Skocz do zawartości

Ładowacz czołowy na Fendt 611 ls


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

kolego u mnie z pola zwozi sie wszystkie juz owiniete wiec jest inna polityka no i wiekszosc lak mam podmolky torf wiec gdybym tam wpadl 60-tka z turem i zaczal te bele kiszonki ladowac to cala laka by byla do roboty

Opublikowano

Ja mam ładowacz tylko, że na 610Ls ale gabaryty są raczej takie same. Owszem przy ciasnych miejscach jest lekki problem, ale da się wszystko zrobić. Tylko na początku zanim się przyzwyczaisz może wydać się nie wygodnie. Ja mam na swoim STOLL-a. Jak na razie na pracę z Ładowaczem nie mogę narzekać. Mam z nim trochę inne problemy dymi mi niebieskim dymem i nie ma takiej mocy jak powinien. Byłem u mechanika i mi powiedział, że to silnik. Mnie to trochę dziwi bo oleju nie bierze wcale, pali w mrozy. Zastanawiam sie czy to nie pompa paliwowa, albo wtryskiwacze?

Opublikowano

witam kolege i dziekuje za Twoje spostrzezenia. a jaki to model ladowacza i czy dokupywales czy byl juz?? a co do tych objawow to tez troche za malo info podales caly czas Ci tak dymi czy w jakis szczegolnych momentach??

Opublikowano

Ładowacz już na nim był. model to sloll robust. Ciągnik sprowadzony z Niemiec.

Odnośnie dymienia to jak jest zimny to dymi jak lokomotywa, później jak sie rozgrzeje to trochę mniej, wydaje sie z kabiny ze go nie widać ale jak brat nim jeździł to widziałem dymi prawie tak samo. No i ta moc;/ Mf 698 chociaż 4 garowy wydaje sie być silniejszy i nie dymi.

Opublikowano

a nie czujesz takiego czegos ze musisz zmienic bieg bo nie da rady isc na nizszy kolego??

jesli tak i musisz dobrze po garach dawac to najpredzej w tym ciagniku to bedzie wina sprzegla niczego innego. najprosciej jest to sprawdzic w taki sposob wlacz 6 na najwyzszym reduktoze i posc sprzeglo jesli roszy normalnie do perzodu znaczy ze sprzeglo jest ok a cos jest nie tak z silnikiem jesli za to stanie i bedziesz musial dac gazu zeby roszyl wtedy jedno masz z glowy zmartwienie silnik jest ok ale za to niestety masz problem ze sprzeglem pozdro czekam na wiadomosci a i jeszce od kiedy masz ten sprzecik??

Opublikowano

Mam go już rok. Szczerze to nie sprawdzałem w ten sposób sprzęgła choć pewne zachowania tego ciągnika na to wskazują że może i w tych przypuszczeniach masz rację. Przy jeździe pod górę muszę zmieniać biegi i to szybko bo traci prędkość, choć przeładowany nie jest. Chodził tam przy ładowaczu pewnie dlatego może mieć ten problem ze sprzęgłem, ja myślałem że to turbomatik tak działa.

A odnośnie tego dymienia to co mi poradzisz?

Twój jak się zachowuje jak jest zimy np przy takiej pogodzie jak dzisiaj?

Miałeś z nim jakieś problemy? I jak wiesz to ile 610 ma koni? Różnie ludzie piszą. Sąsiad ma 611Lsa i mówi ze ma 119 km a mój niby 95km.

Sprawdzę jak to jest z tym sprzęgłem jak wyjdę z domu. Teraz nie chce się bo strasznie wieje i zimno jest.

