Zaloguj się, aby obserwować  
kosiarka

Światła w T25

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
kosiarka    2

A wiec tak zobaczyłem urwany kabelek od kierunku przedniego lewego to odkrecilem i przykrecilem go do lampy i zaczeła mi mrugac obrysowka to zmienilem kableki i daelj mi mrugała obrysowka. Wiec odkrecilem prawy kierunek bo jak odkreciłem lewy to tam był taki krutki kabelek tylko nie wiedzialem do czego ;/ i go zostawiłem po odkreceniu z prawej strony nie było kabelka tylko kable byl wkrecone do lamp.

i jesczez jedna ciekawostka jak mi przedni lewy kierunek nie działa to tylni prawy tez nie działa jak podlonczylem lewa obrysowka mrugał to prawy tylni mrugał i wszytsklo działąo tylko mrugaął lewa obrysowka :D

Wiec prubowalem tak i tak i wreszcie zaden kierunek nie działa powiedzcie co sie mogło stac ze nie działaja bezpiecznik czy przerywacz nie maiłem czasu sprawdzic ani tego ani tego i czemu mi obrysowka mrugałą ;/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
TBhog    14

brak "masy" na lampach daje dokładnie takie dziwne efekty. Nie bawiłbym się w elektrykę pod deską tylko popoprawiał masę w lampach. Już 2 razy miałem takie mruganie obrysówek itd i zawsze wina masy.


Traktor :), Bóg, Honor, Ojczyzna, Górale, Linux

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
TBhog    14

masa idzie blachą... no wszystkim. Nie wiem jakie masz błotniki. U mnie przednie światła obwysowe+kierunek tzn ich obudowa przykręcona jest do błotnika na śrubach (chyba 2 nie pamiętam robiłem z tym z 15 lat temu) . Z tyłu natomiast błotniki te całkiem z tyłu są takie malutkie przykręcane na 2 śruby do górnego błotnika. Poluzować dokręcić jak nie pomoże poluzować wyczyścić i skręcić dodatkowo wyczyścić żarówki i styki i powinno ruszyć. Mi tak światła mrugały nie te które mają po wypadku jak lewy błotnik lekko się cofnął i od tej pory masa się straciła. Poruszałem wtedy tymi śrubami i zaraz wszystko ok.


Traktor :), Bóg, Honor, Ojczyzna, Górale, Linux

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Grego525    0

otóż mam taki mały problem. czym może być spowodowane przygasaniem lamp?? jade sobie spokojnie i nagle zaczynają słabiej świecić prze kilka sekund. czy to może być wina regulatora??


...............................................

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pablo21    27

Koledzy potrzebna mi jest szybka pomoc bo w swoim T-25 stopił mi sie kolejny włacznik od swiateł to juz chyba 3 czy 4 co mam zrobic zeby sie nie topił? Moze za duzy prad przez niego idzie lub cos takiego jak to wyeliminowac?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kielbasa    1

najsampierw sprawdź czy nie ma zwory do masy gdzieś, ale to powinno bezpiecznik wywalać, następnie zrób te światła na przekaźnikach, tak jak to w książce pisze i wszędzie tak powinno być.


"Na forum zawsze się znajdzie jakiś smutny fajfus, który będzie mówił co trzeba robić i jak trzeba żyć, bo akurat wstał lewą nogą albo zaczepił chu...em o sprężynę w materacu."

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Grego525    0

tak szczerze to w swoim władku nie mam bezpieczników ;)


...............................................

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pablo21    27

najsampierw sprawdź czy nie ma zwory do masy gdzieś, ale to powinno bezpiecznik wywalać, następnie zrób te światła na przekaźnikach, tak jak to w książce pisze i wszędzie tak powinno być.

 

Tak jak to w ksiazce pisze to znaczy jak? Mam podłaczyc przekaznik po tego włacznika od swiateł tylko jest taki problem ze nie wiem jaki kupic przekaznik i jak go potem podłaczyc jakby ktos mógł mi to wytłumaczyc to byłbym wdzieczny. ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamil555    2

Ja polecam zamontować na górze kabiny a prąd podciągnąć osobno z akumulatora zrobić dodatkowy włącznik i będzie gites.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tommot003    0

Plus ciągniesz przez przełącznik i podłanczasz do przełącznika od świateł pozycynych lub pod deske do złącza zam gdzie jest cały czas prąd. A minus wiadomo gdzie ;). A montaż na kabinie to badzo dobry pomysł

