Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

do przodu i do tyłu 6 biegów

ma rewers

nie wskazane uzywanie 5 i 6 biegu na rewersie

co do zuzycia paliwa to żalezy w czym pracuje

a z psuciem to różnie zależy co bedziesz nim robił przeważnie to sprzęgło

Opublikowano (edytowane)

Witam,

Mam pytanie do posiadaczy LTZ 55A. Chodzi o działanie rozdzielacza hydraulicznego z przodu kabiny po prawej stronie. Wszystko niby działa dobrze, ale jak chce opuścić podnośnik do dołu z jakąkolwiek maszyną to strasznie szybko opadają ramiona. Nie da się tej wajchy przytrzymać żeby wolniej szło ani nic innego zrobić. Jak u was opadają ramiona podnośnika np. z bronami ? bo u mnie od razu jest bach w ziemie chyba że zdążę cofnąć wajchę w rozdzielaczu do góry. Dodam że u mnie siłownik jest zrobiony szczelny, nic nie cieknie, rozdzielacz też zrobiłem wszystkie gumki nowe i uszczelniłem cały. Pompa też daje ciśnienie duże, jak podnosze do góry i jest na maksa w górze to aż obroty w silniku spadają lekko jak chodzi np na 1100obr. Czy w tym rozdzielaczu jest jakaś regulacja opadania, czy w siłowniku jest jakiś zaworek??

Edytowane przez Biebrzak
Opublikowano

Jedyny sposób to zamontować sobie na wężu od powrotu siłownika pod kabiną zawór dławiący z regulacją najlepiej z jednokierunkowo-dławiącym i wtedy masz regulaję płynną w zalerznosci od ciężaru maszyny zawieszonej .Można też wyjąc siłownik i po odkręceniu nypla od powrotu jest podkładka dławiąca zaspawać i wywiercić mniejszą dzurke i tyle. Pozdrawiam.

Opublikowano

U mnie hamulec ręczny działa na zasadzie takiej że jak go zaciągam to pedały od hamulca nożnego idą do dołu i hamulec trzyma na stałe. Także nie wiem gdzie Ty masz te tarczki. Hamulce w LTZ są zbudowane z osi na których są bębny i taśmy hamulcowe na tych bębnach. Części ja kupuje w MotoAgro, mają chyba wszystko, teraz nawet prowadzą serwis fabryczny MTZ na polskę. A jak nie u nich to na necie jest tego kupa.

Opublikowano

witam panowie sprawa wyglada tak ze ze 2 lata temu robilem srzeglo urwana sróba lapki- od tego czasu do dis zrobilem ponad 700 mth i masz znowu jeb*a urwalo ja od strony docisku, od strony lozyska byla zakontrowana. no ale jaka jest jednoznaczna przyczyna tego rwanaia bo wkurw***ace to jest  pierdzielic sróbe groszowa sprawa ale roboty w kij. i mysle co sadzicie o tym aby przerobic na jakies inne sruby? grubsze czy cos? jesli tak to jakie i jak bedzie wygladac sprawa zalozenia ich od strony docisku? wytoczyc docisk czy srube na forme tej co w docisku jest? bo dalej to mysle ze dalo by sie rozwiercic na wieksza srube? co wy na to macie jakies podpowidzi? sprawa dosc nagla bo ciagnik ma jeszcze ze 100h pracy przed soba w tym roku :) pozdrawiam i prosze o porady

Opublikowano

Kolego MiRol na kole zamachowym masz takie kwadraciki zobacz czy są w dobrym stanie jak są już wyrobione to przez to śruby pękają 

możesz dać o jeden rozmiar większe śruby.

 

A kolego Biebrzak ja mam ręczny składający się z 7 tarczek i ten ręczny nie jest połączony z nożnym Ty masz jeszcze stary styp podobny jak w T-25 

 

Opublikowano

witam 

co do urywania się tych śrub to może być dwa powody jak urywa sie na lapce to znacz ze za malo jest podciagniete sprzeglo no i jak wciskasz sprzeglo 

to wtedy przelamuje srube 

2 powod to wlasnie te prowadzenia docisku (kwdraciki w kole zamachowym ) sa wyrobione wtedy bedzie ci rwalo srube od strony kola zamachowego ale o tym juz pisalem

co do chamulca rencznego to kolega ma racje u mnie terz jest reczny na tarczki ale zeby go wyregulowac wystarczy odkrcic dekiel i przełozyc na frezie nie ma potrzeby kupowania zadnych tarczek  

odnosnie do tych srub to niema sensu przerabiania na grubsze bo wtedy trzeba dziure w łapce powiekszac i tym łapke sie oslabia

Opublikowano (edytowane)

a jak z dostepem czy mozna je gdzies kupic czy trzeba dorabiac?

czy kolo zamachowe musi byc przetaczane ??

te prowadzenia to jutro zobacze jak juz sie dostane bo dzis dopiero rozjechany a sprzeglo jeszcze przy kole zamachowym

 

prowadnice w kole zamachowym bede zmianial a teraz mam pytanie z czego je dorobić? z sruby utwardzanej ale jakiej najlepiej?

Edytowane przez MiRol
Opublikowano

ja u siebie te prowadzenia zamieniłem  te od pierwszego stopnia z drugim stopniem i odwróciłem je bo jak zauważysz wyrabiaj się tylko z jednej strony odnośnie śrub to kupywalem zwykle utwardzane i scinialem łebki   

Opublikowano (edytowane)

Tylko zauwaz ze rwa sie przez to ze te prowadnice za za krotkie wzgledem ruchu docisku po wcisnieciu pedalu. Jak pe prowadnice wytluka w dovisku rowek nie po calosci to potem jak np podciagniesz sruby na lapkach to prowadmice zlapia za ten wyrobiony juz kancik w docisku i trach. Ja je teraz dorabiam i zrobie je takie prostokatne lub myslalem zeby zrobic je laczone razem z tymi od wom.

Edytowane przez MiRol
Opublikowano (edytowane)

jak będziesz utawial łapki to one musza być do końca podciągnięte bo inaczej dalej będzie ci rwało na łapce 

a z tym zrobieniem razem może i dobry pomysł tylko czy nie będzie o nie czepiać tarcza drugiego stopnia

 

Edytowane przez zozo20
Opublikowano

tak tylko nie za daleko bo będzie ci sprzęgło pod ciężarem się ślizgać wsadź śrubę w łapkę i zobacz jaki ona ma mały  ruch to wtedy będziesz wiedział o co mi dokładnie chodzi  

Opublikowano

Witam panowie byłbym zainteresowany zakupem ltz-a ale dopiero za 2-3 miesiące. Na co w szczególności zwracać uwagę? Mój budżet to okolo 13 tysiecy moze znajdziecie jakis egzemplarz? Z góry dziękuję za odpowiedż

Opublikowano

Witam panowie ;)
Mam taki problem albo wyolbrzymiam;)
Gdy wcisne sprzeglo mam wrazenie jakby ciagnik hamowal tzn nie staje w miejscu ale tak jakby szybciej zwalnial do zera niz normalnie .....
czy to.konczacy sie docisk tarcza czy powyzej wspomniane urywajace sie srubki?????
Bede wdzięczny za jakiekolwiek pomysly;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez tyrowiec
      Witam. Poszukuję do kupna dokumentów od kirowca k700, ewentualnie od t150k. Może ktoś ma na zbyciu lub coś wie gdzie ogarnąć
    • Gość
      Przez Gość
      Prosze o opinnie na temat tych maszyn , może ktoś ogladał z bliska ,jeżdził???
      Jakie macie odczucia, co możecie powiedzieć na temat wykonania no o oczywiście ceny (czy jedno z drugim idzie w parze??).
    • Przez 11401620
      Witam wszystkich
      Mam ciągnik LTZ 55A po dziadku i jest taki problem nie chcą wejść biegi 3 i 2 reszta chodzi bez żadnych zgrzytów w czym może być problem, dodam że wymieniłem wszystkie oleje bo była masakra 
    • Przez MG1991
      Witam. Wie ktoś gdzie można dostać szybę lewa od drzwi hattat 398?
    • Przez jakub_urbanski
      Dzien dobry
      Przychodze do was z pytaniem.
      Co oznacza bład m-450 w ciagniku deutz fahr 6120 
      Ciagnik po wyswietleniu bledu niepozwala wkrecic sie na obroty oraz uniemozliwia wypalenie filtra cząstek stałych.
      Prosze o pomoc
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v