gofer803

Obciążniki kół tylnych

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
gofer803    0

Mam problem z moim Masajem nie ma w ogóle przyczepności w zimie i na mokrym po prostu ma za lekki tyłek nie ma oryginalnych obciążników. Znalazłem firme która robi odlewy tylko nie wiem ile dac na koło kg. żeby były jakieś efekty. Proszę o wasze opinie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gangster    6

a nie lepiej zalac koła wodą z środkiem żeby nie zamarzła tak jak na zachodzie robią(nie którzy)


Wypadek trwa sekundy, leczenie miesiące!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Hmm woda no nie wiem, może zobacz w instrukcji ile jest oryginalnie kg. A na zimę to możesz zawsze założyć łańcuchy.

 

 

Pozdrawiam Krystianrolnik :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

przemrolnik    14

Ja mam od nowości w MF'ie wszystkie felgi z żeliwa,bardzo ciężkie.Przodnie koło waży ok. 300kg a tylnie około 650 kg.

Z tego co wiem to w tych ciągnikach nie było wogóle obciążników tylko cięzkie felgi.To jest ich wada, bo nie można ich pozdejmować, jedynie kupić drugie 4 kołe bez.

Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ursuss    13

A jaki jest ten środek od zamrażania wody bo chyba zrobię to w moim td ... ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
karolste    0

tez sie zalewa opony specialnym plynem do opon i wtedy duzo wiecej wazy ale juz niepamietam jak ten plyn sie nazywa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rodger    0

Z tego co wiem to w tych ciągnikach nie było wogóle obciążników tylko cięzkie felgi.

obciążniki były fabryczne.mój wujek ma 255 z fabrycznymi obciążnikami.zdaje się,że to było dodatkowe wyposażenie. niektórzy zakładają inne obciążniki, np. mój sąsiad ma od ursusa c340. wygląda ciekawie ale uciąg większy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez wolfram
      Mam pytanie ile powinno być sprężyn ma być w sprzęgle .Bo ja ma 9 a w katalogu pisze 12.?
       
    • Przez pocojakinaco
      jak w temacie, stary traktor massey z silnikiem perkins 4.236
      4 cylindrowy
      sprowadzony  z angli, tam stal dluzszy czas i zdzewial
      olej szarego koloru, jak sie przetarlo na palcu to wykazywal takie rozwarstwienie jak ma mleko gdy je chcesz zagotowac a ono sie zważy czyli oddziela sie wtedy bialko od wody i są takie biale punkciki w wodzie
      podobnie z tym olejem tylko kolor szary
      wymiana na nowy olej ale zaraz potem znowu robi się szary
      w chlodnicy nie babelkuje , z wydechu nie kopci, cos za mocno z odmy para leci
      zdjeta glowica, na uszczelce nei widac znakow uszkodzenia , nie jest przepalona
      ale w glowicy szlam w kanale wodnym koloru kawa z mlekiem , to samo w kanalach wodnych w bloku, syf
      po zrzuceniu miski widze od spodu na walku rozrzady przy pierwszym cylindrze od strony kierownicy piana , bialawy kolor, krople wody na walku rozrzadu , to potwierdza że woda byla w skrzyni korbowej
      zalalem blok goraca wodą , nie kapie z cylindrow,
      nastepnego dnia podalem na zwyklej wodzie sprezone powietrze 2 bary do chlodnicy , to już bylo na zimnej wodzie
      dawalem nawet kolo 3 bar ale bylo slychac jak sie chlodnica rozdyma wiec dalej nie ryzykowalem , nie kapało z cylindow
      tlokow nie wyjjmowalem, przekrecilme ze 2 razy korba zeby tloki zmienily polozenie
       
      pytanie jest czy mozliwe  że to wina uszczelki mimo iz nie jest przepalona?
      bo jak z bloku woda nie kapie to gdzie szukac usterki ?
       
       
       
    • Przez marcin1994
      Od pewnego czasu zaobserwowałem że w moim fergusonie słabnie udźwig. W czasie podnoszenia narzędzia lekkich typu brony nie ale już cięzszych tj. pług czy bądź agregat. W kabinie ciągnika słuchać jakby w środku gdzieś olej przelatywał nie wiem jak ten dzwięk opisać dokładnie(szum).Zbiegiem czasu coraz gorzej podnosi nie wiem co może być przyczyną.Jeżeli ktoś miał taki przypadek prosze o udzielenie pomocy.
    • Przez jacek86
      mam takie pytanie czym sie rozni mf255 od c 360-3p z gory dzieki
    • Przez Bonex157
      Posiadam silnik 3p z mf 255 i kryze bułgara i mam taki problem. Przerabiam mojego fergusona tea 20 benzyna, kryza w bułgarze ma otwory w innej odległości jakies 4 pasuja na siebie, reszte trzeba by było przewiercić, i tu moje pytanie czy ktos cos takiego przerabiał? Z czego kryza by pasowała?
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj