Polecane posty

jacek34    0

Witam.Orientuje się ktoś czy w tym modelu jest grzałka która podgzewa wodę w bloku.W Ursusie 1224 i w Zetorze 9540 znajduje sie ona w bloku.W moim mf690 znajduje sie z prawej strony na zewnątrz niedaleko kabiny jakaś wtyczka.Czy może to być podłączenie do grzałki?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

W ciężkich Ursusach i Zetorach na eksport np. do Finlandii grzałki były montowane poza silnikiem. Też miały wtyczkę tylko przykręconą do kabiny.

Nie możesz prześledzić gdzie biegnie przewód od wtyczki?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacek34    0

Spróbuję jeszcze dokładnie prześledzić gdzie one idą.Bo tak na pierwszy rzut oka widać tylko że wiązka kabli wychodzi z kabiny ciągnika i właśnie koniec jednego z tych kabli kończy się wtyczką wystającą pomiędzy kabiną a silnikiem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

swist82    0

To napewno wtyczka do grzałki,ja mam taką w MF675,przywioałem go ze Szawecji,tam wszyskie ciągniki to mają.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacek34    0

Ja swojego mam z Holandii.Widocznie tam też coś takiego wstawiali.A może wiesz gdzie ta grzałka się dokładnie znajduję(co podgrzewa)?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
congo    0

Jeśli jest to grzałka to podgrzewania płynu chłodniczego to może być w miejscu któregoś korka zabezpieczającego od zamarzania w bloku (widziałem taką w mf 699 przy rozruszniku siedziała). Chyba że podgrzewa misę olejową to może być gdzieś schowana całkiem. W sumie to nie wiem czy w mfach instalowali grzałki do podgrzewu oleju.A skoro jej nigdzie nie widać to może wyjęta.

 

Nie cytuj poprzedniego posta

Edytowano przez krolikNH

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
john56l    0

podobnie jak congo również nie słyszałem o grzałkach w mf, ale zato słyszałem i widziałem orginalnie montowany rozpylacz czy coś takiego ktury wtryska w filtr jakiś płyn, nie wiem dokładnie jaki, który pomaga mf-owi łatwiej zaskoczyć :)

 

Nie cytuj poprzedniego posta

Edytowano przez krolikNH

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
john56l    0

o włąśnie samostart i nieźle daje wiem bo widziałem facet odpalił ztym prawie od pierwszego razu. :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
congo    0

No właśnie. Ferdki niektóre mają problem z odpalaniem już przy 0 stopni i dlatego chyba były montowane te instalacje do samostartu. Nie wiem czym to jest spowodowane, chyba taka specyfika niektórych silników. Ja w swoim podłączyłem puszkę z samostartem i nie ma problemu z odpaleniem i w mróz, a wcześniej przy 0 stopni trzeba było długo go memłać.

Edytowano przez andrzej2110
Cytowanie poprzedniego posta

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grzen    199

panowie jakie grzałki a poco to komu podstawowa sprawa dobrze ustawione zawory sprawne wtryski dobra pompa no i świeca płomieniowa sprawna i akumulator i pali w największe mrozy.ja mam MF690 i URSUS 2812 i c-330 i palą jak należy beż grzałek :blink:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez wolfram
      Mam pytanie ile powinno być sprężyn ma być w sprzęgle .Bo ja ma 9 a w katalogu pisze 12.?
       
    • Przez pocojakinaco
      jak w temacie, stary traktor massey z silnikiem perkins 4.236
      4 cylindrowy
      sprowadzony  z angli, tam stal dluzszy czas i zdzewial
      olej szarego koloru, jak sie przetarlo na palcu to wykazywal takie rozwarstwienie jak ma mleko gdy je chcesz zagotowac a ono sie zważy czyli oddziela sie wtedy bialko od wody i są takie biale punkciki w wodzie
      podobnie z tym olejem tylko kolor szary
      wymiana na nowy olej ale zaraz potem znowu robi się szary
      w chlodnicy nie babelkuje , z wydechu nie kopci, cos za mocno z odmy para leci
      zdjeta glowica, na uszczelce nei widac znakow uszkodzenia , nie jest przepalona
      ale w glowicy szlam w kanale wodnym koloru kawa z mlekiem , to samo w kanalach wodnych w bloku, syf
      po zrzuceniu miski widze od spodu na walku rozrzady przy pierwszym cylindrze od strony kierownicy piana , bialawy kolor, krople wody na walku rozrzadu , to potwierdza że woda byla w skrzyni korbowej
      zalalem blok goraca wodą , nie kapie z cylindrow,
      nastepnego dnia podalem na zwyklej wodzie sprezone powietrze 2 bary do chlodnicy , to już bylo na zimnej wodzie
      dawalem nawet kolo 3 bar ale bylo slychac jak sie chlodnica rozdyma wiec dalej nie ryzykowalem , nie kapało z cylindow
      tlokow nie wyjjmowalem, przekrecilme ze 2 razy korba zeby tloki zmienily polozenie
       
      pytanie jest czy mozliwe  że to wina uszczelki mimo iz nie jest przepalona?
      bo jak z bloku woda nie kapie to gdzie szukac usterki ?
       
       
       
    • Przez marcin1994
      Od pewnego czasu zaobserwowałem że w moim fergusonie słabnie udźwig. W czasie podnoszenia narzędzia lekkich typu brony nie ale już cięzszych tj. pług czy bądź agregat. W kabinie ciągnika słuchać jakby w środku gdzieś olej przelatywał nie wiem jak ten dzwięk opisać dokładnie(szum).Zbiegiem czasu coraz gorzej podnosi nie wiem co może być przyczyną.Jeżeli ktoś miał taki przypadek prosze o udzielenie pomocy.
    • Przez jacek86
      mam takie pytanie czym sie rozni mf255 od c 360-3p z gory dzieki
    • Przez Bonex157
      Posiadam silnik 3p z mf 255 i kryze bułgara i mam taki problem. Przerabiam mojego fergusona tea 20 benzyna, kryza w bułgarze ma otwory w innej odległości jakies 4 pasuja na siebie, reszte trzeba by było przewiercić, i tu moje pytanie czy ktos cos takiego przerabiał? Z czego kryza by pasowała?
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj