hakerek Opublikowano 12 Kwietnia 2017 Opublikowano 12 Kwietnia 2017 Witajcie koledzy, potrzebuję pomocy przy usunięciu luzu w prawym tylnym kole Ursusa 2812. Znalazłem informacje na temat 3512 ale tam są zwolnice więc procedura kasowania luzu pewnie jest nieco inna. Czy ktoś mógłby podpowiedzieć w jaki sposób się za to zabrać? Poza tym zablokowało mi hamulec w tym kole w pozycji "lekko przyhamowanej" więc za jednym zamachem chciałbym to zrobić Z góry dziękuję za wszelkie sugestie, Pozdrawiam, Marek
MANIU1208 Opublikowano 12 Kwietnia 2017 Opublikowano 12 Kwietnia 2017 ten typ tak ma rozkręca się mechanizm różnicowy i jeśli w porę nie zajży do środka to cały kosz satelit będzie do wymiany tak było w moim przypadku. zobacz mam zdjęcia rozebranego w galerii.
hakerek Opublikowano 12 Kwietnia 2017 Autor Opublikowano 12 Kwietnia 2017 Dzięki, zaraz zerknę. Samodzielnie da się to zrobić czy lepiej do kogoś bardziej kumatego prowadzić?
MANIU1208 Opublikowano 12 Kwietnia 2017 Opublikowano 12 Kwietnia 2017 jest trochę roboty bo trzeba półosie z obu stron wyjąć i jeśli kosz do wymiany to trzeba przenitować koło tależowe i oczywiście łożyska i u mnie jeszcze rozsypały się podkładki pod satelitami.
hakerek Opublikowano 12 Kwietnia 2017 Autor Opublikowano 12 Kwietnia 2017 masz może jakieś fotki z samej rozbiórki? bo przyznam szczerze, że akurat tylnego mostu nigdy nie rozbierałem. Przednia część jest mi znana a z tyłu to tylko niewielkie usterki naprawiałem. :unsure:
MANIU1208 Opublikowano 12 Kwietnia 2017 Opublikowano 12 Kwietnia 2017 poszukam wieczorem może coś komputerze znajdę ale nie obiecuję bo już trochę czasu minęło
hakerek Opublikowano 12 Kwietnia 2017 Autor Opublikowano 12 Kwietnia 2017 Wszelkie wskazówki są mile widziane Możesz nakreślić kolejność działań? Będę bardzo wdzięczny
hakerek Opublikowano 13 Kwietnia 2017 Autor Opublikowano 13 Kwietnia 2017 (edytowane) Wczoraj rozkręciłem bęben z jednej strony, wyjąłem półoś i wyjąłem jedną podkładkę dystansową (z pięciu sztuk) pod półosią bo według mechanika tutaj się reguluje docisk łożyska. Luz nadal występuje ale chyba nieco mniejszy. Zastanawiam się jak sprawdzić czy w mechaniźmie różnicowym jest luz? W którym miejscu rozkręca się ten mechanizm? Gdzie szukać luzu? Czy trzeba cały mechanizm wyjmować czy da się to zweryfikować bez wyjmowania? Edytowane 13 Kwietnia 2017 przez hakerek
Rekomendowane odpowiedzi
Czujnik poziomu paliwa Ursus/Zetor
Ursus C-355
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się