Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Załącza się jak tył dostaje poślizgu nie pamiętam ile procent i sam rozłącza . Wajchy faktycznie za dużo ich jest no ale ....

Ale ciekawi mnie czemu wg kolegi to złe rozwiązanie czekam na jego odpowiedź :)

Edytowane przez darekchmiel1991
Opublikowano
Zanim kupilem tego zetora ogladalem ltz. Dwie sztuki w zadnym sie nie wylaczal sam naped, tak podobal mi sie ten automat, tylko podpytalem tych co sprzedawali to mowili ze nie na nasze tereny tylko na równe. ja zatrzymywac sie nie musze, wyczujesz kiedy wlaczyc sie da. Lecz jak widze niepewny przejazd to zapina przod i jade spokojnie a nie czekam az tyl grzebnie. To jest tylko moje zdanie i nikt sie z nim nie musi zgadzać, po prostu wyrazam swoja opinie
Opublikowano

To przyjedź i sprawdzisz czy się sam nie wyłącza bo akurat sam się wyłącza. Będziesz miał kilka sztuk do sprawdzenia bo kilku nas tutaj ma ten ciągnik. Do równego terenu nie byłby potrzebny napęd a dlaczego niby nie nadaje się na nierówności? Ty chyba myślisz że on musi się kopać nie wiadomo ile a jemu obrót koła i już idzie na 4koła jakieś kiepskie tamte sztuki trafiłeś ja tam zadowolony jestem 

Opublikowano
Dnia 10.12.2017 o 19:00, jarzyna82 napisał:

Witam, miesiąc temu kupiłem ten wynalazek z 98 jak zwykle wyglądało oki a teraz jest problem ale do rzeczy, że roboty już zimą nie ma jedyne co nim robilem to kilka dni temu równałem teren mając zapiętą ciężka rurę i -> mam naklejke na szybbie oryginalną  żeby na reduktorze nie włączac 5 i 6 biegu bo grozi uszkodzeniem  - dziwne  no ale pomijając przyczyny włączyłem na reduktorze czyli na polowych i teraz tak, traktor miał ciężko bo to było na świeżo  oranym polu ogromna rura uwiązana nalinkach efekt był taki że:

- spod dzwigni biegów poszedł dym jak by się coś paliło, nie wiem czy to ze sprzęgła czy ze skrzyni bo deklebyły pozakręcane więc po prostu koło biegów wychodził

- ogólnie kilka dni wcześniej tak na próbe kilkanaście metrów przejechałem głęboszem to jak by sprzęgło było czuć

- jak ciągałem tę rurę to czasem wyskakiwały biegi, albo na lewarku normalnie albo z tej dzwigni po proawe od rewersu/erduktora

- na koniec dnia chwilowo się zakleszczyl ale po dwuminutowej szarpaninie z dzwignią biegów naszczęście mu przeszło

- ogólnie teraz jest tak że na szybkiej skrzyni jeżdzi wmiare normalnie ale na polowej- - nie zgrzyta ale dość głośno wyje

Uwzględniając powyższe mankamenty prosze o odp:

1- co może być przyczyną że na wysokiej skrzyni chodzi normalnie a na niskiej wyje

2 - Czy dym mógł iść z czegoś innego niż ze sprzęgła

3 - czy zeby wynienić sprzęglo muszęś ciągac kabine bo jest ona oparta na silniku przodem czy próbować ją jakoś podtrzymać

4.ogólnie korci mnie żeby to sprzęgło wymienić ale może przy okazji by się zająć tą skrzynią choć nie wiem co może być przyczyną tego hałasowania, pojedynczego zakleszczeniasię i dymu przy jeżdzie 6 na reduktorze

Wcześniej miałem c330 więc prosze o dość

proste odp bo nie mam doświadczenia z tym ciągnikiem, jest zima więcmożna by coś porobić ale pytam żeby nie robić na darmo albo nie szukać przyczyn gdzie ich na pewno nie znajdę

Chyba że ktoś jest z okolicWielunia i na wskroś zna ten ciągnik?

1 może doszło do uszkodzenia jakiegoś koła lub łożyska 

2 dym mógł iść ze skrzyni bo mogła się wytworzyć wysoka temperatura bo se sprzęgła w okolicy dźwigni zmiany biegów nie miał by jak się wziąść

3 niema konieczności ściągania kabiny wystarczy odkręcić tą ''podporę' na ,której spiera się kabina na silniku (przykręcona jest na śruby bodajże na klucz 19) i podstawić pod kabiną podnośnik i kawałek drążka i ją lekko unieść ja podstawiałem z prawej strony aby mieć lepszy dostęp do mechanizmu sterowania sprzęgłem 

4 wymiana sprzęgła w ltz to dużo więcej roboty niż w c330 także proponuje najpierw sprawdzić przez okienko jak wyglądają łapki i łożyska i czy nie jest zachlapane olejem, a i do skrzyni myślę ,że dało by się zajrzeć przez jakiś dekiel na boku  ale do tego to raczej koniecznie trzeba spuścić olej a jest go tam dość sporo (ponad 40 l) 

Przed rozpoczęciem samodzielnej naprawy proponuje poszukać jakiegoś mechanika ,który zajmuje się ciągnikami wschodnimi i  chociaż porozmawiać z nim. A czasami lepiej zapłacić komuś za poradę lub diagnozę niż  samemu się wpędzić w koszta części wymienionych bez potrzeby i stracony czas na niepotrzebną naprawę. Mam nadzieję ,że coś pomogłem

Opublikowano
Dnia 13.06.2018 o 20:57, Tomktad napisał:

jak sprawdzić poziom oleju w skrzyni biegów,kapie  ze śruby tam gdzie sprzęgło i muszę dojść  skąd jest wyciek czy ze skrzyni czy z silnika.

Z tyłu ciągnika po prawej stronie u góry korek na klucz bodajże 27 a na dole jest taki sam do spuszczania oleju

Opublikowano

Witam właścicieli i miłośników LTZ wymieniłem sprzęgło w LTZ-cie ciągnik już zjechany i teraz nie wiem jak je poprawnie wyregulować, gdyby ktoś posiadał jakieś dane do regulacji lub instrukcje to bardzo bym prosił o pomoc. I mam jeszcze takie pytanie jaki olej macie zalany w skrzyni biegów i ile go dokładnie tam wchodzi bo jak wypuszczałem ze swojego to nie było go tyle ile potrzeba i ciut rozlałem.

 

Opublikowano

Witam wszystkich. Mam problem z ltz 55a. Urwała mi się śruba sprzęgła. Traktor składam już od 3 tygodni i dopiero wczoraj udało mi się go złożyć. Wyregulowalismy z kolegą luzy na łapkach i odpaliłem maszynę ale okazało się że daje dziwny dźwięk. Po wciśnięciu sprzęgła cichnie i wałek idący w stronę skrzyni zwalnia a po puszczeniu przyspiesza ale dziwny dźwięk wraca i traktor nie jedzie... Próbowałem wbijać 1 i 4 szosowa wsteczna i na reduktorze i nic... Spotkaliscie się z czymś takim? 

 

Opublikowano

Panowie czytam o tym ltz i już sam nie wiem o myśleć mam upatrzonego z 96, przebieg 3tys motogodzin silnik MTZ niby wszystko ok ale boje się tego sprzęgła nie mam ochoty grzebać co roku przy nim mam 10 h poradzicie cena ok 22 za tą kasę nic nie kupię z napędem 

Opublikowano (edytowane)

