Zaloguj się, aby obserwować  
damian95

Maszt ciągnikowy

Polecane posty

damian95    22

Cześć mam problem niedawno kupiłem maszt do ciągnika podzczepiłem go pod zetora 7211 i jest wszystko dobrze lecz widły jak są puste to strasznie powoli się opuszczają co to może być za przyczyna??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
oFsik    120

Przyczyną jest dławik który ma właśnie takie zadanie aby spowalniać to opadanie, pomyśl sobie jak spadałby widły pod obciążeniem tony bez tego dławika. Wez też pod uwagę to iż teraz jest zimno i olej jest strasznie gęsty.




 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtz8223    0

A ja bym poszukał przyczyny a Szybko złączu bo miałem tak kiedyś ..:unsure: tylko ze wtedy nie chciał opuścić mi wideł ... ale możliwe jak kolega pisał ze to tłok sprawka ...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

mtz8223    0

może olej wymienić na jakiś rzadszy w skrzyni biegów... ale czy warto kombinować ??? o to jest pytanie .. chyba lepiej kupic tura .. ja tak zrobiłem i to lepsze do masztu jest o wiele

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
oFsik    120

@mtz ale koszt jednak wyższy :unsure: a żeby wziąć na tura tone to trzeba za tura dać jeszcze więcej

 

@damian można na przewodzie zamontować zawór i będziesz musiał go otwierać jak nie będzie obciążenia a jak będzie to go zamykać i wtedy mógłbyś wywalić dławik ale ja bym tego nie robił zapomnisz albo coś i jak jeb.. na glebę to niemiło będzie.




 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
damian95    22

No to jednym słowem trzeba czekać aż sie opuści a w lato jak olej bedzie rzadki to będzie widać różnice?? Lub gdy sie olej zagrzeje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
farmermf    79

może olej wymienić na jakiś rzadszy w skrzyni biegów... ale czy warto kombinować ??? o to jest pytanie .. chyba lepiej kupic tura .. ja tak zrobiłem i to lepsze do masztu jest o wiele

To pokaż mi takiego tura co podnosi 3.5t i na wysikość np 5m?Widlak jest widlak a tur jest tur.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtz8223    0

oj tak mówisz ... tur droga inwestycja ja za swojego dałem 2500 zł .. nie było mocowań tylko i wideł ... i tur ma 1,6t udzwigu ... ze stabilizatorem ... mozna kupic naprawdę tanio tura tylko trzeba szukać a

 

tak tak każdy ma swoje zdanie ... do jednego tur dobry a do drugiego maszt .. zależy kto do czego go chce przeznaczyć ... ale do wożenia słomy czy sianokiszonki to za rewelacyjne urządzenie to nie jest .. patrz sie do tyłu cały czas to szyja boli chyba ze założysz z przodu to trochę lepiej .... jak masz coś ciężkiego do przewiezienia to ok .. to do tego tak ale obornika już nie załadujesz ani materiału sypkiego.. to kwestia gustu kto co lubi...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
farmermf    79

Agrofoto.pl Forum -> Galeria -> Wyświetlanie obiektu -> Lamborghini R5 130 + widlak Tak można.

Oczywiście maszt jest bardzo przydatny do transportu palet czy wszystkiego co jest zaciężkie by dzwigac ręcznie.Ja za swego dałem 1600zł a mam zamówionego tura za 22tyś także troche różnicy jest aletur będzie służył do załadunku materiałów sypkich czy jak komu obornika .Ale jak ktoś niema tura ti i widlakiem bele pozwozi a jak kupi konkretny to stóg z bel można złożyc z 6m wysokości.

Motto jest takie że najlepiej jest mieć to i to :unsure:

Co do autora tematu to poczekaj jak będzie cieplej i będzie opadać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Darpol    17

Możesz też zastąpić twój dławik innym z potencjometrem do regulacji przepływu koszt ok 100zł.Będziesz mógł wtedy regulować ciśnienie w zależności od ciężaru ładunku i gęstości oleju.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
farmermf    79

Jeśli znajdziesz dławik to go oczywiście wywal bo to trgedia a zwłaszcza zimą,prędkość opadania z cięzarem sterujesz dzwignią hydrauliczną a jak puste widły dzwignia do końca i buta.Jak jest dławik to najwyżej przy króćcu koło siłownika, ale wątpie bo jk by był to przy minus 10 to pustych wideł wcale nie opuścisz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
damian95    22

