Skocz do zawartości

Dlaczego wybrałeś poczciwego Zetorka???


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Zauważyłem ostatnio że bardzo dużo osób kupuje nowe, bądź używane Zetorki. Bardzo mnie ciekawi, dlaczego wybrałeś Zetora a nie innego ciągnika, np jakiegoś zachodniego? Ja z ojcem wybraliśmy Zetora 8441, ponieważ to był jeden z lepszych a zarówno tańszych marek. Proszę o wypowiedzi i z góry dziękuję.

 

P.S

Z góry proszę moderatora forum za takie teksty jak między innymi: ,,mój sąsiad/kolega/itp. itd. ..." od razu wstawiał %%% bez pisania dla czego, bo wszyscy wiedzą, że na forum są różne regulaminy

Opublikowano

Prosty w obsłudze, cenowo w miarę konkurencyjny, mało awaryjny. Mam Zetora 5320 z 1996r ,od nowości na 30ha,przepracowane 5000mth ,jak do tej pory bezawaryjny.

Opublikowano

Pierwszego ZETORA kupił ojciec w lutym 1985 r (prod. 1984 r) to był model 5211 praktycznie goły nawet bez wspomagania. Odbieraliśmy go w agromie ŚWIERKLANIEC i na tamte czasy to ta kabina i lakier robiło niesamowite wrażenie.Dziś mam 7745 i jak postanowiłem zmienić przed kilu laty głównego konia w moim gospodarstwie to oczywiście padło na ZETORA, a powót to przyzwyczajenie i przekonanie do tej marki poparte kilkunastoletnią praktyką.Pamiętam wrażenia jak przesiadłem się na ciągnik 4x4 ze wspomaganiem.

Opublikowano

My przed problemem kupna kolejnego ciągnika staliśmy jakieś 7 lat temu i wybór padł właśnie na Zetora 7745. Wcześniej mając już 5211 można powiedzieć że znamy ten ciągnik jak własną kieszeń. Wiele napraw potrafiliśmy dokonać sami, a z ciężkimi nie mieli problemu. Jednego czego żałujemy, że nie wzieliśmy czegoś z z nowszego typu np 7340 albo 6340 bo nasz ma już swoje lata i starość nie radość. Teraz nosimy się z zamiarem kupna nowego ciągnika i jeżeli zielonożółty plan A nie wypali to trzeba będzie przejść do planu B czyli Zetora.

Opublikowano

Kupiłem zetora 6945 rok temu nie żałuje .Do kupna skłoniło mnie to że ma prostą obsługe jest to zetor z 80 roku i chodzi do tej pory . Mam ursusa c-360 juz dużo lat i przesiądnięcie sie na zetora było dużym zaskoczeniem .Byłem pod dużym wrażeniem , wiadomo wspomaganie , napęd 4x4 kabina z ogrzewaniem . Zetory to naprawde dobre traktory i na początku przed zakupem bałem się że będzie palił jak smok .Fakt z przejscia z 60 na zetora spalanie wzrosło ale wkącu 72km to nie 45 w ursusie . Jak na taka moc to ze spalania jestem zadowolony . Miałem kupywać 7745 ale wyszło jak wyszło .Naprawdę szczerze polecam te ciągniki są sprawdzone i nie drogie w eksploatacji.Co do nowych zetorów to nie będę sie wypowiadał bo nie miałem z nimi styczności .Pozdrawiam :) :)

Opublikowano

Ja wybrałem Zetora za to że jest tani, jak za swoją cene to oferuje niezłe wyposażenie i komfort, a spalanie nie jest duże. Części są tanie i dostępne wszędzie, a mniejsze naprawy można wykonać we własnym zakresie. Coś większego zrobi serwis do którego mam tylko 50Km, a serwis od Zetora bierze za godzine pracy o wiele mniej niż serwis od innych marek.

Zetor sie nie pogniewa jak by dostał gorszego paliwa, bądź jak sie olej w skrzyni wymięsza z jakimś gorszym poprzez hydraulikę, a nawet jakby wymiany oleji i filtrów nie zrobił na czas to też sie nic nie stanie :) Wiem bo z tej składnicy co brałem to mają też NH i serwisanci mówili że w Zetorze nieraz robią przegląd grubo po określonej ilości mth od poprzedniej wymiany, bo ktoś zapomni i nic sie nie dzieje. A w NH jak jest kilka mth powyżej to już są problemy.

