Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
domin83

Hamulce mf 387

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
domin83    0

Witam mam problem z hamulcami w mf 387 (model z hamulcami tarczowymi przód) a mianowicie zachowują się jak zapowietrzone pedał opada do dołu, próby odpowietrzania były i zero powietrza. Hamuje tylko koło prawe lub lewe po rozłączeniu pedałów hamulca. Proszę o pomoc jeżeli ktoś miał ten sam problem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel14011    0

Nie znam tego modelu, nie wiem jak tam jest rozwiązane hamowanie. Po rozłączeniu wciskany pedał nie opada do dołu? i wtedy hamuje tylko tylne koło? Wcześniej było wszystko ok? i w jakich okolicznościach się zepsuły? Napisz coś więcej może ktoś pomoże.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
domin83    0

Kupiłem go już z tą awarią był sprowadzony, dzieje się tak opisałem. A jest może ktoś kto posiada katalog do tej serii lub podobnej w której są hamulce przednie tarczowe to może coś by się rozjaśniło. Aha jeszcze jedno po zaślepieniu przewodu który idzie do przednich hamulców tylne działają bez problemu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Grzesiek84    17

Skoro tył ok to spróbuj to samo z przodem tzn tył zaślep a sprawdź jak przód hamuje jeśli będzie ok to obstawiam na pompkę hamulcową która poprostu za małe ciśnienie może wytwarzać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel14011    0

Napisz dokładnie jak zachowują hamulce w przypadku rozłaczonych pedałów. Tylne hamują po wciśnięciu odpowiedniego pedału? czy dopiero po zaślepieniu przodu? ile wychodzi przewodów na przód? jeden, który rozgałęzia się na prawe i lewe?, czy dwa do każdego koła przedniego oddzielnie?

Masz orginalny łącznik pedałów? Zastanawiam się czy ten łacznik nie odgrywa roli w sterowaniu pompki hamulcowej.Bo myślę, że powinno wyglądać to tak:

1. rozłączone hamuje tylko jedno tylne w zależności od tego który wciśniemy pedał.

2. połączone - hamują wszystkie koła.

A może po połączeniu pedałów trzeba przestawić coś, żeby dołączył się przód?

Bo wątpie, zeby to wyglądało w ten sposób że po rozłączeniu pedałów hamuje jedna strona tzn tylne i przednie koło.

Zaznaczam, że nie znam tego modelu i tylko domyślam się sposobu działania takiego układu hamulcowego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
domin83    0

http://chomikuj.pl/dymion83 (W dokumentach plik hamulce)

 

Powyżej link do poglądowego rysunku

 

Dokładniejszy opis:

 

1. Jeżeli pedały są złączone po wciśnięciu schodzą do samego dołu

2. Po rozłączeniu pedałów hamuje tylko prawe lub lewe tylne koło ( jeżeli np wciśnięty jest lewy pedał lewe koło tylne hamuje i zostanie delikatnie wciśnięty prawy pedał automatycznie wszystkie opadają na dół)

3. Próbowaliśmy odłączyć przednie hamulce pomiędzy rozgałęźnikiem 2 a urządzeniem 3 co spowodowało że hamulce tylne zaczęły normalnie hamować ze złączonymi i rozłączonymi pedałami.

4. Była także próba wyciągnięcia sprężyny z urządzenia 3 efekt ten sam co w punkcie 3 tylko przednie hamulce nie działają.

5. Klocki hamulcowe są już trochę zużyte zostało ok 7 mm okładziny choć nie sądzę żeby to było powodem awarii.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
domin83    0

A może posiada ktoś katalog części do tego modelu ferdka jest to seria włoska 377-1007 lub do landini 7880 ponieważ są to te same ciągniki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel14011    0

Masz możliwość podłączyć przód w miejsce przewodu od tylnego koła a wyjście przednie zaślepić?

zobaczysz wtedy czy przód działa. Albo wkręć przedni przewód do jakiejś innej pompki i sprawdź czy działa. Po twoim opisie wydaje mi się,że przód jest po prostu zapowietrzony.Przednie klocki zostają przy tarczy czy są od niej odciągane przez jakieś sprężyny? jeśli są odciągane to powodem awarii może być zużycie klocków.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
domin83    0