Aha wiec po prostu musze poczekać do wiosny i wszystko będzie oki. A jeśli wywale dławik to przecież przy większym ciężarze to będzie troche zaszybko opuszczać i np. skrzniopaleta może sie połamać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
farmermf    79

niebędzie szybko opadać jak niewciśniesz dzwigni do końca a tylko delikatnie przez co olej nie pujdzie całym otworem zwrotnym tylko częściowo otwartym.Wiesz oco chodzi?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Darpol    17

Nie w każdym ciągniku da się regulować tak precyzyjnie przepływ oleju za pomocą rozdzielacza i przy większych ciężarach będzie musiał być dławik.Z miesiąc temu woziłem agregat z siewnikiem do klienta i zdejmował go z lawety u-914 z paleciakiem to ledwo podniósł a z opuszczaniem było jeszcze więcej kłopotów bo strasznie szybko opadał.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
damian95    22

A więc ja wole nic nie ruszać i poczekać do wiosny i tak teraz go nie używam bo są problemy z odpaleniem zetorka.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Mogę zakupić masz od widlaka kompletny wysokość podnoszenia ok 6m.

I teraz pytanie-czy jest ktoś na forum który taki widlak ma zamontowany z przodu ciągnika??

Głownie służył by mi do załadunku bel słomy i sianokoszionki.

Miał by być zamontowany na FARMTRAC 80 4wd.

 

Z góry dziękuję za odpowiedzi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez piotreksz231
      Witam mam takie pytanie, otóż wymieniam uszczelniacze w obu siłownikach obrotu w cyklopie t 214 i zastanawia mnie czy po złożeniu siłowników i zamontowaniu na miejsce trzeba je jakoś odpowietrzać, chodzi mi głównie o to połączenie z tyłu które łączy oba siłowniki stalową rurką jeden z drugim, bo tak na mój rozum to nie ma tam się skąd wziąć olej bo nie ma połączenia z rozdzielaczami.
       
      Dziękuje z góry za odpowiedź.
    • Przez roosiuu_xd
      Witam, kupiłem sobie trolla i mam problem, otóż chodzi o nieprecyzyjny obrót, o ile na bokach jest w miare okej, to na środku lata jakby bezwładnie, jak przekręcam ramie z jednej strony na drugą, to od pewnego momentu leci bezwladnie zatrzymuje sie na środku, chwile stoi aż olej napłynie, i dalej dopiero jedzie, a druga sprawa jest taka, ze i tak to ramie troche, i nie chodzi tu o luzy w konstrukcji tylko siłownik pacuje mimo ze nie ruszam rozdzielaczem, dodam ze rozdzielacz jest nowy, z innymi silownikami nie ma problemu, silownik rozbieralem wszystkie uszczelnienia sa w porzadku, przewody tak amortyzuja? Jakiś zamek na to zakładać bo obecnie to strach tym robić zeby w cos nie przywalić. Dodam ze to jest jakas polska konstrukcja ale nie jest to tego typu jak troll 350 na tej listwie zebatej tylko cos chyba starszego na takim grzebieniu zębatym.
    • Przez Krzysiek_case
      Witam! Czy kogoś uszczelniał rozdzielacz w cyklopie czeskim, mam pytanie czy ta "głowica" jest demontowana i czy są tam jakieś uszczelniacze ? Zdjecie w linku https://zapodaj.net/84bd5c6a6e4b3.jpg.html
    • Przez demon17
      Witam wykręciłem filtry metalowe i je przeczyściłem, usunąłem także cały syf co był w zbiorniku i mam okazję kupić nowy olej silnikowy 15w/50. Jak myślicie będzie wszystko śmigało tak jak trzeba ?? Ile potrzeba oleju, aby sprzęt działał poprawnie??
    • Przez patataj_
      Witam, tak jak w temacie troll nagle działał miał siłę i nagle przestał działać. Stało się to bez obciążenia tylko na pusto podczas składania. Gdy doczekam kilkanaście sekund i ruszę dzwignia to podniesie się troszeczkę i koniec. Co może być przyczyną?
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj