Skocz do zawartości
malopolanin64

Klimatyzacja seria TX

Polecane posty

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez Maniek24240
      Witam państwa posiadam ciągnik rolniczy renault 103.14 TX zakupiony wiosną i teraz gdy nadeszła zima mam problem z odpaleniem. Zaobserwowałem że występuje w tym ciągniku świeca płomieniowa do której jest doprowadzony kabel do spirali oraz przewód paliwa. Wszystko jest z prądem dobrze gdyż spirala się nagrzewa ale natomiast mam problem bo nie jest podawana dawka paliwa. Czy jest jakaś zasada podczas nagrzewania świec aby w tym ciągniku została podana dawka paliwa na świecę lub czy może być to spowodowane inną przyczyną, że nie jest podawana dawka paliwa.? Proszę o szybką odpowiedź.
    • Przez johenek
      Witam
      szukałem na forum i nie znalazłem odpowiedzi na moje wszystkie pytania, więc przepraszam jeśli był już taki temat ale zależy mi na czasie
       
      Podiołem się naprawy ciągnika koledze i mam kilka pytań:
      1. Od czego jest ten pedał co się znajduje między pedałem sprzęgła a pedałem hamulca?
      2. jak podciągnąć sprzęgło(jest to wersja z reversem elektrohydraulicznym i wydaje mi się że jest sprzęgło sterowane elektrycznie)?
      3. czy posiada ktoś schematy elektryki i instrukcję obsługi, bo ja mam ale po francusku
      4. dlaczego świeci się cały czas kontrolka od włączonego WOM-u mimo że jest on wyłączony?
       
      A teraz kilka ważniejszych rzeczy:
      Największym problemem jest to że nie można odpalić ciągnika ze stacyjki. Po przekręceniu stacyjki na zapłon to się zapalają kontrolki i coś
      piszczy, po odczekaniu aż skończy piszczeć, przekręcam stacyjkę na rozruch i cisza. Jedynie jakiś przekaźnik kliknie wszystkie kontrolki gasną. Po przez zwarcie styków rozrusznika silnik zawsze odpala, ale po odpaleniu czasami zapala się kontrolka STOP i piszczy.
      Sprawdzałem kontrolką i po przekręceniu stacyjki na rozruch, stacyjka nie podaje prądu na kabel wzbudzający( ten cienki co się przykręca do elektromagnesu).
       
      Drugim problemem jest to że nie ma prądu prawie w całej kabinie. Działają jedynie światła drogowe, kierunkowskazy, klakson, wycieraczka, spryskiwacze szyb, załączanie przedniego napędu. Resztę rzeczy nie działa, czyli: ogrzewanie, światła robocze, lampa błyskowa, radio, światełko wewnątrz.
       
      Jeśli ktoś by wiedział jak rozwiązać jakiś problem to proszę o jak najszybszą odpowiedź,
    • Gość Profil usunięty
      Przez Gość Profil usunięty
      Witam. Mam problem z niedziałającym silnikiem elektrycznym służącym do regulacji obrotów przekładni bezstopniowej młocarni. Nowy kosztuje ok 2000zł, a używanego pochodzącego z serii TX nigdzie nie można dostać. Dlatego moje pytanie brzmi, czy orientuje się ktoś jak wygląda sprawa ze zgodnością wyżej wymienionego silnika z nowszymi seriami typu TC,CX, CSX itp.
    • Przez MarcinParzych
      Witam forumowiczów.
      Stoję przed wyborem renault 110.54/120.54/133.54 lub lamborghini premium 1060 / 1060 co powiecie o obydwóch markach?
      która lepsza? Którą lepiej wybrać?
      Słyszałem że w lamborghini przy przebiegu ok 7000h trzeba robić remont silnika, prawda to ?
      Budżet jakim dysponuje to 60000 brutto
      Moc min 100 KM max 130 KM
      Rok powyżej 1990
    • Przez galoni
      Witam.
      Mam kilka pytań na temat NH Tx30...
       
      - Panowie wymieniam przekładnie kątową wysypu zboża na nową i mam dylemat czy tam powinien być zalany olej czy jakiś smar.
       

×