Skocz do zawartości
bopietras

Case rb 344 problem z siatką

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Case
bopietras    2

Witam

 

Kupiłem prase case 344. Mam problem z odcinaniem siatki. Mianowicie jezeli hamulec na kólku od siatki jest zaciagniety to pod koniec procesu nie da rady odciac siatki. jezeli jest zwolniony do gory wszystko jest ok. Robie teraz z odpuszczonym hamulcem ale jest lozna siatka. pomozcie od czego to moze byc. Moze slabe napiecie w ciagniku. dodam ze to stary zetor 7745. A moze kwestia jakiejs regulacji.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
janczar810    257

A pusciles siatke wedlug rozpiski na prasie.
Serwisant cos wspominal ze moga dziac sie dziwne rzeczy ma bedzie mało pradu. I moze to byc przyczyna a zetorem nie ma za ciezko z prasa?mozliwe ze obroty spadaja i alternator nie podola

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Mamariusz    7

Witam
Mam prase case rb344 mam problem z rozciaganiem siatki na calej szerokosci beli jaki moze byc problem?
Siatki byly covernet hellasnet

Edytowano przez Mamariusz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mamariusz    7

Raz z prawej strony nie owinie po calej szerokosci (z30cm do krawedzi pokrycia calej beli) na innej belce z lewej
Siatka jest wysrodkowana
Teraz mam siatke hellasnet 130 i ten sam problem
Naciag jest ustawiony na srodku gwintu

Edytowano przez Mamariusz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
janczar810    257

Mam taka sama prase jak w tytule. I zero problemow z owijaniem, uzywalem prawie wszystkich siatek od org. Chn po tanioche z bazaru i wszystko łyka jak powinna. Znajomy ma 6090nh i mial to samo co Ty i okazało sie ze któraś z rolek podawajacych siatke byla krzywa.
Albo sprawdz jeszcze walek ten w środku prasy czy na niego sie siatka nie nawiaja. I wiadomo nóż tez musi być ostry i prosty.

Masz maszynę od nowości ? Cały czas masz taki problem czy nastał po iluś belkach czy nowej rolce siatki?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mamariusz    7

Prase mam od nowosci trzeci sezon zrobila 3 tysiace belek
Rolki sa proste
Jak wsówam w noz plastik ten od podania siatki do noza to im blizej srodka jest luzno a od prawej i lewej strony noza ma problem ,jak musi byc noz naciagniety ?

Edytowano przez Mamariusz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mfek3050    67

Witam, również mam problem z ucinaniem siatki, prasa nagle przestała ucinać siatkę. Na kompie nic się nie wyświetla. Proszę o szybką pomoc!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mfek3050    67

My też już rozwiązaliśmy problem. Jeden rządek zębów które zazębiają się w rolkę siatki były lekko skrzywione i cała rolka obracała się na szpuli. Z lipnego materiału to jest chyba zrobione bo śrubokrętem je wyprostowałem :)

Edytowano przez mfek3050

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawlak2507    6

Dzisiaj nie ma co się oszukiwać nie ma rzeczy trwałych tylko gwarancja mija i coś musi się popsuć takie nasze życie że płacisz za nowy sprzęt bardzo dużo a później masz biedę jak coś padnie 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mfek3050    67

No słoma w tym roku jest taka krucha że zapchała mi się za rotorem  :huh: I tyle się chyba napchało że aż 3 belki od łańcucha wygięło, 2 tak lekko 1 bardziej ale wyprostowaliśmy. Dodatkowo kamień chyba wielkości sporej pięści dostał się do prasy i się musiał zaklinować między walcem a łańcuchami że powstało wgniecenie na tej blasze do której jest ta guma przykręcona, to też już wyprostowane. Poza tym nic się nie stało ale krzepę ma ta prasa bo kamień na pół był przecięty  :lol: . Wszystko w te nieszczęsne żniwa...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
aron1    0

czy te prasy tak głośno pracują??? Moja wg mnie ma jakąś wadę bo rozumiem głośną pracę łańcuchowych pras ale ta łupie jak szalona, aż całe blachy chodzą. Praca z otworzoną tylną szybą jest nie do wytrzymania i nawet nie słychać komputera gdy sygnalizuje pełną komorę czy koniec owijania.

Czy miał ktoś takie problemy ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez miniura
      Witam !
      Mam problem ze sterownikiem prasy . Po połączeniu z prasą nie włącza się. Może ktoś posiada schemat serwisowy połączeń. Próbowałem podłączyć samo zasilanie sterownika bez podłączonej prasy ale nie wiem czy tak można sprawdzić ?
      Dziękuję za pomoc 

    • Przez tomek73533
      wczoraj przywieźli nam prasę new holland 835 na siatkę i jest ona ze sterownikiem bale command, ale po podłączeniu jej po traktor na wyświetlaczu pokazują się wszystkie opcje komputer piszczy i nie działa żaden przycisk proszę o pomoc
       
      tytułu tematu nie piszemy dużymi literami
    • Przez TheGonzuu2001
      Witam mam pytanie do posiadaczy prasy NH BR 6090. Czy korzystacie z owijanie sznurkiem ? Jak się sprawuje ? 
      Pozdrawiam.
    • Przez marian20
      Witam
       
      Czy ktoś urzytkuję prasę  CASE RB 344 silage pack ?? poszukuję opinie na jej temat. Nigdzie nie mogę nic znaleźć
       
      Pozdrawiam
      Marcin
    • Przez dave1980
      Witam, zastanawiam sie nad zakupieniem prasy New Holland BR 740 i tu pytanie do wszystkich a szczególnie do posiadaczy owej prasy, czy warto ją zakupić? Jakiem są jej wady? Czekam na wasze opinie.
×