Skocz do zawartości

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie

jacek34    0

Witam.Orientuje się ktoś czy w tym modelu jest grzałka która podgzewa wodę w bloku.W Ursusie 1224 i w Zetorze 9540 znajduje sie ona w bloku.W moim mf690 znajduje sie z prawej strony na zewnątrz niedaleko kabiny jakaś wtyczka.Czy może to być podłączenie do grzałki?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Thomas2135    1211

W ciężkich Ursusach i Zetorach na eksport np. do Finlandii grzałki były montowane poza silnikiem. Też miały wtyczkę tylko przykręconą do kabiny.

Nie możesz prześledzić gdzie biegnie przewód od wtyczki?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

jacek34    0

Spróbuję jeszcze dokładnie prześledzić gdzie one idą.Bo tak na pierwszy rzut oka widać tylko że wiązka kabli wychodzi z kabiny ciągnika i właśnie koniec jednego z tych kabli kończy się wtyczką wystającą pomiędzy kabiną a silnikiem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl


swist82    0

To napewno wtyczka do grzałki,ja mam taką w MF675,przywioałem go ze Szawecji,tam wszyskie ciągniki to mają.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

jacek34    0

Ja swojego mam z Holandii.Widocznie tam też coś takiego wstawiali.A może wiesz gdzie ta grzałka się dokładnie znajduję(co podgrzewa)?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

congo    0

Jeśli jest to grzałka to podgrzewania płynu chłodniczego to może być w miejscu któregoś korka zabezpieczającego od zamarzania w bloku (widziałem taką w mf 699 przy rozruszniku siedziała). Chyba że podgrzewa misę olejową to może być gdzieś schowana całkiem. W sumie to nie wiem czy w mfach instalowali grzałki do podgrzewu oleju.A skoro jej nigdzie nie widać to może wyjęta.

 

Nie cytuj poprzedniego posta

Edytowano przez krolikNH

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

john56l    0

podobnie jak congo również nie słyszałem o grzałkach w mf, ale zato słyszałem i widziałem orginalnie montowany rozpylacz czy coś takiego ktury wtryska w filtr jakiś płyn, nie wiem dokładnie jaki, który pomaga mf-owi łatwiej zaskoczyć :)

 

Nie cytuj poprzedniego posta

Edytowano przez krolikNH

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


john56l    0

o włąśnie samostart i nieźle daje wiem bo widziałem facet odpalił ztym prawie od pierwszego razu. :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

congo    0

No właśnie. Ferdki niektóre mają problem z odpalaniem już przy 0 stopni i dlatego chyba były montowane te instalacje do samostartu. Nie wiem czym to jest spowodowane, chyba taka specyfika niektórych silników. Ja w swoim podłączyłem puszkę z samostartem i nie ma problemu z odpaleniem i w mróz, a wcześniej przy 0 stopni trzeba było długo go memłać.

Edytowano przez andrzej2110
Cytowanie poprzedniego posta

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

grzen    177

panowie jakie grzałki a poco to komu podstawowa sprawa dobrze ustawione zawory sprawne wtryski dobra pompa no i świeca płomieniowa sprawna i akumulator i pali w największe mrozy.ja mam MF690 i URSUS 2812 i c-330 i palą jak należy beż grzałek :blink:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez tomas318
      witam naprawiam pompy i inne części hydrauliki siłowej nie tylko do kazdego modelu traktora komabjnu lub innego sprzetu rolniczego . W razie pytanie prosze pisac prywatna wiadomosc . Pozdrawiam 
    • Przez Barm03
      Szanowni agrofotowicze :), nabyłem ostatnio bardzo ciekawy egzemplarza masseya fergusona 152 ze skrzynią multipower. Niestety po oględzinach okazało się, że półbieg nie działa, przerzucałem wajchą góa dół i nie było żadnego efektu. Ktoś miałł z tym do czynienia ? Mógłby się coś na ten temat wypowiedziec ?
    • Przez Pablo1992
      Witam. Kupilem MF 399, 1996 r. I wydaje mi sie ze nie dzialaja niektóre kontrolki na konsoli i mialbym prozbe ze moze komous by sie chcialo zrobic zdjecia kontrolek wszystkich jakie sa w swoim MF i wrzucic do galeri lub wysac mi na e-maila. Z góry dziekuje.
    • Przez lexiflexi
      4 raz przez 12 lat urwał mi się wał korbowy w mfie 560... po 3 razie zmieniłem cały blok nowy wał i po 3 latach znowu urwał się ... robili to mechanicy w zakładzie nie miałem wglądu takiego jak to było robione a kasę wzieli dużą... jedyne co widzialem to już złożony silnik i specjalnie umalowali go bo blok był żólty i nie ładny ... teraz dopiero okazało się że oprócz bloku wsadzili mi pompe wtryskowa od tamtego nie wiadomo jak było z wałem ... na panewkach jest jakiś symbol 01 a na oryginalnych jaki jest ? Teraz tak... czy warto robić silnik ( koszt ok 4000-5000 zł) czy kupić silnik ( do 4500 zł) ... Był z nim tez problem że nawet jak stał nieruchomo to jak się wcisneło gaz w podłogę to dymił na czarno ... co było tego przyczyną ? odpowiedzcie na te 2 pytania ... z góry dziękuję ...
    • Przez przemek230591
      Witam mam problem z podnośnikiem u mojego mf 394f. Problem polega na tym iż po osiągnięciu przez ramiona górnej pozycji ciagnik jest jakby przyduszany jakby coś go blokowało, wygląda mi to tak jakby nie działał zawór przelewowy miał ktoś podobny problem? Poza tym za siedzeniem po odkreceniu zaślepki znalazłem dwie dźwignię jak by od regulacji, wiecie do czego służą 
      Doraźnie zastosowałem taki ogranicznik na dźwigni jak na drugim zdjęciu


×