Skocz do zawartości

Polecane posty

Slowik57    1

Witam wszystkich ! jestem tutaj nowy, ma nadzieje ze pomozecie mi z problemem z kierunkowskazami w Mf 255. Problem polega na tym ze ja wlacze kierunek w np. lewa strone to kontrolka na desce razdzielczej (zielona) tylko raz sie zaswieci i tyle (zarówek nie pali) , a powinna migac az do wylaczenia kierunku, dzieje sie tak w obie strony (prawy kierunek i lewy), nie wiem co sie stalo, czy wina lezy po stronie przerywacza ? Prosze o pomoc...

Pozdrawiam Slowik57 !

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotr26    7

U mnie jest podobnie ale jak doszedłem wina leży w kostce która jest po lewej stronie tu gdzie masz bezpieczniki tam jest taka kostka elektryczna spróbuj ją zruszyć i oczyścić np wd40.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

ASOGCURSUS    20

Witam

Wystarczy założyć większej mocy żarówki powinno pomóc

Pozdrawiam


Naprawy ciągników Ursus,regeneracja pomp hydraulicznych tłoczkowych i podnośników,sprzęgieł WOM,montaż niezależnej hydrauliki zewnętrznej ,zwiększanie udźwigu podnośnika o 1000kg w ciągnikach Ursus 4514,5314 tel. 513982414

 

Kupię uszkodzone sprzęgła hydruliczne wom  Massey Ferguson

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
waldek315    2

najprawdopodobniej żarówki nie stykają albo nie są o równej mocy odkręć klosze i poruszaj żarówką od migaczy,jeśli nie to to czasami może być jakiś kabel między przerywaczem a włącznikiem przerwany

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MDSikor    6

Ja też mam taki problem lampka zapala się tylko raz.


Claas Dominator 150
Lamborghini R4 105
John Deere 5080R
Massey Ferguson 255

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacekP82    6

Witam wszystkich :) Też jestem tutaj nowy i od dwóch miesięcy jestem posiadaczem Mf 255. Podepnę się pod temat ponieważ ja z kolei mam problem z oświetleniem prawej tylnej i bocznej części traktora. Świecą tylko kierunkowskazy a tak to nic. czyściłem kostki i dalej to samo. Możecie mi doradzić i powiedzieć w czym jest problem. :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Slowik57    1

jacekP82 wykrec podstawe z bezpiecznikami i zobcz na 2 białe kabelki (mostek) czy sie zaden nie odlaczyl , ja tak mialem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ASOGCURSUS    20

W ciągnikach przerywacz jest tak skonstruowany że po kontrolkach możemy stwierdzić czy w przyczepach mamy wszystkie kierunkowskazy i tak przy dwóch przyczepach mrugają trzy kontrolki,przy jednej dwie środkowa i brzegowa bez przyczepy mruga jedna lewa bądź prawa jeśli jest inaczej świadczy o usterce w przerywaczu

Pozdrawiam


Naprawy ciągników Ursus,regeneracja pomp hydraulicznych tłoczkowych i podnośników,sprzęgieł WOM,montaż niezależnej hydrauliki zewnętrznej ,zwiększanie udźwigu podnośnika o 1000kg w ciągnikach Ursus 4514,5314 tel. 513982414

 

Kupię uszkodzone sprzęgła hydruliczne wom  Massey Ferguson

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Slowik57    1

Jak włącze kierunkowskaz w lewo cały czas mruga lewa kontrolka, a jak wlacze w prawo to mrugnie raz i koniec. Mi się wydaje ze to przerywacz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacekP82    6

Slowik57 mnie się też wydaje że to przerywacz. Zerkałem u siebie pod te bezpieczniki od dołu pod pokrywę i na oko wszystkie kabelki są podłączone. Ale w po niedzieli odkręcę cała podstawe i wtedy się dokładnie zobaczy. ale jeżeli nie to, to jaka może być jeszcze przyczyna? :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grzegorz508    2

Ja to bym olał te kontrolki od kierunkowskazów. Ważne, że działają kierunkowskazy, a reszta jest zbędna. :) u mnie już pare lat ich nie ma i jest dobrze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
emilchaja    6

Witam grzegorz508 kontrolki jak sama nazwa mówi są po to by coś kontrolować w tym przypadku są to kierunkowskazy przyczep, więc gdyby nie były potrzebne to konstruktor ciągnika by ich nie montował.