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ursus3PGT    2

Tych halogenów które pokazałeś nie polecałbym bo ja już różne miałem i lepszych do pracy w nocy Halogenowe lampy robocze (halogeny robocze) typu LKR5 - kwadratowe - Sklep Internetowy WESEM jak te do których podałem link niema, a podłączyć to najlepiej prąd z pod deski rozdzielczej z tego najgrubszego kabla od stacyjki co prąd cały czas jest albo prosto z akumulatora no i jak mamy prąd to ciągniemy do włącznika (najlepiej zetorowski od halogenów taki wyciągany) no i od włącznika już do lamp a tam jeszcze mase i wszystko gra tylko konektorki musisz dobrze zalutować

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KarolT25    41

To trzeba podlaczyc kabel do akulumatorow do + i - i do kabiny tam wlacznik i do swiatel przeciagnac i bedzie git tak

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsusCzesio    309

Jak masz włącznik świateł normalnych. To z boku jest drugi i do niego prąd dociera od głównego włącznika czyli od tych z przodu a tamten jest od tylnych roboczych. To podłącz halogeny pod ten włącznik. Ja zrobiłem tak. Jeden minus. że musisz włączyc przednie reflektory. A wykonanie instalacji proste. Wykręciłem ten włącznik, przykręciłem kabel taki pól metra. Założyłem kostke pod kabiną. Tam podłaczyłem ten kabel. I rozprowadziłem od kostki kable w każdy róg kabiny poprzez słupki ;)


Mój Wladimirec podbija świat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bzyku    0

Witam, potrzebuje klosz lampy przedniej postoju i kierunkowskazu do T-25 z 1995r. (okrągły). Nigdzie go nie moge kupić. Wie może ktoś, gdzie można go znaleźć i czy wogóle jest takowy w sprzedaży?? Z góry dziekuję i pozdrawiam!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
czarek6    1

w firmie grand powini mieć a na allegro patrzyłeś albo w gerne chociarz sam nie jestem pewien czy tam do ruskich maja


zawsze postaram sie jakoś pomuc.......
I nie bądźcie oporni na moje argumenty :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez konradpawelski
      Witam
      Mam problem w podświetleniem wyświetlacza i deski rozdzielczej w kabinie w moim JD 6320. Po włączeniu świateł nie podświetla zupełnie nic. Do tego nie działa również pomiar prędkości jazdy i nie działa ani wyświetlanie cyfrowe ani analogowe. Sprawdziłem odpowiednie bezpieczniki oraz przekaźniki i nie działa dalej. Czy w tym modelu oprócz standardowego miejsca montażu bloku bezpiecznikowego mogę być jeszcze w jakimś miejscu inne bezpieczniki?
       
      Będę wdzięczny za pomoc.
    • Przez Dominato
      Witam mam problem z same antares 130 ll mianowicie silnik gaśnie po przekroczeniu 2500 obr i miga błąd 4 na słupku 
    • Przez Czol0o
      Witam, jak w temacie mam problem z napięciem ladowania 
      Komputer po odpaleniu pokazuje 12,8V gdzie powinno być 14 wymieniłem alternator na nowy i nie pomogło. 
      Dodatkowo czasem wyskakuje błąd i sygnał dźwiękowy. 
      Co może być przyczyną? 
    • Przez patryk741
      witam wszystkich użytkowników na wstępie chciałbym żeby administrator strony przeniósł to gdzie trzeba. jest to mój pierwszy temat. otóż mój problem polega na tym ostatnio wymieniłem sobie halogeny tradycyjne na halogeny led i gdy są włączone i zostanie włączone radio radio z lat 90 to w głośnikach słychać takie brzeczenie/buczenie i różnego rodzaju dźwięki jest to bardzo irytujące i chciałbym to naprawić i tu moje pytanie wie ktoś jak to naprawić ? dziękuję bardzo za pomoc
    • Przez kepa416
      Cześć, 
      Kupiłem opryskiwacz John Deere 632. Mam instrukcje ze strony JD. Widzę że powinna tam być 5 pinowa wtyczka 5-P 16-A 380V. 
      Mam 4 przewody które włożyłem na krótko w gniazdo 3 pin w ciągniku John Deere 6105r aby sprawdzić czy komputer działa. Okazuje się że działa tylko zabezpieczenie w tym gnieździe mam 25A a na schemacie od opryskiwacza widzę i 30 i 75 A. Boję się że przy rozkładaniu belki może uszkodzić instalacje. 
      Czy do takiego zestawu muszę poprowadzić osobne przewody spod aku i zrobić wtyczkę na zewnątrz? Nie chciałbym robić podwójnej roboty jeśli wtyczka w środku ogarnie taki prąd. 
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj