Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

No maszyn to narazie pod niego jeszcze nie mam wlasnych ale pomalu dostanie wszystko. Wlasne maszyny to sieczkarnia Pottinger mex II K no zwykly mf 255 mial za ciezko. A na drugi rok dostanie plug 4 skibowy zwykly lub obracany ale 3 ale zobaczymy, a maszy no wiadomo to jakies agregaty, brony itp. :D

Opublikowano

Nie wiem dlaczego przejmujecie się cenami części skoro nie są potrzebne. To tak jak ci co kupują polonezy bo tanie części (i stoją trzy polonezy rozebrane na części i jeden który jeździ w przerwach między remontami - i cały czas łapy brudne od dłubania). Teraz części do MFa są dostępne i w przystępnych cenach. Pojawia się też coraz więcej zamienników. Poza tym do tej serii ciągników dużo cęści pasuje od MF255 i od nowszych Ursusów.

Jeśli chodzi o wybór między MF 699 i 698T to ten drugi na pewno będzie bardziej uniwersalny. Jest krotszy, sprytniejszy i na pewno mniej spali w pracach mieszanych (w ciężkich nie wiem ale nie uzywa cię przeważnie ciągnika tylko do ciężkich prac). Jeśli chodzi o dociążenie to też nie ma żadnego problemu. Do ciężkich maszyn zakłada się pół tony na przód i gites.Sam mam 698T i daje mu ostro po garach, robi rocznie ponad 1000 MTG (koszenie kukurydzy, prasa, orka itp.) i nie narzekam. Spalanie też OK.

Ale tak na prawdę jak się kupuje używany sprzęt to sie koloru nie wybiera. Patrz raczej na stan bo to ma większe znaczenie w starym ciągniku.

Generalnie polecam tę serię.

Opublikowano

Gniazdo zapalniczki to żaden problem zawsze możesz sobie kupić na allegro jest tego masa. Czy ma gniazdo to niech wypowiedzą się użytkownicy tego ciągnika mam nadzieję że przy zakupie ciągnika nie będziesz się sugerował tym który ciągnik ma gniazdo zapalniczki :lol:.

Opublikowano

witam wswzystkich dlugo tu nie zagladalem, jakos nie bylo czasu ale mniejsza z tym. W koncu jestem posiadaczem mf 698 do jakis 3 miesiecy i powiem ze fajna maszyna :) wiecej dopisze kiedys indziej :)

Opublikowano

Nie wiem dlaczego przejmujecie się cenami części skoro nie są potrzebne. To tak jak ci co kupują polonezy bo tanie części (i stoją trzy polonezy rozebrane na części i jeden który jeździ w przerwach między remontami - i cały czas łapy brudne od dłubania...

 

Tja 600 to dobra seria. Cena nie powinna przekraczać 28 tysięcy zł. Przed skokiem euro kosztowały ok 26000 w Polsce już. Ja kupowałem w 2009 w czasie najwyższej ceny euro i dałem 26000. Nie ma co przepłacać. Teraz już chcą więcej, ok 35000 ale trzeba szukać. Gdybym miał dać ponad 30000 to kupiłbym coś z serii 300, są to nowsze wersje 600 już z rewersem i innymi udogodnieniami ale bez powershiftów i elektroniki, co znacznie zmniejsza ryzyko grzebania. Jeśli traktor ma chodzić tylko w polu to może być spokojnie z serii 600, bo do tura to bez rewersu kicha. Modele z końcówką 99 mają 6 silniki i wydaje mi się że lepiej taki wziąć bo odpada turbo. Swoją drogą to silniki stosowane w mf pochodzą z lat 60 czy 70 i są stosowane aż do serii 30 i takich tam. Palenie jest takie jakie deptanie jak wszędzie, mi 699 spalił na 5 ha z dojazdem i 4 poprzeczniakami na 4 klasie 50 litrów przy 1700 obr/min.

http://www.korbanek.pl/domhandlowy/ws/pl/maszyny_uzywane/ciagniki_rolnicze/massey_ferguson_mf_traktory/ciagnik_massey_ferguson_399.html

