Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mam problem z fergusonem. Kiedy się rozgrzeje i pochodzi parę godzin po wyłączeniu nie chce zapalić. Kręci kręci ale nie zapala. Co jest w nim nie tak?

Opublikowano

Popieram 'krystiano35' że to pompa u mnie to też było a mam 6100mth w swoim w tamtym roku to mi sie stało jak miał 5100mth to odrazu mu świece żarową zalożyłem i w zimie super pali też :(

Opublikowano

Zanim wykręcisz pompę paliwową sprawdz wtryskwiacze, bo takie objawy to mi wyglądają na zapieczone wtryskiwacze, a jak byś musiał regenerować pompę paliwową to i tak kulturalnie było by sprawdzić wtryki, więc może najpier wykręć wtryski i zawieź gdzieś do sprawdzenia, a nóż widelec tylko wtryski winne :(

ps. sprawdź poziom oleju silnikowego czy się troche nie podniósł jeśli tak to napewno wtryski?

Opublikowano

To zależy gdzie się pompę regeneruje jeden wymieni wszystko bo powie że popsuta a drugi wymieni tylko potrzebne elementy :(

 

Hm tylko przy przebiegu 3800 mtg to trochę szybko by się wypracowała,ale to różnie bywa z tym .

Jak końcówki zrobisz i będzie gorzej palił niż na starych a najprawdopodobniej tak to napewno pompa .

Opublikowano
no na pewno końcówki wtryskiwaczy taniej wyjdą niż ta cała pompa wtryskowa, a jak je wymienisz to już na pare lat będą...

były wymieniane rok temu

Opublikowano

A wymieniłeś filtr paliwa? -bo ten ciągnik to jest bardzo czuły na to a koszt to 7zł. Mi tu się widzi że on się ci zapowietrza bardziej bym sprawdził filtr i zaworki w pompce

Opublikowano
A wymieniłeś filtr paliwa? -bo ten ciągnik to jest bardzo czuły na to a koszt to 7zł. Mi tu się widzi że on się ci zapowietrza bardziej bym sprawdził filtr i zaworki w pompce

nie był wymieniany ale jest czyszczony regularnie

Opublikowano
Panowie to powiem szczerze nie kumam tego dlaczego stawiacie na pompę paliwową i na wtryskiwacze.

Możecie mi to jakoś wytłumaczyć bo jestem ciekaw!!!!

 

Na pompe poniewż jak jest wszystko chłodne to jest gęściejsze i pompa da radę podać takie ciśnienie żeby wtryskiwacz się otworzył , a jak sie zrobi gorący to spada ciśnienie i jak go zgaśi to pompa daje za małe ciśnienie i traktor nie odpali ,

Tak samo się dzieje jak masz zużyty wał korbowy jak zimny to ciśnienie oleju nie świeci a jak ciepły to świeci .

 

To jak końcówki wymieniałeś to nie będą one , jak końcówka leje to jak dodasz ostro gazu i jak go puścisz to wylatuje siwy dym i na wolnych obrotach dymi bo nie pyli dobrze.

Opublikowano
nie był wymieniany ale jest czyszczony regularnie

Nie rozwalaj mi konstrukcji! Jak ty możesz wyczyścić filtr paliwa :) . Chłopie kup ten filtr i załóż (koszt jest naprawde niewielki ja w swoim co 2 lata zmieniam- efekty zmiany filtra było łatwo poznać w prasie rolującej) jeśli to nie pomoże to mogą być wtryskiwacze

Opublikowano
Nie rozwalaj mi konstrukcji! Jak ty możesz wyczyścić filtr paliwa :) . Chłopie kup ten filtr i załóż (koszt jest naprawde niewielki ja w swoim co 2 lata zmieniam- efekty zmiany filtra było łatwo poznać w prasie rolującej) jeśli to nie pomoże to mogą być wtryskiwacze

