Skocz do zawartości
darekn

ogrzewanie w lamborghini 660F PLUS

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
darekn    0

Witam w w.w. Ciągniku ogrzewanie jest elektryczne .Dodatkowy alternator zasila nagrzewnicę .Uszkodzeniu uległ alternator i został oddany do naprawy i naprawiony .Po naprawie ogrzewanie nie działa .Upłynęło sporo czasu i właściciel chce to naprawić .Po sprawdzeniu układu wygląda na to że w tym alternatorze "chyba" powinien być inny regulator niż jest obecnie . Podejrzewam że podczas naprawy ten regulator został zmieniony i teraz działa jak typowy alternator .Jak podłącze go jak alternator to się wzbudzi i daje stabilne 14v. Natomiast jak podłączony jest do nagrzewnicy nie można go wzbudzić. Siedzi tam w tej chwili regulator iskra AER1521 .Może koś z kolegów wie jaki tam powinien być

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

trochę mało danych jaki alternator ?

 

może w układzie nagrzewnicy tez jest uszkodzenie


niezależny serwis grupy same deutz fahr ;naprawa elektroniki diagnostyka i kalibracje urządzeniami oryginalnymi naprawa silników, skrzyń biegów TTV ZF
TEL 509500422

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
darekn    0

AAK1228 14v 65w Z regulatora do modułu idą 2 kable .Na jednym pojawia się 14v po właczeniu nawiewu i ogrzewania drugi zwierany jest płynnie do masy jak kręcę regulacją temperatury ale z regulatora nie wychodzi żadne napięcie .jak podepnę tam kontrolkę i drugi koniec do 14v to żarówka płynnie się rozjaśnia i ściemnia . Po mojemu to wina alernatora.a raczej zastosowanego regulatora no chyba że regulator jest uszkodzony no ale tak jak pisałem jak podłączę do jak alternator działa prawidłowo stabilne 14v daje .Jak podlączę te 14v do grzałki to słabiutko grzeje wydaje mi się że tam powinno być dużo wyższe napięcie do grzania 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

to ogrzewanie powinno działać na każdym alternatorze a wiec tak 1 kabel z napięciem (11-15V) ma być podłączony do wzbudzenia (D+) drugi jest to wejście na tyrystor nastawczy dla grzałek on zawsze jest podłączony do minusa powinien iść jeszcze jeden kabel gruby do zacisku B+ bezpośrednio do grzałek

 

509500422 jak by co to dzwonić

 

 

ps. albo jest błąd w podłączeniu i ten kabel co masz podłączony do masy ma być podłączony do B+

Edytowano przez piotrbm_211320

niezależny serwis grupy same deutz fahr ;naprawa elektroniki diagnostyka i kalibracje urządzeniami oryginalnymi naprawa silników, skrzyń biegów TTV ZF
TEL 509500422

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
darekn    0

witam wybebeszyłem regulator tak jak rozmawialiśmy i działa tak jak trzeba .dzięki za pomoc i pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

:)


niezależny serwis grupy same deutz fahr ;naprawa elektroniki diagnostyka i kalibracje urządzeniami oryginalnymi naprawa silników, skrzyń biegów TTV ZF
TEL 509500422

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez Kondi3000
      Witam
      Przymierzam się do kupna ciągnika, pod lupą jest case puma 155 x, Deutz-Fahr 6160 i new Holland t7.200. Interes mnie opinia o owych ciągnikach i wasze doświadczenia z nimi oraz różnica cenowa między nimi. Z góry dziękuję za odpowiedź.
    • Przez Folenka
      Jak w temacie, proszę o podpowiedź jak odpowietrzyć układ po wymianie pompy sprzęgła? Same Explorer 80, 87 rocznik.
    • Przez ursus1991
      Cześć
      Mam do kupienia ciągnik, w którym zmieniono fabryczny silnik na sześcio cylindrowy chłodzony powietrzem deutza o mocy 95 km.  nie znam się na tych silnikach. Podejżewam ze on z lat 80. Prosiłbym o opinie na temat tych silników? Czy są w miarę oszczędne? Czy są wytrzymałe? Jaka jest kultura pracy? CZy jest dostęp do części? Czy można jakoś łatwo podnieść moc? Może wystarczy regulacja pompy wtryskowej do podniesienia mocy. 6 cyl i 95 km to jakiś zapas na pewno jest. Nie miałem wcześniej styczności z silnikami chłodzonymi powietrzem.  Z właścicielem ciągnika rozmawiałem tylko telefonicznie ze względu na odległość. Chciałem się was podpytać trochę żeby wiedzieć, czy zawracać sobie głowę tym traktorem. Proszę o opinie
    • Przez Patrykxd
      Witam mam problem, ponieważ robi mi się ciśnienie w przednim moście i wyrzuca olej uszczelniaczami. Dodam, że przód był robiony wymiana uszczelniaczy i tulejek. Co może być przyczyną tego wycieku i że robi się ciśnienie?
    • Przez DawidWsik
      Witam mam pytanie do amortyzacji przedniej osi. Podnosi i opuszcza bez problemu lecz wydaje mi się że w ogóle nie amortyzuje gdyż byłem na skupie to w innym ciągniku jak wjeżdżał na wagę to cały przód się bujał.
×