Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Teoretycznie producent nie ma tutaj zadnego znaczenia. Wszystkie oleje tego typu podlegaja pewnej specyfikacji ktora powinna byc zachowana, ktrotko mowiac jakiej firmy bys nie wzial to olej powinien byc takiej samej jakosci i z tymi samymi dodatkami. A jak jest w praktyce to juz inna sprawa, niektorzy dolewaja jakis swinstw zeby zwiekszyc swoje dochody. Ale to juz sprawa szczescia i dobrego nosa. Z drugiej strony moznaby powiedziec ze to i tak obojetne co wlejesz, gdyz jest to olej do przekladni i rownoczesnie olej do hydrauliki. Wiec przy podlaczeniu jakis innych, obcych urzadzen hydraulicznych olej i tak sie wymiesza a rzadko kiedy wiadomo jaki olej, jakiego typu i jakosci znajduje sie w danym urzadzeniu. Teoretycznie mozesz wlac rownie dobrze olej silnikowy 15W-40 tylko ze bedzie to wiele drozsza impreza niz jak wlejesz zalecany 20W-20.

Opublikowano

@kosti68 podałeś tylko klasyfikację lepkościową, jakbys jeszcz podał klasyfikację jakościową, byłoby super :).

 

Lepkościową to można dobrać na oko (bo praktycznie wszyscy producenci do tych samych podzespołów stosują bardzo podobne oleje). Trudniej jest trafić z klasyfikacją jakościową bo tu już są większe rozbieżności.

Opublikowano

Mysle ze klasyfikacja jakosciowa akurat w tym ciagniku nie ma wielkiego znaczenia. Ale ok, ponizej jest tabela czego najlepiej uzywac.Problem w tym ze od tego czasu bardzo wiele sie zmienilo na "rynku olejowym". :)

 

023fce529c849b35med.jpg

Opublikowano (edytowane)

A czy w fendzie 611 lsa idzie oddzielnie olej do skrzyni i do zwolnic?? Korki są w zwolnicach więc chyba tak może ktoś podpowiedziec czy może być do skrzyni i zwolnic przednich i tylnych fusch agrifarm stou 10w30? A do silnika fusch agrifarm mot 15w40?? Proszę o odpowiedz

Edytowane przez Bolsick

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez 1234567
      Witam mam problem z  fendtem 611 lsa  mianowicie wczoraj otalem i zobaczyłem że nie ciągnie na 4 koła tylko na te co idą po wierzchu  niedziala mi ten wlacznik wylacznik (polretlo) jak zwał tak zwał co się włącza przedni naped mam podłączone to na krótko czyli główne powietrze z układu i przewud od napedu  jest to załączane pneumatyczne   co mam zrobić żeby bral na 4  a nie na 2 opony 
    • Przez krupson
      Witam koledzy to mój pierwszy post na forum jeśli coś źle zamieściłem to proszę moderatorów o przeniesienie. Zakupiłem w maju Fenda 615lsa turbomatik 92rok i mam opcje ze można wyłączyć sprzęgło turbomatik  tak mi kumpel mówił który go sprowadził, jest czerwony przycisk z lewej strony na konsoli i  świeci się kontrolka tzw odwrócona litera T i wszystko dział normalnie jak w każdym fendzie natomiast gdy wyłączę kontrolka gaśnie i działa jak normalne sprzęgło w każdym ciągniku.Czy spotkał się ktoś z was z takim wyposażeniem? przekopałem forum ale nic nie znalazłem konkretnego.Jeżdżę cały czas na załączonym Turbo bo wiadomo ze jest to wygodniejsze niż zwykłe sprzęgło jednak ten kumpel mi mówił ze Niemiec mówił zęby i czasem wyłączyć turbomatik  jak się pracuje w polu ale po co to już nie powiedział. W koło mnie co ktoś ma Fenda z podobnych lat to mają tylko że turbomatik działa cały czas na stałe. Z góry dzięki za pomoc

    • Przez 1234567
      Witam mam problem z instalacją elektryczną fendt 611 lsa  mianowicie potrzebował bym instrukcji do bezpieczników  z  opisem który gdzie idzie  
      Mam nawet problem z kierunkowskazami 
      Awaryjne działa tylko na jeden Bok A  kierunkowskazy wogole rozebrałem manetka od kierunkowskaz wszystko okej
      Pomóżcie mi proszę 
    • Przez valdi75
      Dzień dobry.
      Swieży zakup, objawy jak wyżej. Pali na dotyk, po odpaleniu niebieskawy dym do rozgrzania, później ustępuje. Sprawia wrażenienie trochę mułowatego, po rozgrzaniu nie zadymi nawet przy dużym obciążeniu. Silnik łącznie z pompą 300 mth po remoncie u poprzedniego właściciela. Zawiozłem wtryski do sprawdzenia, miały losowe ciśnienia, od 150 do 175 barów. Po regulacji dymienie nie ustąpiło, może jest minimalnie mniejsze. Jakieś sugestie?
      Pozdrawiam 
    • Przez valdi75
      Dzień dobry.
      Czy ktoś dobierał dmuchawy i nagrzewnicę od jakiegoś auta?
      Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v