Slowik57 u mnie w mf 255 jak włącze kierunkowskaz to pierwszy raz migną wszystkie trzy kontrolki a później miga tylko jedna ta z lewej strony.Podejrzewam że masz uszkodzony przerywacz. :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Slowik57    1

Chcialbym miec pewnosc ze to przerwyacz, bo on 30 zl kosztuje a nie chce pieniedzy w błoto ładować, ale spróbuje wymienic przerywacz. :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez kaseton
      Witam zmieniałem w fergusonie  tarcze od sprzęgła multipower. Były tam włożone 4 przekładki sprzęgła i 3 tarcze sprzęgłowe. Po złożeniu sprzęgło np. na 1 biegu działa, ale już pod lekkim obciążeniem nie ciągnie. Pierścienie utrzymujące ciśnienie są nowe, ciśnienie oleju jest. W katalogu jest pokazane, że są 3 przekładki sprzęgła i 3 tarcze ale po złożeniu na 3 wszystko tam było luźne. Czy to może być przyczyną że dalismy spowrotem te 4 przekładki,  przed wymianą było dobrze ale tarcze były już całkiem żużyte i  pod większym obciązenie też już nie ciągło.
    • Przez Alamo
      Witam,jaka może być przyczyna braku wstecznego biegu.Przez pewien czas zanim to się stało ze skrzyni wydobywał się hałas.Bieg czasami się odnajdzie,jak dźwignią się poszuka,i tak za każdym razem gdy chce go wrzucić.Pozatym wszystkie biegi działają sprawnie.Wsteczny jest oddzielnie od reszty,na dzwigni reduktora.
    • Przez Artek337
      Witam.Ostatnio na gospodarce wujka jeżdżę MF'em 590,że tak powiem na wyczucie biegów.Nie chce zajechać skrzyni biegów.Może mi ktoś podesłać jakiś schemat? Znalazłem do MF'a 255 i 1 bieg jest w podobnym (albo nawet takim samym) położeniu co w 590.Skrzynia bodajże 8/2 ,2 gałki.I gdyby można było jeszcze powiedzieć gdzie przełącza się żółw/zając czy może 1 gałka to biegi terenowe a 2 to drogowe,i która to.Z góry dzięki.
       
      Nie jestem mistrzem painta ale rozrysowałem biegi według mojego "odczucia" i ze schematem od bodajże 255,czy to dokładnie tak wygląda w 590? Przepraszam za 2 posty,jestem nowy.
       

    • Przez szymi4512
      Witam. Chcialbym przeprowadzic w swoim MF 255 remont silnika, gdyz bierze juz za duzo oleju. Ma ponad 10tys mtg. Czy ktos przeprowadzał juz remont w swoim MF, jakie czesci wymienic bo znajomy mówil zeby wymienic tloki i pierscienie bo cylindry jak sie wymieni to juz koniec, bo takie fatalne czesci robią.. ile w tym prawdy? Jakiej firmy czesci zamówic?
      Z gory dzieki i pozdro;)
    • Przez Carpinus
      Dwadzieścia pięć motogodzin temu traktor przeszedł remont kompletny silnika,
       
      pytanie brzmi czy po takim remoncie powinien kapać olej z odmy silnika bo mechanik twierdzi że do 100 Mth. powinien się dotrzeć i po następnej wymianie oleju już nie będzie leciało.
       
      coś mi się wydaje, że kręci 
       
      Olej wiem że kapie bo na rurkę z odmy, która wychodzi z silnika Perkinsa 4 cyl. założyłem butelkę by nie kapało mi po kostce.(a przy okazji sprawdzam ile wykapało na razie około 150 ml. tak na oko na te 25 mth. traktor jakoś ciężko nie pracuje bo odśnieżał 5 cm. śnieg na parkingu) 
      Patrzyłem na stanie na bagnecie i oleju nie ubywa( olej z odmy ten skapujący czarny jak smoła a w silniku na bagnecie przezroczysty)
      Proszę o pomoc i sugestie. 
×