czy stacyjką dochodzi. 
Z przerywaczem - po włączeniu stacyjki cały czas jest zasilanie na 49 i 49a, niezależnie od położenia przełącznika kierunków. Tak powinno być? 

Bez włączania stacyjka awaryjne ON 12v na 49 i 49a, awaryjne OFF brak napięcia na 49 i 49a. 

 

Po włączeniu awaryjnych i zwarciu 49a i C2 lub C3 przerywać działał cykał ale żaden kierunkowskaz się nie świecił, tylko kontrolka
Po włączeniu stacyjki zwarciu 49a i C2 lub C3 tak sama jak wyżej (niezależnie od pozycji przełącznika kierunkowskazów).

Zwarcie styku 49 i 49a - nic się nie zadziało - może to jakiś przekaźnik poszedł a nie przerywacz?

Waszym zdanie przerywacz działa poprawnie?

Dalej za przerywaczem są jeszcze jakieś przekaźniki? Jeśli tak to gdzie się one znajdują? 

Proszę o pomoc.

Edytowane przez Pablo_k20
Opublikowano

Witam ponownie.
Dopiero wczoraj wróciłem do sprawdzania.
Podłączyłem żarówkę21W do masy i 49a.
Po włączeniu awaryjnych żarówka działała - migała, więc z tego wynika że przerywacz OK.
Po włączeniu zapłonu, przełącznik kierunkowskazów w pozycji 0 (wyłączony) żarówka działała - migała. Zmiana pozycji przełącznika (prawo/lewo) żarówka ciągle migała. Wynika z tego że coś jest nie tak z tym przełącznikiem?
Jeśli tak to dlaczego same awaryjne nie działają. Przekaźniki i bezpieczniki w skrzynce bezpieczników (po prawo na nadkolu) sprawdziłem/podmieniałem - jest OK. Może być jeszcze gdzieś jakiś przekaźnik? Pod zegarami nic już chyba nie ma.

Miał ktoś już podobny problem? Proszę o pomoc i wskazówki.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Orzech334
      Witam . Posiadam df
      k90 od dwóch lat .W zeszla zime nie było problemu z ogrzewanie a teraz nie grzeje. Wąz dochodzący do zaworu sterującego przy nagrzewnica jest goracy a nagrzewnica jest zimna. Wiec wymieniłem zawor. Do tego nowy termostat i dalej to samo .... 
      Posiadam panel manualny.
      Prosze o pomoc .Kazda sugestja bedzie pomocna 
       
    • Przez Saper95
      Witam.
       Mam problem z deutz fahrem. A więc podczas zmiany biegów(nie zależnie z którego na który) po wciśnięciu sprzęgła zanim zmienię bieg ciągnik bardzo szybko zwalnia.  Czego może to być. przyczyna? Z góry dziękuję. Dodam jeszcze że teraz wyskoczył mi błąd 14 i kluczyk
    • Przez GRPakosz
      NH z silnikiem 6 cilindrowym wolno ssąca. 
    • Przez Orzech334
      Witam . 
      Posiadam Deutz Fahra Agrotron K90 okazało sie że padla uszczelka pod glowica, wiec ciągnik pojechał do naprawy. Dzisiaj bylem zobaczyc jak pracuje bo juz go poskladali i ciągnik zaczął kopcic.Glowica po planowaniu .zawory dotarte , nowe wnetrze turbiny.regenerowane byly wtryskiwacze. Dodam ze przed wymiana ciągnik nawet jak był zimny to nawet dymku nie puścił. A teraz kopci na niebiesko....;/ .co moze byc przyczyna ? Zle wyregulowane zawory ? Ciagnika nie odebrałem i nie mam zamiaru płacić ani złotówki póki ciągnik nie przestanie kopcic.Prosze o opinie i pomoc.
       
    • Przez kocik62
      deutz agrotron 6.30s wyświetla się blad FC i nie ma biegów
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v