Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

witam mam pytanie zastanawiam się nad montażem mostu do 28 od c330. Co polecacie ?? gdzie coś takiego mogę dostać używane dobre ?? bo nowe to koszt kilku tysięcy a na to mnie nie stać . 

Opublikowano

pewnie możliwe i nawet pasuje tylko sprawdź (szukaj na olx i sprzedajemy cześci ) tylko czy ci potrzebne

Bo jak się domyślam przeszkadza ci górny zaczep co jest na stałe to weź go wykręć wiem że z uszami od cięgła , ale jak masz poijecie to dorobisz sobie z grubego płaskownika mocowanie do cięgła i przykręcisz a zaczep też da rady na bolce wtedy przerobić , podpatrz na ogłoszeniach inne ciągniki jak mają zachodnie stare oczywiście.

Albo szybszy sposób moze da rady sprzedają przedłużki końcówki Wom http://sklep.agropartner.pl/pl/p/Redukcja-koncowki-WOM-z-1-38-na-1-34/700

https://www.olx.pl/oferta/mocowanie-ciegla-new-holland-john-deere-claas-case-zetor-renault-CID757-ID6n3Nb.html#16cf8cfd03

Opublikowano

fajny pomysł z tą przedłużką do wałka ... u mnie ze spawaniem jest ciężko więc musiałbym to komuś zlecić .... zaczep dolny też by się przydał bo planuje zakup rozrzutnika a tu nie ma możliwości podpięcia :) wahałem się co do tej zmiany ale chyba będę musiał zainwestować dzisiaj zabrałem się za remont podnośnika hamulców itp i okazało się po umyciu że był kiedyś przez poprzedniego właściciela spawany a później klejony od dołu most od czego pęknął nie mam pojęcia ale remont i dokładka do czegoś takiego chyba nie ma sensu ... z drobnej naprawy zrobi się naprawdę spora inwestycja niestety...

Opublikowano

niby nie cieknie ani nic no ale mnie takie rzeczy denerwują jak jest coś uszkodzone i wiem o tym... a zakładać most od c328 też już chyba nie ma sensu więc lepiej będzie zainwestować w c330. dużo czytałem na ten temat w internecie i ponoć jest możliwość montażu od c335  ?? co o tym myślicie ??

Opublikowano

Oto Moto, allegro... stare dobre wytrzyma więcej niż nowe. Używane dobre...nie zawsze idzie ze sobą w parze, ale od 30-stek są jeszcze w dobrym stanie bo to dość solidne konstrukcje. Na autozłomie coś czasem wygrzebiesz, ale może sie nie obyć bez remontu. Dobrym wyjściem jest kupić ciągnik do remontu, na części, są dużo tańsze. Ze starymi ciągnikami zawsze była loteria, ale 30stki trzymały sie dobrze.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez tom555
      Witam. Jak zabrać się do wymiany łożyska tylnej zwolnicy w landini 6550,czy trzeba spuszczać olej ze skrzyni ,czy z samej zwolnicy?
    • Przez perkins3382
      Witam ile waży mniej więcej plecak w c330 
    • Przez markus18645
      Witam. Mam pytanie odnośnie składania zwolnicy w C330. Nie wiem czy temat był poruszany ale nic nie znalazłem. Dostępny katalog też opisuje ten temat w sposób lakoniczny. Chodzi mi o kolejność zakładania poszczególnych elementów na półosi. Patrząc od strony korpusu na wałku znajduje się bęben hamulcowy, a następnie... i tu problem bo logika wskazuje że pierścień uszczelniający (oring w rowku półosi) na to tulejka dystansowa która ma również odpowiedni rowek, następnie uszczelniacz (simering w którym znajduje się tulejka dystansowa) i odrzutnik oleju. Do tej pory było tak: bęben, oring, otrzutnik simerung w nim tulejka dystansowa. Wg. katalogu to nawet nie będę pisał bo to się kupy nie trzyma. Z góry dziękuję za odpowiedź.
    • Przez ursusikc330m
      Witam jak wybić półoś w Ursusie c 330 próbuję wybić w celu wymiany uszczelniacza ale nie chce nawet drgnąć
    • Przez 12Mati12
      Witam rok temu jak wymieniałem pompe hydrauliki zwróciłem uwagę że wałek atakujący ma luz wzdłużny i tak jak jeździłem i się napędziła na 6 i tak jakby jechała siła pędu było słuchać lekkie chrobotanie ale dosłownie lekkie a ostatnio podczas orki gdy szarpałem się przód tył to na wstecznym gdy miała obciążenie większe było słychać chrobot ale już dużo głośniejszy jak tylko wróciłem do domu zdjełem dekiel ze skrzyni i zerknolem na tryby wszystko wydaje się raczej w porządku (gdy nie ma większego obciążenia to jest cichutko) i teraz moje pytanie wiem że czeka mnie zdjęcie plecaka (akurat to miałem i tak w planie na ten rok bo muszę wymienić wał podnośnik) i czy wyrazie co jak okaże się że to łożyska na walki atakującym po rozjechaniu wyciągnę wałek do przodu czy muszę wyciągać dyferencjał? J drugie pytanie czy ten luz może być spowodowany naprzyklad odkręceniem się nakrętki na walki atakującym lub inną jakaś mniej inwazyjną rzeczą? Jak narazie czekam na pierścienie do tłoka więc nie rozbieram żeby stało ale też nie jeżdżę ale jutro albo w czwartek na wieczór już będę się przymierzał do rozbierania mam nadzieję że obejdzie się bez rozpoławiania😅będę informował o postępie prac na bieżąco za dobre rady serdecznie dziękuję i pozdrawiam 😃
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v