Mefiuxx

Kukurydza na ziarno - ankieta

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Mefiuxx    0

Witam wszystkich serdecznie

Jestem studentem Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie na wydziale Rolnictwa i Biologii. Piszę pracę inżynierską o kukurydzy na ziarno i możliwościami poprawy technologii produkcji. 

Dlatego też zwracam się do Ciebie z uprzejmą prośbą o wypełnienie niniejszej ankiety w celu uzyskania opinii na podany temat.
Zapewniam że ta ankieta jest ANONIMOWA i dane z ankiety będą wykorzystane jedynie dla potrzeb mojej pracy inżynierskiej.
Proszę o udzielenie szczerych odpowiedzi na pytania zawarte w ankiecie

Pozdrawiam :)

<iframe src="https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSeMqN79ThCQEuYr2cMKnAxLs5GlanluHPj0KWk0R81gGakuWg/viewform?embedded=true" width="760" height="500" frameborder="0" marginheight="0" marginwidth="0">Ładuję...</iframe>

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

• Podobna zawartość

• Przez sabuliga
      Siemka panowie ostatni mój temat został skasowany nie wiem dlaczego. Chciałbym was poinformować że już dwie piątki wpadły mi na konto na studiach
    • Przez Robert96
      Dzień dobry, 
      Jestem 24 letnim absolwentem studiów finansowych bez żadnej praktyki w rolnictwie (nie licząc wakacji w rodzinnym gospodarstwie). Od dwóch lat myślę o przebranżowieniu się na rolnictwo. Po zapoznaniu się ze stanem prawnym chciałbym zapytać praktyków o radę: