Skocz do zawartości
igor10246

co zrobić ze starą trawą?

Polecane posty

igor10246    5

Witam dorwałem się do łąk torfowych ( nie koszonych 20 lat ) w których skosiłem ok 2,5 ha ( a jest ich 2 razy więcej ) i tu nachodzi pytanie co z tą skoszoną trawą zrobić myślałem żeby sprasować i do skupu wywieźć ale usługodawca powiedział że za dużo darni mam ścięte i prasę zniszczy. Mam do dyspozycji przyczepę samozbierającą i czy zrobić z tego kompost czy poprostu wywieźć gdzieś na kupę i po 2-3 latach rozrzucić rozrzutnikiem a chętnie też bym poznał wasze pomysły.

nieARMANDv2    7

Tak z ciekawości - o jakim skupie mówisz? :)

Z tą skoszoną to jakoś musisz zebrać jak chcesz to ogarniać... a nieskoszoną - porządna kosiarka bijakowa.

Kilku z Was namówiło mnie na nowe konto...

Więc jestem "tylko" jako rolnik.

Nie pytaj co, gdzie i za ile, bo nie chcę znów bana od (...)

Sprzedam BIZONA, okolice Kętrzyna.

Wiadomość z agroFakt.pl

ursusek94    15

chciałem się zapytać bo wziolem trawę w dzierżawę, która nie była 3 lata koszona, czy jak zetne te trawę to cielaki będą chciały ja jeść? Bo szkoda mi tej trawy na kompost zbierać.

ursusek94    15

to jak ja zbiore gdzies za tydzień to jaki nawóz rzucić pod 2 pokos?

podlasiak89    0

jak to nie bylo koszone 20 lat to nic nie syp. tez stary kozuch pod trawa wystarczajaco ja nawiezie. a na przyszly rok na wiosna npk ;) chyba ze masz duzo kasy to syp

robi57362    179

Jak chcesz miec wartosciowa trawe to musisz sypnac N.bez tego ani rusz. Chociaz nie wiem czy jakas wartisciowa trawa tam zostala kolo mnie jest podobna laka i dopuki kosilem co rok byla dobra trawa wlasciciel sie zmienil i lezy same pokrzywy szuwary i trawy ktorych nawet konie nie chca jesc

jesli pomoglem kliknij fajne

funrolnik    4