Właśnie klocki są przy samej tarczy ale sprawdzę to z tą inną pompką tylko na razie mam inne zajęcie, pawel14011 może się orientujesz czy jest możliwość zregenerowania klocków czyli oderwania starej powierzchni hamującej i naklejenia nowej, ponieważ komplet klocków na jedno koło kosztuje 390 zł.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel14011    0

Chyba jest taka możliwość okładziny, klocki hamulcowe, okładziny cierne, materiały cierne, okładziny hamulcowe, regeneracja, okładziny sprzęgłowe :: Makland

Nie wiem jak z ceną za taką usługę. Klocek 7mm chyba może jeszcze pochodzić trochę i zarobić na siebie. Oby tylko nie zjechał do zera i nie tarł metal o tarczę, to nie powinien wylecieć z klockotrzymaczy. Przyczyną braku hamulcy nie może być zużycie klocków.

W twoim ciągniku może być albo zapowietrzony przód, albo wyciek z przewodów przednich lub cylinderków, albo bardzo duży jałowy skok tłoczków przednich (tylko wtedy tłoczki z klockami lub same, musiałyby się cofać po puszczeniu pedału hamulca), lecz to wydaje się mało prawdopodobne.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez xtomasz1095x
      Hej. Chciałbym was prosić o rade. Kupiłem nie dawno MF 675+tur i chciałbym się wszystko o nim dowiedzieć. Po pierwsz to gdzie sie włącza (wałek) WOM??. Czemu gdy przekręcam stacyjkę to później mi gaśnie kontrolka z takim "niby czajniczkiem"(ona jest druga od prawej)?? ,Czy tu da sie zmienić prędkość WOM ? i jak??. I czy ma ktoś na sprzedaż drzwi do tego mf??(lewe) zginęły w transporcie ;p
    • Przez deymonnn
      Kupiłem MF 255 i mam problem z podnośnikiem. Mianowicie cały czas jest maksymalnie podniesiony ( regulacja dźwignią od regulacji siłowej nic nie zmienia tzn nie ma żadnej reakcji) natomiast przy użyciu dźwigni od regulacji pozycyjnej są następujące objawy. przy ustawieniu na zakres regulacji ciśnieniowej przy minimalnym wydatku (dźwignia max do przodu) i obciążeniu ramion podnośnik opada natomiast po zwiększeniu wydatku lub przesunięciu w zakres regulacji pozycyjnej podnośnik idzie w górę i słychać jak pompa pracuje. Jeżeli ktoś miał taki problem proszę o pomoc bo nie chcę się za dużo narozbierać. Poprzedni właściciel jak pomajstrował przy tej dźwigni pod siedzeniem ( zmiana hydrauliki z podnośnika na zewnętrzną) i dźwignią od hydrauliki zewnętrznej uruchomił podnośnik że niby działał normalnie. Inna uszkodzona rzecz to WOM (jest ukręcony wałek włanczający przekaźnik i WOM chodzi cały czas w położeniu biegów zależnych) być może to ma jakiś związek. Od wtorku zabieram się za naprawę więc proszę o jakieś wskazówki
    • Przez anger30
      Witam.Mam problem z MF 235 dostaje mi się woda do oleju,przed remontem tego nie było.Na pokrywie rozrządu były wrzery ale zakleilem i dalej coś jest nie tak.Blok był pęknięty ale zaklejony na zewnątrz przed remontem tzn wymiana tłoków i tulei też był i nie ciekło.Glowuca była dawana do sprawdzenia na szczelność niby ok już nie wiem co robić.Pomozecie?
    • Przez kubaursusmf
      Potrzebny katalog czesci do mf 565 licze na wasza pomoc!!
    • Przez pawel6200
      Czy wiecie czy dostane sie tym wizjerem do hamulca wom???
      Zamierzam go wymienic czy duzo jest rozbierania w srodku??
      Nie moge znalezc w katalogu strony z hamulcem przez co pytam
      Pozdrawiam


×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.