Opublikowano

wedlog katalogu mana moj ma 110 koni mechanicznych a Twoj powinien miec rowno 100. a co do dymko to puszcza przy starcie jak kazdy ale bardziej taki ciemny. a o jakich pracach tez mowisz a propo tego ze nieda rady ich wykonywac

Opublikowano

Fendt Favorit 600 LS-615 LS znalazłem taką stronę tu piszą inaczej :P

Mój kopci strasznie:(

Jak ciągnę nim przyczepę 11,5 tony (taką jak przy ciężarówkach) z belami to pod górkę muszę ostro redukować biegi aż do 4 na L wydaje mi sie to dziwne bo moim zdaniem 5 na L powinienem śmiało wciągnąć. Tu ma tylko problemy. No i jeszcze jak mu rozrzutnik doczepie ruski to ma co robić i tak samo górki czuje.

Zrobiłem tak jak mówiłeś 6 na S i na wolnych obrotach nie ruszył wcale. Dopiero jak mu dałem 1500 gazu to zaczął ruszać.

Mam jeszcze problem z hamulcami. Założyłem nawet temat bo już nie wiedziałem co mam robić;/

 

I wedle tej stronki silnik mi nie pasuje bo u mnie jest MWM.

Opublikowano

we wszystkich siedza mwm bo to dutz jest jedno i to samo a wiec masz problem z silnikiem i ze sprzeglem kolego a ktory to rok?? i cos mi ta strona sie nie podoba a khd to stara nazwa deutza

Opublikowano

tzn ze juz lsa oznaczenie ma. mozesz sprawdzic olej w tym takim aluminiowym bebnie z zeberkami zamonowanym bezposrednio na wale a mozesz go zobaczyczy przez okienko pod shodami od strony kierowcy bedzie prawdopodobnie zakryte kraka z drobnymi oczkami

Opublikowano

A jak wywnioskowales ze to LSA?? Ciagniki Fendt z serii 610 byly tylko w wersji LS, byly rowniez jeszcze ciagniki 611LS-615LS. A LSA zaczely sie od numerow 611LSA-615LSA . Jedyna roznica w 610LS to typ maszyn albo FW 281 albo FWA 281.

Opublikowano

Pytanie do kosti68. Czym się różni silnik KHD F6L 912 od MWM D226-6 ? I czy ten pierwszy jest oznaczony w ciągniku serii 600-610LS tak jak np 611Ls czy 614Ls symbolem MWM?

Opublikowano

Pytanie do kosti68. Czym się różni silnik KHD F6L 912 od MWM D226-6 ? I czy ten pierwszy jest oznaczony w ciągniku serii 600-610LS tak jak np 611Ls czy 614Ls symbolem MWM?

Ale ty masz problemy :P czy to az takie wazne jaki kto ma silnik i czym sie rozni. KDH to praktycznie silini Deutza i wystepowal tylko w ciagnikach 610LS natomiast od 611LS i w typach LSA sa to silniki MWM 226 B. Moglbym troche pogrzebac w dokumentacji i poszukac roznic...ale po co?? czy to komus cos da? Nie ma co sie wdawac w szczegoly, faktem jest ze silniki z typu D226 B sa silnikami bardzo wytrzymalymi i porownaniu do innych silnikow w ciagnikach Fendt sa nie do przebicia. Silniki typu 226 B wytrzymuja ok. 14000 motogodzin bez zadnego remontu a slyszalem o przypadkach gdzie silnik ten przechodzil remont generalny po 16500 motogodzinach.

Opublikowano

kosti68 mozesz rozwiac wszelkie watpliwosci i podac moce calej seri 600?? bo kazdy inaczej pisze byl bym bardzo ale to bardzo wdzieczny z gory dzieki

 

teraz jest pytanie czy moc silnika czy moc ciagnika na walku bo to tam sie ja mierzy. Praktycznie wciagnikach Fendt jest taka zasada ze pierwsza cyfra to typ ciagnika a dwie nastepne to moc w KM x 10.( plus/minus 5 KM) Dla przyladu Fendt 611LS ma wedlug danych technicznych 77 KW /105 KM a 614LS 99,3 KW/ 135 KM

Opublikowano

To nie problem :P tylko chęć posiadania wiedzy o czymś co się ma;) Jak wychodził ten ciągnik to w Polsce nikt nie wiedział, że coś takiego może istnieć. Wiadomo co u nas było. A teraz mamy te dziadki i nimi robimy i nic o nich nie wiemy. Po co mam jechać do mechanika jak sam mogę coś zrobić. Po to jest chyba to forum aby uzyskać informację, porównać coś itp.

Chodzi mi tylko i wyłącznie o to z tą różnicą czy ten KDH jest tak jak Deutzu chłodzony powietrzem bo jeśli jest on chłodzony powietrzem to będę wiedział co mniej więcej mam albo 611 albo 612. Bo jak wiesz od 611 były stosowane silniki MWM. Natomiast, to że MWM jest wytrzymały to wiem. Ja słyszałem że one mogą wytrzymać nawet ponad 20000, ale to jest tylko gadanie.

 

Jeszcze jedno pytanie do Ciebie kosti68. Jaki olej lejemy do pompy paliwowej w tej 600-tce. Bo raczej go trzeba wymieniać z tego co zauważyłem. Chyba, że się mylę.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez 1234567
      Witam mam problem z  fendtem 611 lsa  mianowicie wczoraj otalem i zobaczyłem że nie ciągnie na 4 koła tylko na te co idą po wierzchu  niedziala mi ten wlacznik wylacznik (polretlo) jak zwał tak zwał co się włącza przedni naped mam podłączone to na krótko czyli główne powietrze z układu i przewud od napedu  jest to załączane pneumatyczne   co mam zrobić żeby bral na 4  a nie na 2 opony 
    • Przez mariuszzo
      Witam wszystkich potrzebuję informacji jakim olejem zalać skrzynie biegów w ciągniku fendt 611 ls i ile oleju potrzeba
    • Przez krupson
      Witam koledzy to mój pierwszy post na forum jeśli coś źle zamieściłem to proszę moderatorów o przeniesienie. Zakupiłem w maju Fenda 615lsa turbomatik 92rok i mam opcje ze można wyłączyć sprzęgło turbomatik  tak mi kumpel mówił który go sprowadził, jest czerwony przycisk z lewej strony na konsoli i  świeci się kontrolka tzw odwrócona litera T i wszystko dział normalnie jak w każdym fendzie natomiast gdy wyłączę kontrolka gaśnie i działa jak normalne sprzęgło w każdym ciągniku.Czy spotkał się ktoś z was z takim wyposażeniem? przekopałem forum ale nic nie znalazłem konkretnego.Jeżdżę cały czas na załączonym Turbo bo wiadomo ze jest to wygodniejsze niż zwykłe sprzęgło jednak ten kumpel mi mówił ze Niemiec mówił zęby i czasem wyłączyć turbomatik  jak się pracuje w polu ale po co to już nie powiedział. W koło mnie co ktoś ma Fenda z podobnych lat to mają tylko że turbomatik działa cały czas na stałe. Z góry dzięki za pomoc

    • Przez 1234567
      Witam mam problem z instalacją elektryczną fendt 611 lsa  mianowicie potrzebował bym instrukcji do bezpieczników  z  opisem który gdzie idzie  
      Mam nawet problem z kierunkowskazami 
      Awaryjne działa tylko na jeden Bok A  kierunkowskazy wogole rozebrałem manetka od kierunkowskaz wszystko okej
      Pomóżcie mi proszę 
    • Przez valdi75
      Dzień dobry.
      Swieży zakup, objawy jak wyżej. Pali na dotyk, po odpaleniu niebieskawy dym do rozgrzania, później ustępuje. Sprawia wrażenienie trochę mułowatego, po rozgrzaniu nie zadymi nawet przy dużym obciążeniu. Silnik łącznie z pompą 300 mth po remoncie u poprzedniego właściciela. Zawiozłem wtryski do sprawdzenia, miały losowe ciśnienia, od 150 do 175 barów. Po regulacji dymienie nie ustąpiło, może jest minimalnie mniejsze. Jakieś sugestie?
      Pozdrawiam 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v