Skocz do zawartości
darekn

ogrzewanie w lamborghini 660F PLUS

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
darekn    0

Witam w w.w. Ciągniku ogrzewanie jest elektryczne .Dodatkowy alternator zasila nagrzewnicę .Uszkodzeniu uległ alternator i został oddany do naprawy i naprawiony .Po naprawie ogrzewanie nie działa .Upłynęło sporo czasu i właściciel chce to naprawić .Po sprawdzeniu układu wygląda na to że w tym alternatorze "chyba" powinien być inny regulator niż jest obecnie . Podejrzewam że podczas naprawy ten regulator został zmieniony i teraz działa jak typowy alternator .Jak podłącze go jak alternator to się wzbudzi i daje stabilne 14v. Natomiast jak podłączony jest do nagrzewnicy nie można go wzbudzić. Siedzi tam w tej chwili regulator iskra AER1521 .Może koś z kolegów wie jaki tam powinien być

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

trochę mało danych jaki alternator ?

 

może w układzie nagrzewnicy tez jest uszkodzenie


niezależny serwis grupy same deutz fahr ;naprawa elektroniki diagnostyka i kalibracje urządzeniami oryginalnymi naprawa silników, skrzyń biegów TTV ZF
TEL 509500422

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
darekn    0

AAK1228 14v 65w Z regulatora do modułu idą 2 kable .Na jednym pojawia się 14v po właczeniu nawiewu i ogrzewania drugi zwierany jest płynnie do masy jak kręcę regulacją temperatury ale z regulatora nie wychodzi żadne napięcie .jak podepnę tam kontrolkę i drugi koniec do 14v to żarówka płynnie się rozjaśnia i ściemnia . Po mojemu to wina alernatora.a raczej zastosowanego regulatora no chyba że regulator jest uszkodzony no ale tak jak pisałem jak podłączę do jak alternator działa prawidłowo stabilne 14v daje .Jak podlączę te 14v do grzałki to słabiutko grzeje wydaje mi się że tam powinno być dużo wyższe napięcie do grzania 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

to ogrzewanie powinno działać na każdym alternatorze a wiec tak 1 kabel z napięciem (11-15V) ma być podłączony do wzbudzenia (D+) drugi jest to wejście na tyrystor nastawczy dla grzałek on zawsze jest podłączony do minusa powinien iść jeszcze jeden kabel gruby do zacisku B+ bezpośrednio do grzałek

 

509500422 jak by co to dzwonić

 

 

ps. albo jest błąd w podłączeniu i ten kabel co masz podłączony do masy ma być podłączony do B+

Edytowano przez piotrbm_211320

niezależny serwis grupy same deutz fahr ;naprawa elektroniki diagnostyka i kalibracje urządzeniami oryginalnymi naprawa silników, skrzyń biegów TTV ZF
TEL 509500422

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
darekn    0

witam wybebeszyłem regulator tak jak rozmawialiśmy i działa tak jak trzeba .dzięki za pomoc i pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

:)


niezależny serwis grupy same deutz fahr ;naprawa elektroniki diagnostyka i kalibracje urządzeniami oryginalnymi naprawa silników, skrzyń biegów TTV ZF
TEL 509500422

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez Damiano604
      Witam, od dłuższego czasu mam problemy z ciągnikiem Same Silver 110, dokładnie rok temu po raz pierwszy wszystkie pompo-wtryskiwacze  zapiekły się i ciągnik wchodził na maksymalne obroty, wszystkie pompki rozebrałem, wyczyściłem następnie założyłem, przy okazji wyczyściłem cały zbiornik paliwa, założyliśmy nowy filtr paliwa ciągnik zaczął chodzić normalnie i tak przez prawie rok, 2 tygodnie temu problem powrócił i powtarza się, gdy odkręciliśmy filtr paliwa to był w nim sam szlam, pompki odblokowaliśmy i chodził kilka dni, niestety tylko kilka, objawy są takie że rano coraz ciężej odpala i nie chodzi cały czas równo i dzisiaj rano już nie chciał zapalić. Powiedzcie gdzie mam jeszcze patrzeć może jakieś oringi są do wymiany, absolutnie nie mam pojęcia co mam z tym zrobić a w internecie ciężko znaleźć ten temat. Silnik w nim to 1000.4-WTI
    • Przez zacx18
      Witam  mam problem z rozłączaniem się rewersu elektrohydraulicznego   w ciągniku DF Agroplus 100  (skrzynia bez półbiegów). Rewers rozłącza się gdy obroty silnika spadną poniżej 800 obrotów powyżej 800 działa i nie ma  znaczenia czy olej jest ciepły czy zimny    . Gdy rozłączy  się rewers  wyrzuca błąd   w postaci migającej lampki  (jedno błyśnięcie długie , cztery krótkie )
      Czy może być to wina pompy hydraulicznej ? czy coś innego ?
    • Przez maniek05
      witam mam problem załącza mi się przedni napęd i  dwa koła ciągną wszystko wyłączone samoczynnie się włancza  elektrozawór czyszczony tylko po założeniu go spowrotem cewka była gorąca i nie chciał się włączyć ale jakoś się włączył  może miał ktoś taki przypadek .
    • Przez Mixser0997
      Witam posiadam ciągnik deutz fahr agrotron 6.00s z 1996r. Pojawił się problem z ehr. Po przekręceniu kluczyka nie zapala się pomarańczowa dioda, a podnośnik nie reaguje. Jedynie można podnosić i opuszczać guzikami z błotników.
      Ktoś wie co to może być? Jeśli tak proszę o pomoc
    • Przez Xeon
      Witam,
      Nie odbija mi pedał hamulca od lewego koła w DX 6.30 (we wszystkich DXach jest też tak pewno). - Po prostu trzeba posmarować ośkę na której zamocowane są oba pedały hamulcowe. Rzecz w tym, że nie ma tam żadnych smarowników (kalamitek). Jak to ogarnąć?
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.