Skocz do zawartości

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
jacek34    0

Witam.Orientuje się ktoś czy w tym modelu jest grzałka która podgzewa wodę w bloku.W Ursusie 1224 i w Zetorze 9540 znajduje sie ona w bloku.W moim mf690 znajduje sie z prawej strony na zewnątrz niedaleko kabiny jakaś wtyczka.Czy może to być podłączenie do grzałki?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Thomas2135    2168

W ciężkich Ursusach i Zetorach na eksport np. do Finlandii grzałki były montowane poza silnikiem. Też miały wtyczkę tylko przykręconą do kabiny.

Nie możesz prześledzić gdzie biegnie przewód od wtyczki?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacek34    0

Spróbuję jeszcze dokładnie prześledzić gdzie one idą.Bo tak na pierwszy rzut oka widać tylko że wiązka kabli wychodzi z kabiny ciągnika i właśnie koniec jednego z tych kabli kończy się wtyczką wystającą pomiędzy kabiną a silnikiem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

swist82    0

To napewno wtyczka do grzałki,ja mam taką w MF675,przywioałem go ze Szawecji,tam wszyskie ciągniki to mają.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacek34    0

Ja swojego mam z Holandii.Widocznie tam też coś takiego wstawiali.A może wiesz gdzie ta grzałka się dokładnie znajduję(co podgrzewa)?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
congo    0
(edytowany)

Jeśli jest to grzałka to podgrzewania płynu chłodniczego to może być w miejscu któregoś korka zabezpieczającego od zamarzania w bloku (widziałem taką w mf 699 przy rozruszniku siedziała). Chyba że podgrzewa misę olejową to może być gdzieś schowana całkiem. W sumie to nie wiem czy w mfach instalowali grzałki do podgrzewu oleju.A skoro jej nigdzie nie widać to może wyjęta.

 

Nie cytuj poprzedniego posta

Edytowano przez krolikNH

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
john56l    0
(edytowany)

podobnie jak congo również nie słyszałem o grzałkach w mf, ale zato słyszałem i widziałem orginalnie montowany rozpylacz czy coś takiego ktury wtryska w filtr jakiś płyn, nie wiem dokładnie jaki, który pomaga mf-owi łatwiej zaskoczyć :)

 

Nie cytuj poprzedniego posta

Edytowano przez krolikNH

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
john56l    0

o włąśnie samostart i nieźle daje wiem bo widziałem facet odpalił ztym prawie od pierwszego razu. :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
congo    0
(edytowany)

No właśnie. Ferdki niektóre mają problem z odpalaniem już przy 0 stopni i dlatego chyba były montowane te instalacje do samostartu. Nie wiem czym to jest spowodowane, chyba taka specyfika niektórych silników. Ja w swoim podłączyłem puszkę z samostartem i nie ma problemu z odpaleniem i w mróz, a wcześniej przy 0 stopni trzeba było długo go memłać.

Edytowano przez andrzej2110
Cytowanie poprzedniego posta

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grzen    187

panowie jakie grzałki a poco to komu podstawowa sprawa dobrze ustawione zawory sprawne wtryski dobra pompa no i świeca płomieniowa sprawna i akumulator i pali w największe mrozy.ja mam MF690 i URSUS 2812 i c-330 i palą jak należy beż grzałek :blink:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Matikrzew24
      Witam wszystkich bardzo serdecznie.
      Posiadam w swoim gospodarstwie ciągnik IMT 577 z mocno uszkodzonym układem napędowym. Posiada on za to sprawny silnik Perkins s 44a po remoncie. Przez co zastanawia mnie kwestia przełożenia tego silnika do jakiegoś Massey Ferguson-a z nieopłacalnym do naprawy silnikiem Perkins A4.248. Konstrukcje są bardzo podobne, ale czy takie same ? Gdzie napotkam problemy ?
    • Przez pawel6200
      Czy wiecie ile oleju wchodzi do MF 590 w  skrzyni , silniku, zwojnicach??
      Nie moge nigdzie znalezc tej informacji.
      Jezeli ktos ma jakas instrukcje llub katalog pdf do tego ciagnika to prosze o pomoc.
      Pozdrawiam
    • Przez marioc14
      Witam
       
         Mam taki problem w swoim MF 255 mianowicie chodzi o to ze jakby za mało "wbija" bendiks na koło wiencowe w wyniku czego mozna zauwazyc ze juz niektóre zeby na kole są uszkodzone. Co moze byc przyczyną takeigo stanu rzeczy. Elektromagnes wymieniłem na nowy
       
      Pozdrawiam
      Mariusz
    • Przez harny666
      Witam,
      Mam ciągnik Massey Ferguson 699 i wystąpił mi w nim problem, podczas ruszania do przodu bez włączonego przedniego napędu po przejechaniu ok 0,5 m, blokują mi się przednie koła i nie da rady jechać, po włączeniu przedniego napędu koła się nie blokują ale strasznie charczy przedni napęd
       
    • Przez Ferguson95
      Witam. Podczas pracy w polu ferdek mi 2 razy podskoczyl  (dziury w ziemi) i coś zazgrzytalo w skrzyni. Dojechałem powoli do domu. Czasem podczas jazdy zazgrzyta, na każdym biegu. Jak wcisne sprzęgło to przestanie. Nie zgrzyta cały czas. Co to może być?  Sprzęgło? Coś w skrzyni? 
      Proszę o pomoc i z góry dzięki. 
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.