kuba18l

Fendt problem ehr

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
kuba18l    0

Witam mam problem z fendtem otóż nagle zaczął przerywać ehr i nagle przestał działać pod kabiną przy rozdzielaczu zmieniłem na ręczne i tam koło skrzynki jest jakiś czujnik on był wypiety i włożony drut łączący proszę o pomoc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
corrado    359

A Ty wyciągnąłeś drut i założyłeś wtyczkę? Prawdopodobnie jak i na pewno czujnik jest rozwalony, a drut robił za zworkę.


„Uważajcie na ludzi, którzy się nie śmieją. Są niebezpieczni”

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kuba18l    0

Włożyłem spowrotem drut działało następnym dniu odpaliłem i nie działa tylko na Obornikach dziala

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

katon    0

Dokładnie kolego tam jest czujnik z magnesem i napewno rozsypał sie a drut robił obieg ,więc wsadz go i powinno działać 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kuba18l    0

Wsadzilem i działa tylko na blotnikach a w środku nic jak biorę w górę w dół nic nie zaświeci ani góra ani dół sprawdzałem na innym ciągniku czujnik od wieszakow i też działa w kablu przy nim jest prąd

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pioter700    0

Witam, Mam problem z podnośnikiem w moim Fendt favorit 824 Turboshift z 2000 roku. Objawy są następujące: podnośnik normalnie podnosi do samej góry natomiast nie opuszcza, na panelu EHR ciągle pali się dioda od opuszczania natomiast nie ma żadnej reakcji ramion i nie wyskakuje żaden błąd. Oczywiście w konfiguracji DW działa góra oraz dół. Z tego co udało mi się ustalić napięcie jakie dochodzi do cewek podnoszenie 5,08V do opuszczania 4,80V tj przy odłączonych wtyczkach i sterowaniu z błotnika, po zamianie cewek nadal jest reakcja tylko na podnoszenie. Dodam, że przy dłuższym pozostawieniu na opuszczanie cewka robi się dość ciepła a po odkręceniu całej cewki łącznie z trzpieniem i podaniu napięcia 6V widać reakcje bolca sterującego tzn wysuwa się on z cewki. Przy ręcznym naciśnięciu na gumkę cewki jednej oraz drugiej podnośnik tak samo działa tylko w górę. Dodam iż wyciągnąłem suwak który jest sterowany przez cewki i nie zaobserwowałem tam ani uszkodzeń ani zanieczyszczeń czy zatem następnym krokiem powinno być demontowanie całego zaworu i szukanie ewentualnej blokady? Oraz czy należy na coś zwracać szczególną uwagę przy tej czynności. Dodatkowym czynnikiem na minus jest jeszcze prawdopodobnie niski stan oleju hydraulicznego jeśli jednak działa podnoszenie to wydaje się mało prawdopodobne.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Wozzach
      Witajcie, 
      mam problem z hydrauliką z MF3635 (ciągnik 135km, 1993r).
      Problem jest na zimnym oleju, zanim ciągnik się nie rozgrzeje. Początkowo były to tylko drgania i skokowe podnoszenie tylnego podnośnika, kiedy ciągnik był zimny. Obecnie objawy dotyczą całej hydrauliki: tylnego TUZa, układu hydraulicznego i załączania skrzyni biegów.
      Kiedy ciągnik jest zimny (przy temperaturach obecnych, czyli +/- od 1 do 5 stopni C) rano odpalamy ciągnik i hydraulika w zasadzie nie działa. TUZ nie działa, skręcić kołami nie można, kontrolka ciśnienia oleju skrzyni się załącza na chwilę i gaśnie, po czym kontrolki półbiegów skaczą, nie da się załączyć półbiegu. Dopiero po wstępnym nagrzaniu ciągnika, jak sobie ok 30-40 minut pochodzi na wolnych obrotach, to można coś zrobić. Da się załączyć skrzynię, skręcić kołami. Zwykle nadal nie ma pełnej wydajności, tzn kiedy zaczynamy podnosić tylny TUZ, to nie pracuje płynnie, a w tym momencie przestaje być możliwe żeby skręcić koła. Dopiero jak ciągnik pójdzie w pracę w polu, dobrze się zagrzeje, to wszystko działa w bez zarzutu.
      Czy ktoś się z tym spotkał? Jakieś sugestie od czego zacząć szukać?
       
    • Przez rsiejka
      Witam. Mam problem z new hollandem t4050f. Wczoraj podczas prac z masztem od wozka na tylnim tuz cos strzelilo gdzies pod kabina. Maszt + towar to bylo pewnie okolo 1000-1200kg, do tej pory ciagnik chodzil tak i nie bylo problemow. Tak jak mowilem podjechalem pod towar pokretlo podnosnik do gory a on poderwal moze z 10 cm nad ziemie i koniec.Podnosnik bez reakcji, wspomaganie nie dziala i nie jedzie. Obstawialem ze moze sprzeglo poszlo albo pompa hydrauliczna. Sam nie wiem. Moze cos o ciagniku. Nh t4050f moc okolo 95km, skrzynia 4 zakresy, 4 biegi + polowka do gory, pelzaki. Rewers elektrohydrauliczny. Podnosnik tyl nie znam udzwigu ale na ehr. Podnoszenie zawsze w takich pracach bylo przez przekrecanie pokretlem gora dol zeby bylo precyzyjnie i bez szarpniec a w pracach polowych przyciskiem. Na wyswietlaczu na raz pokazuje sie ikona kierownicy oraz tak jakby mala zebatka ze strzalkami od srodka na zewnatrz z kropelka oleju. Ktos cos wie co to moglo sie stac? Sprzeglo czy pompa?
    • Przez kamilb
      Witam od roku czasu jestem posiadaczem ciągnika Massey 7714 z 2017 roku. Ciągnik zakupiłem u Korbanków jesienią 2017 roku jak wiecie z początkiem 2018 firma Korbanek straciła autoryzowany punkt sprzedaży teraz podlegam pod firmę Gravit. Przy przebiegu 240 mth zauważyłem luz poprzeczny osi przedniej na łączniku poziomym i mam pytanie do wszystkich posiadaczy ciągników z tej serii czy mają podobny problem bo z tego co ja wiem w innych ciagnikach jest tak samo. Niedawno byłem przy 7715 z 2018 taki sam problem stuki na przedniej osi.
    • Przez wojtaz185
      Witam wszystkich. Mam pewien problem z ciągnikiem deutz fahr agrotron 4.85S. Ciągnik posiada trzy półbiegi. Na zimnym oleju ( jak ciągnik jeszcze się nie rozgrzał) wszystko działa poprawnie. Półbiegi przełączają się. Natomiast jak olej rozgrzeje się niema  Środkowego czyli drugiego półbiegu. Panel wyświetlający nie działa. Po prostu omija go. Pierwszy i trzeci działają. Mierzyłem ciśnienie na płytce, zawór, rozdzielacz sterujący skrzynią biegów i jak na zimnym wszystko jest ok. 1 półbieg powyżej 18bar, 2 ma ok18 bar. 3 ma 18 bar. Na ciepłym pierwszy ma powyżej 18 i drugi też. I jeśli podłączam zegar pomiarowy pod drugi a jest włączone na pierwszy półbieg to jest ciśnienie te same a powinno nie pokazywać ciśnienia prawda ? jeśli podłączam zegar pomiarowy pod pierwszy pokazuje powyżej 18 bar i przełączam na drugi półbieg to także jest ciśnienie oleju. Na trzecim jest wszystko dobrze. Cewki działają myślę że poprawnie. Jedynie co mnie martwi to wydostaje się delikatnie olej międzzy cewką a obudową rozdzielacza. Że z cewek strzyka olej to wiem. Rozebrałęm więc rozdzielacz i uszczelnienie pomiędzy skrzynią a rozdzielaczem nie było przerwane, tłoczki jak i obudowa rozdzielacza jest ok. Jaka może być przyczyna że ginie ten półbieg ?????? dodam że jak olej sie rozgrzeje to szarpie na pierwszym. Dziękuję za odpowiedz 
    • Przez GRWielkopolska
      Witam mam problem z ciągnikiem Renault 133.14 chłodnica jest umyta a ciągnik się grzeję.Proszę o odpowiedź
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.