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez karol_365
      Witam. Może ktoś podpowie, czy mam słuszne podejrzenie odnośnie wycia w skrzyni i ewentualnie doradzi jak to zlikwidować. Jakieś 2 lata temu zakupiłem MF 698 w tanich pieniądzach z niesprawnym wzmacniaczem momentu ( dźwigienka pod kierownicą, czyli skrzynia na 2 wajchy). Wzmacniacz ogarnąłem. Były pęknięte pierścienie w nim i przy okazji zregenerowałem kosz wzmacniacza. Przed remontem nie było praktycznie ciśnienia na skrzyni z jazdą, więc dla spokojności wstawiłem nową pompę hydrauliczną. Podczas wymiany zauważyłem że na przekładni pompy hydraulicznej na takiej płycie ( dołączam na zdjęciu) jedne koło zębate było luźne( strzałka na zdjęciu) . Niestety zignorowałem to i złożyłem wszystko do kupy. Efekt? Wszystko działa jak żyleta, wzmacniacz ,wom , podnośnik, cisnienia są luks. Jedynie pozostało głośne wycie. Wycie pojawia się tylko i wyłącznie wtedy gdy załączony jest wzmacniacz momentu, tzw. przyspieszacz. I moje pytanie brzmi, czy te wycie może powodować te małe koło zębate, które miało luz , które ja zignorowałem i zostawiłem? Ciągnikiem dużo nie jeżdżę ale jak już coś robię , to mnie szlak trafia , bo wyje to głośniej niż c360 z kosiarką 😅 W wolnej chwili chciałbym to zrobić ale przed tym wolę się upewnić czy dobrze myślę. Pozdrawiam 




    • Przez kuna9977
      Zastanawiam się nad opryskiwacza wpadł ładny pilmet 1215 używany. Tylko mam górzysty teren i zastanawiam się czy MF 255 z pełnym da radę na 2 biegu. Też mam kilka kawałków w klin jak wygląda sprawa ze zwrotnością? Czy lepiej kupić 800l. Na Zetora 7340. Mf mały zwinny mało pali chodzi również z rozsiewaczem. 
    • Przez Mateusz0110
      Witam
      Niedlugo zaczynam remont mojego MF 255 , może ktoś podpowie jak I czy wg da się przerobić hydraulika w MF 255 żeby hydraulika była niezależna z podnosnikiem, było by to milion razy wygodniejsze. 
      Dzięki za informacje 
      Np jakbym zalozyl dwa takie rozdzielczego jeden z lewej strony do hydrauliki a drugi po prawej do podnośnika żeby nietrzebabylo przekręcać tej dźwigni pod siedzeniem jets to uciążliwe przy rozsiewaczu do nawozu gdzie jest otwierany hydraulicznie 

    • Przez Clark
      Witam. Jestem na etapie wymiany instalacji w MF255. Poza kontrolkami od kierunków wszytko niby działa ale jest jeden podstawowy problem- brak ładowania. Jeśli wzbudzę alternator to wszystko hula jak złoto. Teraz pytanie w jaki sposób w oryginalnej instalacji poprowadzone jest wzbudzenie. Instalacja którą kupiłem ma tylko dwa przewodu. Jeden główny i drugi od kontrolki. Ten od kontrolki nie podaje plusa więc wzbudzenia nie ma. Jeśli podam plus wszystko działa. Co najważniejsze- nowa instalacja jest zrobiona na wzór oryginału a ja mam alternator przerzucony na drugą stronę i jest to on od samochodu. Nie wiem jak w oryginalnym było rozwiązane wzbudzenie. Poprzednio alternator zakładał mi elektryk ale zrobił to metodą gospodarczą i po linii najmniejszego oporu (sama kontrolka od początku nie działała). W necie znalazłem informację, że przez przewód kontrolki chwilowo powinien być podawany plus ale tak się nie dzieje. Czy w oryginale jest jakiś dodatkowy przewód?     
    • Przez kiken
      Witam ogólnie szukam opinii na temat MF 264 najlepiej użytkowników wady i zalety kto co wie i na co zwrócić uwagę przed kupnem ? Jak radzi sobie z turem ten konkretnie jest z napędem 4x4  był plan założyć turą do 3p a teraz zastanawiam się nad takim rozwiązaniem pozdrawiam 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v