Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano (edytowane)

Bo niestety po fabryce trzeba poświęcić mu chwilkę i dokręcić  w paru miejscach. Potem jest spokój i wygląda lepiej niż 60-ka po remoncie:D

Edytowane przez seweryn20
Opublikowano

Seweryn ,a jak sprawdzić jakie to tarcze ? mój niby hamuje blikując koła ale to takie mało komfortowe bo prawe zawsze szybciej chwyta ,a po dłuższym postoju ,minimalne dociśnięcie pedału powoduje od razu blokowanie tego koła

jak dla mnie ciągnik pozytywny ,dużo zależy od wersji ,jaka skrzynia ,jaki podnośnik ,

Jelonek to nie jest ,ale kasa też adekwatna do produktu 

Opublikowano

Obudowa hamulca 205 powinna mieć od dołu dwa podłużne otwory których nie ma w obudowie tarcz 180 mm. Chyba że były różne wersje to pozostaje rozebrać. Blokowanie to chyba we wszystkich norma pierwsze trzeba przejechać ze 100 metrów na hamulcu i ustępuje.

Opublikowano

ja też własnie mam pytanie co to 952,4 lub 952.5 decyzja zapadła kupuje drugiego ruska, i teraz pytanie bo jest ten 952,5 on ma system scr  (adblue( na czym to polega jak to w ruskim rozwiązali? Mają taki 3 letni już prawie nie ma nakulane ale stoi bo chyba nikt nie chce go kupić przez te adblue, ma jeszcze klime i jakiś tam komputer i oczywiście monoblok ktoś wie jak chodzi ten monoblok? Nic się nie urywa? przez ten jego wiek bardzo duży upust chcą dać 

 

https://www.olx.pl/oferta/ciagnik-belarus-952-5-mk-mn-nowy-klima-CID757-IDqwYup.html#85f5c5525e

 

Opublikowano

Monoblok jest mocniejszy od  podnośnika z jednym siłownikiem pod każdym względem choć udźwig nie jest jakoś większy. Problem czasem przysparza rozdzielacz lub ciężko chodzące siłowniki po rozgrzaniu oleju. Reszta pojęcia nie mam.

Opublikowano

odnośnie pompy wspomagania. mtz 952.5. pompa jest zasilana z zbiorniczka z przodu traktora koło chłodnicy, olej hl 46. problem jest taki że pompa klekocze dosyć głośno jak ciągnik stoi na wolnych obrotach, jak dam gazu szybciej klekocze. gdy delikatnie przekręcę kierownicę i ją trzymam tak aby pompa miała obciążenie to nic już nie klekocze, jak puszczę kierownicę to znowu klekocze. jaka jest przyczyna? ma tak od nowości( 900godz już przejechałem). może dasię jakoś to usunąć, może ciśnienie wyregulować na niej???chybaa że to coś innego klekocze, ale jak dotknę do kierownicy to przestaje.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Nikita_Bennet
      Witajcie
      Most nowego typu.
      Sprawa wygląda tak, trochę ciekło z przedniego mostu. Wyciek z korpusu, wg katalogu po dwa uszczelniacze 1,2-38x58-1 + 2,2-38x58-1 na każdą ze stron.
      Była chwila wolnego i obie strony zdjęte, wyczyszczone, założone uszczelniacze 38,00x58,00x10 wg paragonu (dwuwargowe czy jak to się zwie). Olej uzupełniony (nie przelane). Wałki nie wyrobione przez uszczelniacze.
      Ciągnik poszedł wczoraj w opryskiwacz na 1-2 godziny, dziś patrze i znów olej wycieka.
       
      Co może być nie tak?
       
      Na razie orka Zetorem ale MTZ potrzebny do siewów i oprysków.
       
      pzdrwm Nikita_Bennet
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v