Zaloguj się, aby obserwować  
deyu

MF 255

Polecane posty

deyu    0

Jak usónac luz w tylnych kolach przy MF 255 ,czy jest tam jakas nakretka która morzna dociagnac cz pierscienie ustalajace .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ZUCH1234    88

kolego bezy wymiany łozysk sie nie obejdzie bo ci koło spadnie moj znajomy tak miał

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
fendos512c    0

sory ale łożyska nie mają nic wspólnego z luzem tylnich kół chyba że się rozleciały musisz zdjąć zwolnice są tam takie dwa półksiężyce którymi kasuje się luz mianowicie musisz je wymienić bo są różne grubości

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

fendos512c    0

jak się to fachowo nazywa to niewiem wkażdym razie są to dwa półksiężyce na półośce

 

ale najpierw musisz zdjąć zwolnicę i wyjąć te stare żeby je zmieżyć i kupić grubsze

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
deyu    0

Zciagnolem dzisiaj zwolnice i sa tam dwa pół ksiezyce ale w sprzedarzy nigdzie tego niema dzwonilem do czterech churtowni z łozyskami rzadnego problemu niema wszedzie maja,jedynie kupic nowe łorzyska i zobaczyc co bedzie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ASOGCURSUS    21

Kolego deyu jeśli jesteś zainteresowany półpierścieniami to ja posiadam,ale luz reguluje się podkładkami regulacyjnymi które osadzone są w pochwie za łożyskiem nr kat.894756M1 są różne grubości Pozdrawiam


Naprawy ciągników Ursus,regeneracja pomp hydraulicznych tłoczkowych i podnośników,sprzęgieł WOM,montaż niezależnej hydrauliki zewnętrznej ,zwiększanie udźwigu podnośnika o 1000kg w ciągnikach Ursus 4514,5314 tel. 513982414

 

Kupię uszkodzone sprzęgła hydruliczne wom  Massey Ferguson

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
deyu    0

Umnie zatym łozyskiem była tylko jedna podkładka , to pierwsze lozysko ma dosc sporawy luzi jest to lozysko FŁT Polskie natomiast to drugie SKF Germany w katalogu pisza ze nie nalezy kojazyc łozysk stozkowych firmy FŁT z łozyskamifirm SKF czyli musi byc jakas roznica miedzy nimi.A ferdka kupiłem tydzien temu z przetwurni Kotlin.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez wolfram
      Mam pytanie ile powinno być sprężyn ma być w sprzęgle .Bo ja ma 9 a w katalogu pisze 12.?
       
    • Przez pocojakinaco
      jak w temacie, stary traktor massey z silnikiem perkins 4.236
      4 cylindrowy
      sprowadzony  z angli, tam stal dluzszy czas i zdzewial
      olej szarego koloru, jak sie przetarlo na palcu to wykazywal takie rozwarstwienie jak ma mleko gdy je chcesz zagotowac a ono sie zważy czyli oddziela sie wtedy bialko od wody i są takie biale punkciki w wodzie
      podobnie z tym olejem tylko kolor szary
      wymiana na nowy olej ale zaraz potem znowu robi się szary
      w chlodnicy nie babelkuje , z wydechu nie kopci, cos za mocno z odmy para leci
      zdjeta glowica, na uszczelce nei widac znakow uszkodzenia , nie jest przepalona
      ale w glowicy szlam w kanale wodnym koloru kawa z mlekiem , to samo w kanalach wodnych w bloku, syf
      po zrzuceniu miski widze od spodu na walku rozrzady przy pierwszym cylindrze od strony kierownicy piana , bialawy kolor, krople wody na walku rozrzadu , to potwierdza że woda byla w skrzyni korbowej
      zalalem blok goraca wodą , nie kapie z cylindrow,
      nastepnego dnia podalem na zwyklej wodzie sprezone powietrze 2 bary do chlodnicy , to już bylo na zimnej wodzie
      dawalem nawet kolo 3 bar ale bylo slychac jak sie chlodnica rozdyma wiec dalej nie ryzykowalem , nie kapało z cylindow
      tlokow nie wyjjmowalem, przekrecilme ze 2 razy korba zeby tloki zmienily polozenie
       
      pytanie jest czy mozliwe  że to wina uszczelki mimo iz nie jest przepalona?
      bo jak z bloku woda nie kapie to gdzie szukac usterki ?
       
       
       
    • Przez marcin1994
      Od pewnego czasu zaobserwowałem że w moim fergusonie słabnie udźwig. W czasie podnoszenia narzędzia lekkich typu brony nie ale już cięzszych tj. pług czy bądź agregat. W kabinie ciągnika słuchać jakby w środku gdzieś olej przelatywał nie wiem jak ten dzwięk opisać dokładnie(szum).Zbiegiem czasu coraz gorzej podnosi nie wiem co może być przyczyną.Jeżeli ktoś miał taki przypadek prosze o udzielenie pomocy.
    • Przez jacek86
      mam takie pytanie czym sie rozni mf255 od c 360-3p z gory dzieki
    • Przez Bonex157
      Posiadam silnik 3p z mf 255 i kryze bułgara i mam taki problem. Przerabiam mojego fergusona tea 20 benzyna, kryza w bułgarze ma otwory w innej odległości jakies 4 pasuja na siebie, reszte trzeba by było przewiercić, i tu moje pytanie czy ktos cos takiego przerabiał? Z czego kryza by pasowała?
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj