Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Dnia 27.09.2013 o 20:45, slawek2706 napisał:

Dzięki za chęć pomocy, ale właśnie jestem po 48 godzinnej akcji serwisowej. Poznałem moją maszynę od tylnego tuza do przystawki przedniego napędu na wylot.Urwało kołnież kosza mechanizmu różnicowego przy wyjściu na lewą półoś. Udało się bez zdejmowania kabiny, wystarczyło unieść ją z tylu o jakieś 20cm. Po 48 godzinach bez snu spędzonych z moim serwisantem na sali operacyjnej LTZ wrócił do żywych:)

Witam

Czy miał ktoś z was podobną awarię? U mnie właśnie się to rozwaliło i zastanawiam się nad przyczyną.Czy jest to zmęczenie materiału tzn. wiek odlewu czy np. zły olej w skrzyni ? 

Opublikowano

Cześć. Mam pytanie dotyczące czujnika temperatury w LTZ chłodzonym powietrzem. Czy można tak go zmodyfikowac, żeby powyżej określonej temperatury włączał klakson?

Opublikowano
Dnia 19.10.2015 o 11:45, MiRol napisał:

Tylko zauwaz ze rwa sie przez to ze te prowadnice za za krotkie wzgledem ruchu docisku po wcisnieciu pedalu. Jak pe prowadnice wytluka w dovisku rowek nie po calosci to potem jak np podciagniesz sruby na lapkach to prowadmice zlapia za ten wyrobiony juz kancik w docisku i trach. Ja je teraz dorabiam i zrobie je takie prostokatne lub myslalem zeby zrobic je laczone razem z tymi od wom.

Witam kolego jak sprawdzają się u Ciebie te połączone kamienie w kole zamachowym? Jeśli nadal masz ten sprzęt to kamienie można dobrać od T25 od włączania blokady i one mają właśnie kształt prostokątu.aktualnie na alleg są w kosmicznej cenie.

Jak długo wytrzymało to sprzęgło z podciągniętymi od początku łapkami? Dorwałem przetłumaczoną instrukcję regulacji sprzęgła i napisali w niej inaczej do tego podejść. Aktualnie łapki są podtoczone od dołu i gdy dasz grubszą śrubę M12 i troszkę dopracujesz łapkę(właśnie w tych najgrubszych miejscach czyli góra i dół) wcale nie naciska na śrubę. U mnie kupiłem kompletny docisk i śruba poszła po 3 latach.urwał się łeb ,wpadł za tarczę  i zniszczył mi 4 śruby na wale od mocowania koła zamachowego.Dlatego teraz testuję te M12x1,5 o twardości 10.9,ale regulacja początkowa wedle instrukcji.

Jak często smarujecie łożysko? u mnie wytrzymało też 3 lata gdzie mam mało pracy. W T25 mamy jedno 40 lat. od nowości

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez tyrowiec
      Witam. Poszukuję do kupna dokumentów od kirowca k700, ewentualnie od t150k. Może ktoś ma na zbyciu lub coś wie gdzie ogarnąć
    • Gość
      Przez Gość
      Prosze o opinnie na temat tych maszyn , może ktoś ogladał z bliska ,jeżdził???
      Jakie macie odczucia, co możecie powiedzieć na temat wykonania no o oczywiście ceny (czy jedno z drugim idzie w parze??).
    • Przez 11401620
      Witam wszystkich
      Mam ciągnik LTZ 55A po dziadku i jest taki problem nie chcą wejść biegi 3 i 2 reszta chodzi bez żadnych zgrzytów w czym może być problem, dodam że wymieniłem wszystkie oleje bo była masakra 
    • Przez MG1991
      Witam. Wie ktoś gdzie można dostać szybę lewa od drzwi hattat 398?
    • Przez jakub_urbanski
      Dzien dobry
      Przychodze do was z pytaniem.
      Co oznacza bład m-450 w ciagniku deutz fahr 6120 
      Ciagnik po wyswietleniu bledu niepozwala wkrecic sie na obroty oraz uniemozliwia wypalenie filtra cząstek stałych.
      Prosze o pomoc
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v