Skocz do zawartości

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Jaro106    0

Witam 

Mam problem ze skrzynią biegów 8/4 w moim Same Leone ciągnik mam od niedawna (uczę się obsługi) może ktoś mnie poinstruuje ponieważ nie wiem dlaczego jak chcę zmienić bieg wciskam sprzęgło w czasie jazdy( na postoju jak silnik pracuje nie ma z tym problemu) to nie mogę zmienić biegu słychać zgrzyt nie chcę wrzucać na silę ponieważ boję się że roz.. skrzynię. 

Dodam że sprzęgło bierze dość wysoko i się nie ślizga, czy to są oznaki kończącego się sprzęgła czy wystarczy regulacja i bedzie ok?

może w tym ciagniku wrzuca się biegi z miejsca jest to w ogóle możliwe ???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojtal24    206

Ile ty masz lat ze zadajesz takie pytania biegi na postoju? jak nie masz pojęcia to zaprowadz ciągnik do mechanika do przejrzenia


ZETOR TEAM

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jaro106    0

Wiem że to dość irytujące wręcz banalne pytanie :) Ale jak napisałem uczę się obsługi tego sprzętu :) prawdopodobnie sprzęgło niewysprzęgla dobrze i tu tkwi problem.muszę podjechać do jakiegoś fachowca i zobaczy co jest nie tak :) 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

jak wciskasz sprzęgło to pedał jest twardy czy w połowie gumowaty???


niezależny serwis grupy same deutz fahr ;naprawa elektroniki diagnostyka i kalibracje urządzeniami oryginalnymi naprawa silników, skrzyń biegów TTV ZF
TEL 509500422

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jaro106    0

Trudno stwierdzić ponieważ jak wciskama sprzęgło nie czuje żadnego oporu, po dzisiejszej orce stwierdzam że sprzęgło się kończy słychać rechot przy ciężkiej pracy i na 4 polowej nie ruszy z miejsca z plugiem ciągnik normalnie pracuje ale nie jedzie. I teraz mam nie mały problem ponieważ nie wiem czy nie będzie problemu z kupnem sprzęgła do same leone 75 silnik v4 1985 r

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

sklep agro-plus

 


niezależny serwis grupy same deutz fahr ;naprawa elektroniki diagnostyka i kalibracje urządzeniami oryginalnymi naprawa silników, skrzyń biegów TTV ZF
TEL 509500422

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

zadzwon do nich


niezależny serwis grupy same deutz fahr ;naprawa elektroniki diagnostyka i kalibracje urządzeniami oryginalnymi naprawa silników, skrzyń biegów TTV ZF
TEL 509500422

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jaro106    0

właśnie odkryłem powód ślizgającego się sprzęgła poszedł uszczelniacz na wałku i leje się olej jak jest rozgrzany ze skrzyni na sprzegło i się ślizga udrożniłem otwór od sprzegła od spodu mostu i wyciekł olej :(

Edytowano przez Jaro106

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

no bywa ale sprzęgło i tak trzeba wymienić niestety i w dodatku simering :(


niezależny serwis grupy same deutz fahr ;naprawa elektroniki diagnostyka i kalibracje urządzeniami oryginalnymi naprawa silników, skrzyń biegów TTV ZF
TEL 509500422

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jaro106    0

właśnie mechanik rozjeżdża samika jutro ma być diagnoza, tarczę opłaca się wyczyścić z oleju jak jest mało zjechana ok 1000 zł  zostanie w kieszeni tylko do wymiany zostanie uszczelniacz i łożysko oporowe bo je słychac, jutro zapadnie wyrok :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

zasada jest jedna jak mechanik mówi coś o myciu sprzągla suchego z oleju to zabiera się ciągnik i ucieka jak najdalej od niego jak się będzie sprzęgło podpalać przy obciążeniu to kto zapłaci za rozjechanie ciągnika po raz drugi?


niezależny serwis grupy same deutz fahr ;naprawa elektroniki diagnostyka i kalibracje urządzeniami oryginalnymi naprawa silników, skrzyń biegów TTV ZF
TEL 509500422

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jaro106    0

faktycznie odradził mycie, wymieniam obydwie tarcze na nówki , docisk jest ok i łożysko też, simering z przodu poszedł i olej z silnika się lał na sprzęgło koszt 800 + 600 rozjechanie i jeszcze ma mi robić pompę hydrauliczną bo mi kuleje przepompowuje olej do skrzyni i  słychac stukanie jak podnoszę pług 560 kg na maxa do góry 

Edytowano przez Jaro106

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jaro106    0

wymienili dwie tarcze simeringi ale jak juz odebraliśmy ciągnik i dojechalismy do domu zauważyłem ze dalej olej z silnika się leje i wycieka przez dziurę od sprzęgła co mechanik zrobil nie tak ???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

no to nieładnie a to olej silnikowy na pewno ? czy może ze skrzyni?

mógł źle  dobrać zimering

na bloku / wale mogą być wżery

jest kilka przyczyn ale aby sprawdzić trzeba rozjechać ciągnik


niezależny serwis grupy same deutz fahr ;naprawa elektroniki diagnostyka i kalibracje urządzeniami oryginalnymi naprawa silników, skrzyń biegów TTV ZF
TEL 509500422

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jaro106    0

na pewno silnikowy czarny , w skrzyni mam czysty olej.

jak go rozjechali nic nie mówił o wżerach i mówił  że jest wszystko w porządku.

pewnie źle dobrany simering. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez Kondi3000
      Witam
      Przymierzam się do kupna ciągnika, pod lupą jest case puma 155 x, Deutz-Fahr 6160 i new Holland t7.200. Interes mnie opinia o owych ciągnikach i wasze doświadczenia z nimi oraz różnica cenowa między nimi. Z góry dziękuję za odpowiedź.
    • Przez Folenka
      Jak w temacie, proszę o podpowiedź jak odpowietrzyć układ po wymianie pompy sprzęgła? Same Explorer 80, 87 rocznik.
    • Przez ursus1991
      Cześć
      Mam do kupienia ciągnik, w którym zmieniono fabryczny silnik na sześcio cylindrowy chłodzony powietrzem deutza o mocy 95 km.  nie znam się na tych silnikach. Podejżewam ze on z lat 80. Prosiłbym o opinie na temat tych silników? Czy są w miarę oszczędne? Czy są wytrzymałe? Jaka jest kultura pracy? CZy jest dostęp do części? Czy można jakoś łatwo podnieść moc? Może wystarczy regulacja pompy wtryskowej do podniesienia mocy. 6 cyl i 95 km to jakiś zapas na pewno jest. Nie miałem wcześniej styczności z silnikami chłodzonymi powietrzem.  Z właścicielem ciągnika rozmawiałem tylko telefonicznie ze względu na odległość. Chciałem się was podpytać trochę żeby wiedzieć, czy zawracać sobie głowę tym traktorem. Proszę o opinie
    • Przez Patrykxd
      Witam mam problem, ponieważ robi mi się ciśnienie w przednim moście i wyrzuca olej uszczelniaczami. Dodam, że przód był robiony wymiana uszczelniaczy i tulejek. Co może być przyczyną tego wycieku i że robi się ciśnienie?
    • Przez DawidWsik
      Witam mam pytanie do amortyzacji przedniej osi. Podnosi i opuszcza bez problemu lecz wydaje mi się że w ogóle nie amortyzuje gdyż byłem na skupie to w innym ciągniku jak wjeżdżał na wagę to cały przód się bujał.
×