Opublikowano

Po c385 wybraliśmy zetora 10145 bo była to sztuka w najlepszym stanie technicznym z obejrzanych czwórek z turbiną i przodem ze stajni ursusa i zetora. A dlaczego czwórka z turbiną i przodem to już inna bajka na inną dyskusję :)

Opublikowano

Najpierw był zetor 7745 i bardzo się dobrze nim pracowało. dobry komfort pracy i 0 awarii ,po sezonie przepracowanym tym zetorem kupiliśmy 10045 i nie narzekamy prosty w obsłudze, mało awaryjny,tanie części zamienne :)

Opublikowano

5 lat temu stanąłem przed kupnem nowego ciągnika pomocniczego, i padło na Zetora ponieważ nie było żadnego lepszego ciągnika o małej ilości koni i dlatego że ludzie mówią że to ciągniki nie do zajechania, nie mają awarii i mało palą. Po zakupie, wszystko pięknie ładnie, komfort normalnie bajka, ale... No właśnie, po 20 mth urwał się gaz nożny, później zegary zaczęły padać jak muchy i już zaczął sie lasować, ale po gwarancji jakoś sie uspokoiło na szczęście :) , spalanie też nie za dobrze wygląda. Ale jak bym miał kupować teraz ciągnik główny to już nie był by to Zetor, tylko następny Pronar ale z serii P5 :)

Opublikowano

Dlaczego Zetor? Ponieważ to uznana marka od lat, choć nasz Zetor 6748 jest z 1979r to nie ma problemu z częściami do niego, mieliśmy zamiar kupić ciągnik większy od C-360 i przednim napędem tak do 70 koni i za rozsądne pieniądze, wybór padł na Zetora, bo w tych pieniądzach nie kupił nic niestety z polskiej produkcji Ursusa, ponieważ nie robił ciągników starszego typu w przedziale 50-80km, a na nowszy model Ursusa nie było kasy, więc padło na Zetora.

Opublikowano

Dlaczego? .... Po prostu potrzebowałem mocnieszego ciągnika, słyszałem że Zetorki są mało awaryjne, więc się zdecydowałem. Teraz śmigam 7320 i jest dobrze :blink:

Opublikowano
Zauważyłem ostatnio że bardzo dużo osób kupuje nowe, bądź używane Zetorki. Bardzo mnie ciekawi, dlaczego wybrałeś Zetora a nie innego ciągnika, np jakiegoś zachodniego? Ja z ojcem wybraliśmy Zetora 8441, ponieważ to był jeden z lepszych a zarówno tańszych marek. Proszę o wypowiedzi i z góry dziękuję.

 

P.S

Z góry proszę moderatora forum za takie teksty jak między innymi: ,,mój sąsiad/kolega/itp. itd. ..." od razu wstawiał %%% bez pisania dla czego, bo wszyscy wiedzą, że na forum są różne regulaminy

 

hehe karol a sam pisałeś "moj kolega"

Opublikowano
Zauważyłem ostatnio że bardzo dużo osób kupuje nowe, bądź używane Zetorki

Dziwne ja tego nie zauważyłem :) ja zauwazyłem ze fotony, zefiry i belarusy wdzierają się na polską wieś, cóż taka ekonomia rolnictwa teraz, zetor przynajmniej stworzył ciągnik na "zachodnią" nutę (nie to co ursus ze swoją musztardą po obierzedzie ala 6024) czyli proxime no i ta proxima wygrywa z zachodnimi ciągnikami tylko jednym tzn cenami części i teraz na to sprzedają się zetory, no awaryjnością trwałością i ekonomiką to długo nie dorówna zachodnim maszynom :):)

Opublikowano

Witam wszystkich ;)

wracając do tematu to ja wybrałem Zetora bo miałem juz ciągniki takich marek jak JD,MF, CASE,ZETOR i to właśnie Zetor mi sie najlepiej z nich podoba bo: Zetor jest mocnym ciągnikiem, ma bardzo dobry podnośnik i hydraulikę może komfort powinno się poprawić ale to mało wązne, Zetor ma rossądną cene w porównaniu do innych marek ciągników, Jest dobrą firmą części są dostępne od ręki mało awarii w nich wystepuje i dlatego ostatnio też się zdecydowałem na kupno nowego Zetora Forterry 10641. Pozdrawiam.

