Zaloguj się, aby obserwować  
mlodzik

MF 255

Polecane posty

mlodzik    0

Nie będę zakładał masę rożnych tematów będę pisał w tym jednym temacie co z moim ferusiem

 

Zrobiłem już przy nim wszystko

 

A były popalone żarówki (tylni jedne i przód długie)

Wymieniałem oleje w przekładni i silniku +zwoinicach i filtry

Male problemy ze sprężarka i nie lądujący alternator

 

Po za tym wszystko ładnie lata nie ma wycieków jak na razie

 

Silnik ma nie cale 2 tys motogodzin

 

Wiec wszystko jest dobrze ale dobija mnie jeszcze jedna sprawa

 

Silnik i cały blok jest w smarach :D szczególnie silnik :D Wiem może to głupie ale

 

 

Ale jest możliwość jakoś go wyczyścić ?

 

Nie wiem czy by to wystarczyło odłączyć akumulator

Spryskać silnik i blok jakimś środkiem (np. AKRA K2 środek do mycia silnika i części) i myc/spłukiwać z węza pod letkim ciśnieniem ?

 

Ale boje się ze pozalewam rożne kostki itp elektryczne i nie wyschnie to i zrobi mi zwarcie :D

 

czy ktoś kiedyś tak myl ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris14    264

Ja tam traktuje silnik myjką i jest dobrze, nic się nie dzieje, zawsze można poczekać parę minut żeby ociekł z wody.

Nie trzeba myć kabli przecież :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
semos    33

u mnie tez zawsze na koniec sezonu silnik jest traktowany myjką ciśnieniową i nic mu nie jest.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

mlodzik    0

no ale jakieś tam kable idą np do światła ? itd

 

A chłodnice mam czysta zakrył bym sobie folia bo po wodzie było by sito z niego :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
nasil90    97

Kablom się nic nie stanie jeśli są od izolowane ja swojego MF-a też myjką myje i jest ok


Massey Ferguson-Uniwersalność przede wszystkim.
mariusz(ZDUN) sprawdzony mechanik polecam.
mirek maszyny sprawdzony sprzedawca maszyn polecam.
 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mlodzik    0

Mam malutki wyciek na sprężarce wiec najlepiej kupić nowa uszczelkę? a żeby lepiej pompowało wystarczy wymienić pierścienie ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mlodzik    0

Co jest nie tak

 

Świeci mi się kontrolka spadku ciśnienia powietrza (hamulców pneumatycznych) poniżej 0,39+/- 0,019 MPa

 

 

Czy tak ma być czy coś poszło no ob jak trzymana hamulec to jak się nabije to gaśnie lampka ale tak to normalnie cały czas świeci wydaje mi się ze coś jest nie tak

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez rafikn
      Witam wszystkich mam pytanie do posiadaczy MF 362 lub tych którzy znają ten ciągnik. A więc tak jak z awariami tych maszyn jak jest z dostępnościom części zamiennych bo nie ma zbyt dużo tych ciągników w sprzedaży i trochę się obawiam Cena za ciągnik 50000 rok 1994 ciągnik z turem Bardzo proszę o pomoc
    • Przez Daniel480
      Witam, po raz kolejny zwracam się do was o pomoc. Podpowie ktoś w jakiej kolejności i z jakim momentem dokręcić śruby w głowicy w MF 294s? Silnik Perkins A4 103
    • Przez Krzys375
      Witam,
      Nie mogę odnaleźć podobnego tematu na forum natomiast,
      w Mf255 posiadam silnik po kapitalnym remoncie 3p, podobnież jest to silnik od Ursusa c360 3p a nie oryginal Mf 255 ale to jest to samo bynajmniej tak mi się wydaje.
      Problem tkwi w tym, że leci czarny dym po dodaniu gazu, puszczeniu i ponownym dodaniu gdy wejdzie na obroty jest już bardzo mały ale jest.
      Ładnie wkręca się na obroty. Dodam że silnik ma po remoncie ok 10 mth
      Jak ma pomóc coś mogę wrzucić nagranie wideo.
      Bardzo proszę o pomoc nie chciał bym zakatować tego silnika
       
    • Przez Trekus
      Witam mam taki problem. Wymieniłem pierścienie na tłoku w podnośniku mf 235 . Założyłem podnośnik  na traktor i objawy są takie ze podnosi ale nie opuszcza. Proszę o pomoc bo nie mogę dojść co jest nie tak.
    • Przez dabliu
      Posiadam MF 675. Mam problem tego typu , że podnośnik  był po prostu słaby. Mf 675 to podobne do  mf 690 Landini. Wymieniłem obydwie pompy i złożyłem. Tur działa ekstra, aż silnik przysiada. Podnośnik pozostał na starym poziomi. Próbowałem sprawdzić zawór- przełącznik hydrauliki, przód  tył- ten na linkę. Wymieniłem uszczelnienia 9 (oringi) . Nie pomogło. Ostatecznie zaczął wyciekać spod tego przełącznika olej. Miałem to jeszcze raz rozebrać nie zdążyłem. Wyleciał olej, podnośnik przestał podnosić wcale. Co może być. Czy to nie szczelności w plecaku?. Dodam, że podnośnik opad a ale nie zawsze, potrafi się zablokować  -n ie wiem dlaczego i wówczas nie opada. Macie jakiś pomysł. Dodam, że w plecaku jak go zdjąłem nie grzebałem. Uznałem, że jest to wina pomp. Ta od tura - ZĘBATA- byłą zupełnym złomem.  
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj