Skocz do zawartości

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez 7613farmer
      Witam wszystkich forumowiczow prosze o porade, otoz posiadam od nowosci ciagnik Zetor Proxima 8441 w ktorym problemem jest stale przeciekajaca nagrzewnica.
      Pierwsza oryginalna jak dotad wytrzymała najdłuzej - 4lata. Kupiłem druga,polska- nie chinska,ktora wytrzymala jakies pol roku. Jeszcze na gwarancji ja oddalem i po długim okresie oczekiwania wkoncu wymienili mi na nowa,ktora zamontowalem i działala jakiś miesiac az tu wczoraj wsiadam a tu woda leje mi sie po głowie. Pomozcie co moze byc powodem,czy wszystkie nagrzewnice sa wadliwe, czy to jakas wada konstrukcyjna traktora? Jak narazie wybieram sie zareklamowac ta trzecia -tez jeszcze jest na gwarancji. I co - macie jakis pomysł?
    • Przez Vinchee
      Witajcie!
       
      Co sądzicie o tym modelu, czy jest on już w sprzedaży? Amortyzowana oś przednia oraz nowy kokpit będą również dostępne w mniejszych modelach? Co więcej wprowadza Zetor tym o to nowym członkiem rodziny.
       


    • Przez Krzychosz2
      Witam panowie mam problem w zetrze foretrra 125 z 2010 roku o tusz czasami blokują mi się hamulce na wszystkich kołach z tyłu wtedy  są wypchnięte tłoczki i zacisk na wale jest zaciśnięty pedał jest w tedy twardy nie da go się wtedy wcisnąć jak zaciągnę ręczny hamulec to puszcza. Instalacja pneumatyczna jest dwu i jedno obwodowa czy może mieć to  związek z zaworem hamulców dwuobwodowych ponieważ od hamulca ręcznego idzie dźwigienka  do tego zaworu jak zaciągnie się ręczny i spuści cały układ hamulcowy odblokowuje się

      CHODZI MI O TEN ZAWÓR
    • Przez BeataPawlak
      Witam, 
      Czy ktoś mógłby mi powiedzieć, czy może spotkał się z podobnym problemem: 
      Podczas orania na załączonym półbiegu na jedynce, ciągnik blokuje się, tzn. rusza, ale przy wciśniętym sprzęgle zachowuje się tak jakby był na hamulcu. To samo dzieje się też na półbiegu wstecznym.  Jest to skrzynia czterobiegowa z półbiegami na każdym biegu.  
    • Przez STIG0013
      Mam mały problem w forterze 130. Wyjścia hydrauliczne są z ociekaczami. Pług, agregat, podpinają się bez problemu, a podpiąć przyczepę to idzie się załamać. Niby podpiętę, a ruszyć rozdzielaczem i wyskakuje przewód, udaje się po kilkunastu próbach czasami podpiąć, a wczoraj na skupie jedna przyczepa poszła na szufle. Końcówka w przyczepie wymieniona i nic. Serwis twierdzi że to normalne... Czy ja nie umiem podpiąć, czy z tymi końcówkami jest coś nie tak ?
×