Opublikowano

u mnie ojciec w 2000r zdecydował sie na zetora 5211 wczesniej 4lata jezdził mf255 ;) I zetor nie okazał sie złym wyborem wręcz przeciwnie bardzo dobrym w 8 lat zrobilismy 4tys mtg :P a lekko u mnie nie miał widac bo fotkach

Opublikowano

U mnie zdecydowaliśmy się na Zetora 5340 z 2003r.

Zamienił on Ursusa C-360.

Zdecydowaliśmy się na niego ponieważ jest to mało awaryjny ciągnik i posiada napęd 4x4

Opublikowano

Powiem tak Zetor jest typowym ciągnikiem na Polski rynek. Na zachodnika to nie stać nas.(koszt ciągnika,utrzymanie) A ciągniki prehistoryczne typu belarus pronar mtz itp to złom. Nie jest skomplikowany można samemu naprawić , mało awaryjny, wytrzymały, i tani w eksplantacji np szyba szczeliła mi w dzwiach (11441) to nowa 315 zł kosztowała mnie w serwisie. Znajomy w fendzie tez rozbił szybe w dzwich (309ci) to wykosztował sie 3000zł. Takie jest moje osobiste zdanie.

Opublikowano

Dlaczego...? Wcześniej były traktory ze stajni ze znakiem Ursus i nowszy tez miał być Ursus, ale za namową kolegi mojego ojca kupiliśmy Zetora (choć powiem że lękaliśmy się tego opowiadanego z ucha do ucha diabolicznego spalania :rolleyes: ) i co... Po zakupie stwierdziliśmy że przesiedliśmy się z malucha do mercedesa, a to spalanie to było jak w c-360 ale za to jaki komfort pracy. Teraz dalej poszliśmy tym tropem i jest znowu zetor choć miał być case czy new Holland to jednak postawiliśmy na ,,pepiczkowy" sprzęt. Można mieć do niego zastrzeżenia, że to mogło by być lepiej zrobione czy to ale jak za tą kasę i moje warunki to jest ok.

Opublikowano

U mnie podobnie jak u kolegi ofsik 7211 zrobił bardzo dobre wrażenie i ursusa c-330 zastąpił drugi zetor (3320). Oba zetorki jak do tej pory nie sprawiały poważnych problemów. Do zetora skłoniło nas: dostępność części, przyzwoity komfort pracy, mała awaryjność i przystępne ceny.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez fendt614
      Witam ,szukam pomocy z racji tego że założyłem rozdzielacz nieco do tura stoll robusty F35 podłączyłem go bezpośrednio z pompy  T1 jako szeregowo do podnośnika jako drugiego rozdzielacza a T2 wolny spływ w skrzynia,.Pierwsze podpięci i kombinacje podpięcia tura pod 4 gniazda powinno być złącze Faster, moje pytanie jest takie czy przez źle wpięcie od tura moglem rozerwać pompę A1,A2,B1, B2 , czy po prostu ktoś podkręcił zawór ciśnieniowy na maksa że pompa nie wytrzymała? Jak logiczne i tanio sprawdzić rozdzielacz bez uszkodzenia kolejnej pompy, założyć kolejny zawór ciśnieniowy zabezpieczający odrazu za pompą?


    • Przez grzechu17
      Witam,sprawa wygląda następująco sprężarka chodzi ale nie bije powietrza. Co może być przyczyną?
    • Przez lukaszeekk24
      Witam do czego służą te pokrętła
    • Przez rolnikus21
      Witam, wczoraj zaczęły mi wariować wskaźniki na desce rozdzielczej. Temperatura spadała i podnosiła się, paliwo oraz powietrze spadało do zera.
      A teraz mam jeszcze problem że piszczy pod wskaźnikami na desce rozdzielczej.
      Sprawdzałem alternator, naciągałem pasek, sprawdzałem przewody pod deską i wszystkie wydają się w porządku.
      Czy ktoś wie jak to naprawić?
       
    • Przez Radek221
      Hej. Zetor proxima 7441 zgasł w trakcie jazdy, podczas rozebrania silnika były połamane 2 laski popychaczy reszta wygięta, po wymianie popychaczy i kreceniu kluczem wału zawór blokuje o tłok, rozrząd ustawiony prawidłowo. Wałek rozrzadu jak nowy głowica dwa lata po naprawie co może być przyczyną ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v