Gość Profil usunięty

rewers renault 110.14

Polecane posty

Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Witam , mam problem z rewersem gdy włączam do przodu muszę mocno przytrzymać rewers inaczej słychać zgrzyt a gdy rewers załapie wszystko jest ok, sytuacja powtarza się po każdym przełączaniu włączanie do tyły działa dobrze,skrzynia 16+16 88 rok. Czy trzeba rozbierać skrzynie? może dojście będzie przez pokrywę pod kabiną. Proszę o pomoc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaroweres    6

Siema a ta usterka wystąpiła teraz w czasie mrozów czy występowała juz wcześniej kiedy były dodatnie temperatury??


i życie toczy sie dalej.........

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Problem występował wcześniej ale ostatnio stał się bardzo irytujący.Raczej to nie wina ujemnej temperatury ,jeśli ktoś naprawiał rewers, albo domyśla się co może być uszkodzone to niech śmiało pisze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

zorczyk    0

zobacz czy masz duży luz na dzwigni powinien miec tak jak u mnie z 10 cm

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piotrek1206    0

Witam

Ja mam podobny problem rewers mi wyskakuje już jakiś czas, więc zdjaołem podłogę kabiny i do szkrzyni zairzałem i co sie okazało, są podcięte widełki. Teraz problem stał się bardziej uciążliwy i coś trzeba bedzie robić tylko nie wiem czy same widełki do wymiana czy i cały synchronizator. A może ktoś miał już taki problem i wie czy widełki starczą??? Probowałem też zdjąć widełki ale wałek jest za długi jakiś 1cm czy w modeli 90-34 TX da się je zdjąć bez rozpoławiania????

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mincek18    8

Witam mam pytanie trochę z innej beczki, jak powinno się zmieniać żółwia na zająca i odwrotnie? trzeba to robić ze sprzęgłem czy bez?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomu    5

No raczej ze sprzęgłem, gdzieś czytałem że jak jest na lince to można bez sprzęgła ale ile w tym prawdy to nie wiem bo sam tego nie stosowałem.


Kopiowanie, używanie i rozpowszechnianie zdjęć jedynie za zgodą autora!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jajo007    0

Ja też mam taki sam problem z tym rewersem (Renault 651-2). Szukam rewersu lub skrzyni pośredniej, bo synchronizator się sypnął. Może ktoś wie gdzie mogę to dostać.

 

P.S.Piotrek1206 spróbuj podspawać widełki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piotrek1206    0

Ja też mam taki sam problem z tym rewersem (Renault 651-2). Szukam rewersu lub skrzyni pośredniej, bo synchronizator się sypnął. Może ktoś wie gdzie mogę to dostać.

 

P.S.Piotrek1206 spróbuj podspawać widełki.

Poszukaj na allegro tam się ogłasza kilku co się zaimuje częściami do Renault.

 

Właśnie chętnie bym je podspawał tylko kurczę jak je ściągnąć żeby nie rozpoławiać traktora.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piotrek1206    0

Witam

 

Nie było mnie dość długo, ale napisze co okazało się w mojej reni.

Traktor zaprowadziłem do mechanika 6 czerwca i wczoraj go odebrałem. Mechanik traktor rozjechał i co się okazało,widełki jak i synchronizator są ok tylko olej był winowajcą sprzedającypow,że dolewał i dolał innego niż ten co był i się "zburzył" powstała jakaś dziwna maź. Traktorek jest teraz zalany olejem total 15w40 do przekładni i wszystko pięknie chodzi:)

Edytowano przez Piotrek1206

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotrekiza1    0

czesc koledzy ja dopiero sie zarejestowałem czesci do ciąnika renault mają w koło jarocina oto numer tel 886-506-400 ma ten chłopak duzy wybór a ja mam problem z ponosnikiem mam wyciek oleju od tej postawy od rozdzielacza co idzie rurka do rozdzielacza do kipowania nie moge w zaden sposób uszczelnic

 

Poszukaj na allegro tam się ogłasza kilku co się zaimuje częściami do Renault.