Witam, Mam problem ze wspomaganiem, kierownicą kręci się lekko ale bardzo powoli, przy szybszym kręceniu opór jest tak duży że nie da się szybciej skręcić. Cały układ zapis jedna pompa z tzw. dzielnikiem. Wspomaganie jest na orbitrolu danfoss OSPC160ON1501168, nie cieknie, ciśnienie mierzone przy siłowniku na przewodzie to 140 bar z lewej jak i z prawej strony. Siłownik dwustronny nie cieknie, nie przepuszcza oleju między lewą a prawą stroną przy skręcaniu.  Pompa to okrągła nsz 32A 3, daje ciśnienie ponad 300 bar, rozdzielacz hydrauliczny działa na 140 bar ustawiony jak należy, rozdzielacz nowy. Filtr hydrauliczny na powrocie w zbiorniku nowy. Jedyny problem jaki widzę to zawór przepustowy zamontowany na pompie, założyłem już nowy i dalej to samo. Zawór na zdjęciach poniżej. Czy jeśli orbitrol wymaga przepływu 16 l/min, to ta dziurka w tym zaworze o średnicy 3 mm jest wystarczająca, bo mi się wydaje że ciśnienie jest ale brakuje przepływu oleju temu orbitrolowi. W tym zaworze zwiększenie nacisku sprężyny coś da? On chyba nie reguluje ciśnienia tylko przepływ. Ta większa śruba to wyjście na rozdzielacz a ta mniejsza u góry na orbitrol.    

 

Znalazłem przyczynę, orbitrol ma dużą pojemność, brakowało przepływy na tym dzielniku strumienia. Powiększyłem dziurkę w tym dzielniku z 2,5 mm na 3,5 mm i już działa dobrze. Ktoś zamontował za duży orbitrol i dlatego cały czas było źle. Dziurka 2,5 mm by współpracowała z serwomechanizmem lub orbitrolem 100 ON.

ltz (1).jpg

ltz (2).jpg

Edytowane przez Biebrzak
Rozwiązane
Opublikowano

myślę że trzeba odblokować, nie wiem czy boczne dekle ściągać ale łatwiej będzie zdjąć w kabinie drążek zmiany biegów. tam będzie widać wybierak, obejrzysz dźwignie zmiany czy nie jest popsuta. ważne pytanie czy ciągnik na zablokowanym biegu jedzie

Opublikowano

Witam.

Mam dylemat dotyczący panewek korbowodowych w LTZ T-40A (silnik d-144)

Mam zamiar wymienić stare panewki na nowe. Problem polega na tym, że stare panewki posiadają w górnej części otwór oraz rowek do smarowania sworznia tłoka, poprzez kanał olejowy w korbowodzie. Nowe panewki są gładkie, nie posiadają rowka ani otworu. Pytałem w kilku sklepach, wszyscy mają to samo.

Zastanawiam się czy zakładać te nowe panewki, odetną one dopływ oleju z kanału olejowego w wale korbowym do kanału w korbowodzie... pytanie czy tak może być złożone?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez tyrowiec
      Witam. Poszukuję do kupna dokumentów od kirowca k700, ewentualnie od t150k. Może ktoś ma na zbyciu lub coś wie gdzie ogarnąć
    • Gość
      Przez Gość
      Prosze o opinnie na temat tych maszyn , może ktoś ogladał z bliska ,jeżdził???
      Jakie macie odczucia, co możecie powiedzieć na temat wykonania no o oczywiście ceny (czy jedno z drugim idzie w parze??).
    • Przez 11401620
      Witam wszystkich
      Mam ciągnik LTZ 55A po dziadku i jest taki problem nie chcą wejść biegi 3 i 2 reszta chodzi bez żadnych zgrzytów w czym może być problem, dodam że wymieniłem wszystkie oleje bo była masakra 
    • Przez MG1991
      Witam. Wie ktoś gdzie można dostać szybę lewa od drzwi hattat 398?
    • Przez jakub_urbanski
      Dzien dobry
      Przychodze do was z pytaniem.
      Co oznacza bład m-450 w ciagniku deutz fahr 6120 
      Ciagnik po wyswietleniu bledu niepozwala wkrecic sie na obroty oraz uniemozliwia wypalenie filtra cząstek stałych.
      Prosze o pomoc
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v