Sorka. Źle zrozumiałem :) Filtr był niedawno wymieniany

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez karol_365
      Witam. Może ktoś podpowie, czy mam słuszne podejrzenie odnośnie wycia w skrzyni i ewentualnie doradzi jak to zlikwidować. Jakieś 2 lata temu zakupiłem MF 698 w tanich pieniądzach z niesprawnym wzmacniaczem momentu ( dźwigienka pod kierownicą, czyli skrzynia na 2 wajchy). Wzmacniacz ogarnąłem. Były pęknięte pierścienie w nim i przy okazji zregenerowałem kosz wzmacniacza. Przed remontem nie było praktycznie ciśnienia na skrzyni z jazdą, więc dla spokojności wstawiłem nową pompę hydrauliczną. Podczas wymiany zauważyłem że na przekładni pompy hydraulicznej na takiej płycie ( dołączam na zdjęciu) jedne koło zębate było luźne( strzałka na zdjęciu) . Niestety zignorowałem to i złożyłem wszystko do kupy. Efekt? Wszystko działa jak żyleta, wzmacniacz ,wom , podnośnik, cisnienia są luks. Jedynie pozostało głośne wycie. Wycie pojawia się tylko i wyłącznie wtedy gdy załączony jest wzmacniacz momentu, tzw. przyspieszacz. I moje pytanie brzmi, czy te wycie może powodować te małe koło zębate, które miało luz , które ja zignorowałem i zostawiłem? Ciągnikiem dużo nie jeżdżę ale jak już coś robię , to mnie szlak trafia , bo wyje to głośniej niż c360 z kosiarką 😅 W wolnej chwili chciałbym to zrobić ale przed tym wolę się upewnić czy dobrze myślę. Pozdrawiam 




    • Przez kuna9977
      Zastanawiam się nad opryskiwacza wpadł ładny pilmet 1215 używany. Tylko mam górzysty teren i zastanawiam się czy MF 255 z pełnym da radę na 2 biegu. Też mam kilka kawałków w klin jak wygląda sprawa ze zwrotnością? Czy lepiej kupić 800l. Na Zetora 7340. Mf mały zwinny mało pali chodzi również z rozsiewaczem. 
    • Przez Mateusz0110
      Witam
      Niedlugo zaczynam remont mojego MF 255 , może ktoś podpowie jak I czy wg da się przerobić hydraulika w MF 255 żeby hydraulika była niezależna z podnosnikiem, było by to milion razy wygodniejsze. 
      Dzięki za informacje 
      Np jakbym zalozyl dwa takie rozdzielczego jeden z lewej strony do hydrauliki a drugi po prawej do podnośnika żeby nietrzebabylo przekręcać tej dźwigni pod siedzeniem jets to uciążliwe przy rozsiewaczu do nawozu gdzie jest otwierany hydraulicznie 

    • Przez Clark
      Witam. Jestem na etapie wymiany instalacji w MF255. Poza kontrolkami od kierunków wszytko niby działa ale jest jeden podstawowy problem- brak ładowania. Jeśli wzbudzę alternator to wszystko hula jak złoto. Teraz pytanie w jaki sposób w oryginalnej instalacji poprowadzone jest wzbudzenie. Instalacja którą kupiłem ma tylko dwa przewodu. Jeden główny i drugi od kontrolki. Ten od kontrolki nie podaje plusa więc wzbudzenia nie ma. Jeśli podam plus wszystko działa. Co najważniejsze- nowa instalacja jest zrobiona na wzór oryginału a ja mam alternator przerzucony na drugą stronę i jest to on od samochodu. Nie wiem jak w oryginalnym było rozwiązane wzbudzenie. Poprzednio alternator zakładał mi elektryk ale zrobił to metodą gospodarczą i po linii najmniejszego oporu (sama kontrolka od początku nie działała). W necie znalazłem informację, że przez przewód kontrolki chwilowo powinien być podawany plus ale tak się nie dzieje. Czy w oryginale jest jakiś dodatkowy przewód?     
    • Przez kiken
      Witam ogólnie szukam opinii na temat MF 264 najlepiej użytkowników wady i zalety kto co wie i na co zwrócić uwagę przed kupnem ? Jak radzi sobie z turem ten konkretnie jest z napędem 4x4  był plan założyć turą do 3p a teraz zastanawiam się nad takim rozwiązaniem pozdrawiam 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v