Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

• Przez Piotrrak
      Dzień dobry, chciałbym dowiedzieć się czy jakaś firma oferuje tucz kontraktowy na gęsi? Chodzi mi o tucz na zasadzie że firma dostarcza pisklęta i pasze a my mamy je odchować.
    • Przez AtosPro
      Witam,
      Chce zacząć hodowle jagniąt, jestem rolnikiem (ogrodnikiem) sadze truskawki nie mam ani skrawka łąk i pastwisk mieszkam w małopolsce na bardzo gużystym terenie. 
      Porusze pare kwesti hodowla będzie sie opierała na zakupie i sprzedaż do skupu jagniąt (żywca). Hodowla będzie od kwietnia do października. Tylko hodowla na pastwisku. W okolicy jest dużo nie użytkowników. PROSZE BARDZO O WYROZUMIAŁOŚĆ PONIEWAŻ NIGDY NIE HODOWAŁEM OWIEC,KÓZ I JAGNIĄT.
      Myślałem że kupie jagniątka w wadze 18-20 kg i będę hodował na pastwisku z dodatkiem pasz treściwych, do wagi skupowej żywca tak z 31-36 kg . Myśle że zaczne od 10 sztuk. Ile się takie jagnię howa? Ile potrzebuje paszy treściwej jedno jagnię? To się opłaca ? Tylko proszę tak szczerze bo prawie wszystkim rolniką nie opłaca.

• Przez Kalub
      Dzień dobry, chciałbym dowiedzieć się ile mleka dają krowy ras zachowawczych w ciągu laktacji? Chciałbym mieć w stadzie 5 krów aby otrzymać dopłatę. 
    • Gość BaszaPasza11
      Przez Gość BaszaPasza11