 

Właśnie chętnie bym je podspawał tylko kurczę jak je ściągnąć żeby nie rozpoławiać traktora.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Marcins1315
      Cześć 
      Mam problem z Renault 133.14 otóż nie kręci mimo nowego akumulatora oraz rozrusznika . 
      Zgasiłem go dzień wcześniej i wszystko było okej . 
      Co mogło się stać ? 
    • Przez Rudy28
      Pacjent Renault Ares 616 RX 2003r, ostatnio pojawił się problem ze sprzęgłem, zaczęła zapalać się pomarańczowa kontrolka z piorunem i strasznie szarpało ciągnikiem przy ruszaniu, chciałem sprawdzić co jest przyczyną i podmieniłem potencjometry sprzęgła z potencjometrem gazu (takie same), po tym zabiegu sprzęgło działa normalnie a gaz wariuje, sam sobie dodaje lub ujmuje gazu itp. Tak więc mam przyczynę uszkodzony potencjometr gazu/sprzęgła, i tu zaczyna się problem. Znalazłem nowy potencjometr o tym samym numerze, ale jest na nim inny schemat niż na moim starym, dzwoniłem po kilku firmach, mają nowe z takim numerem, maja też jakieś zamienniki, ale na każdym jest inny schemat niż na moim, niby numer ten sam ale ten schemat jest inny, i tu mam pytanie, czy ten schemat podłączenia ma jakieś znaczenie? Zamiennik kosztuje coś około 300 zł, więc mogę zaryzykować czy będzie działać czy nie, ale boję się żeby nie uszkodzić czegoś innego, jakiegoś sterownika pompy paliwa czy coś bo to już ogromne koszty. Czy ktoś miał do czynienia z takim problemem? czy można bez obaw podłączać?
      W załączeniu jest zdjęcie mojego starego potencjometru oraz oryginału z takim samym numerem lecz innym schematem.
       

    • Przez radeek
      Potrzebna informacja co oznaczają dwa  błędy 134 i 156.
      Renault Ares 815 rz (powershift) 
      Ciągnik tak jakby się zblokował (jakby na biegu został, koła stoją) nie reaguje na rewers, po zgaszeniu nie odpala, (jedynie na krótko odpali)  hydraulika działa ;podnosci itp.  
    • Przez wieslawa_olo
      Witam. Prośba o pomoc odnośnie diagnozy awarii. Renault Ares550RZ. Włącza się buzer (kontrolka stop + kontrolka niskiego ciśnienia oleju hydrauliki). Hydraulika całkowicie odłączona, odcięta całkowicie jazda. Na początku po zgaszeniu i ponownym odpaleniu hydraulika łapała i można było ruszyć najlepiej na niskim polowym biegu. Teraz buzer piszczy przez cały czas. W ciągniku było mało oleju w hydraulice, poniżej stanu. Gdzie teraz szukać przyczyny?  Pompa raczej nie bo jak buzer gasł to hydraulika wstawała do działania. Czy to może być tłumik drgań? Jak po kolei zabrać się do wyjęcia tłumika? Co trzeba rozpiąć do rozpołowienia Aresa? może ktoś już to przerabiał i podpowie? 
    • Przez Tvarit
      Witam!  Renault 103.54 ehr. Na jałowym biegu nie opuszcza ani nie podnosi, po dodaniu gazu na ok 1200obr. Zaczyna opuszczać i podnosić. Jak jest zimna wolno ale na jałowym podnosi i opuszcza. Była wyjmowana pompa oleju, dolany olej i wymienione filtry-po tym na początku skakał podnośnik teraz taka sytuacja. Może ktoś z Was coś doradzić? 🙂 Nie mam pomysłu, słychać w rozdzielaczu jakbybyło coś zdławione bo słychać przepływ oleju. 
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj