Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

to fakt trzeba by było mieć hamownie ale i są hamownie do ciągników pomiar jest robiony przez wał przekazu mocy

od forda tylko w c330 a w mf 255 od audi b4 1.9 tdi

a turbo można ustawić od 1000 obrotów

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Jestem w trakcie montażu do mojej c330 turbiny garret T2, o ile budowa kolektora dolotowego i podłączenia smarowania to żaden problem, o tyle rozczarowała mnie sama turbina otóż kupiłem na złomie taka z vw golf lll 1.9 td po uruchomieniu silnika wszystko wydawało się ok po 3 min pracy olej z gorącej i zimnej strony aż kapal! Tak ze nie problem zamontować turbinie tylko dostać w dobrym stanie za przyzwoite pieniądze :-S! Chyba spróbuje coś z allegro teraz bo jak coś to odsyłasz bez podania przyczyn...

Gość Profil usunięty
Opublikowano

A i jeszcze jedno pytania mnie nurtuje czy montaż w innej pozycji niż ta w której jest zamontowana w samochodzie z którego pochodziła ma coś do rzeczy?Chodzi mi o to czy jak remontuje ja w ten sposób ze smarowanie turbiny będzie z boku czy od dołu a nie z góry jak jest np w vw golf lll będzie miało wpływ na trwałość i awaryjność turba??? Proszę o sugestie i swoje obserwacje kolegów z forum.

Opublikowano

No musisz zamontować tak jak było w aucie inaczej nie będzie dobrze dla turbiny.

 

Pracowałem kilka lat na szrocie i te turbiny które tam były nadawały się albo na złom albo regenerację , tak więc poszukaj czegoś po regeneracji tylko to będzie kosztowało na pewno powyżej 1000zł .

Opublikowano

witam

Założenie turbiny do C330 jest bardzo łatwe .Trzeba ją zamontować na kolektorze wydechowym , puścić elastyczny zbrojony przewód do smarowania najlepiej od filtra oleju . Pamiętać o tym że trzeba podłączyć do filtra mokrego czyste powietrze ponieważ jest podstawą żywotności turbiny i silnika . Dodaje ona jakieś 15kn więcej i szybciej można spalić sprzęgło

bo ciężko ją zadusić . Mój kolega zamontował jakieś 3 lata temu i chodzi do dziś dzień .

Opublikowano (edytowane)

Złożyć turbo może każdy ale zrobić to dobrze już nie .

 

Więc tak :

1-Trzeba by było zespawać kolektor wydechowy , najlepiej z kwaśnej blachy

2- Założyć dobrą i przede wszystkim sprawną turbinę

3- Zamontować intercooler

4- Zmodyfikować układ filtra powietrza

5-Zmodyfikować układ wydechowy ( wylot spalin z turbosprężarki)

 

 

Po tym wszystkim trzeba by to zgrać w profesjonalnym warsztacie .

Edytowane przez KRISTOFORn
Opublikowano (edytowane)

Hehe panowie turbo musi byc sprawne ale mi się wydaje że kolega źle założyły je dlatego cieknie najlepiej jak ktoswcześniej powiedział odplywem do dołu Tylko nie zawsze tak się da . Nowsze turbo można założyć jak się chce i będzie ok np że zmienna geometria i są o wiele wydajniejszej

 

Mnie terazraz interesuje 4x4 :D to kolejny plan na moda .Może ktoś coś podpowie coś ?

 

Mam jeszcze jedno pytanie czy wie ktoś czy są jakieś lepsze wtryski co by pasowały do 30 ? Mi znajomy załatwił od jakiejś starej lokomotyw ale są takie same jak oryginały nawet te same numery . A tak dokładniej chodzi mi o to by były trochę większe wtedy by możnabbyło podkręcić jeszcze turbo

Edytowane przez bitbit
Opublikowano

same koncowki nic nie dadza. Pompa paliwowa jest przystosowana do cisnienia wtrysku 130+/-5 bar . Jak wsadzisz cos od silnika wiekszego lub od turbo to i tak nie ustawisz wiekszego cisnienia bo pompa nie podola a taka koncowka przy malym cisnieniu na pewno nie bedzie wydajniejsza od oryginalu.

Opublikowano (edytowane)

Dokładnie . Mam kolegę co ma warsztat zajmujący się pompami wtryskowyni i mówił mi że można każda pompę pociągnąć zmieniając sekcję na jakieś tam nie pamiętam dokładnie , muszę go dokładnie się popytać . Mój ciapek dosyć mocno kopci i nie wiem czemu bo ładnie chodzi jest silny i wszystko jest spoko tylko kopci mocno

 

Kiedyś w tdiku by zwiększyć ciśnienie na pompie zakładałem pompke paliwowa i wtedy było czuć różnicę

Edytowane przez bitbit
Opublikowano

jak zmieni sekcje to tak , zgadzam sie ale na ori pompie szalu nie wycisnie. ale teraz pytanie czy gra warta swieczki ? jak ktos ma koncowki lejace i pompe do regeneracji to mozna kombinowac wtedy.

Opublikowano

dawke podnosiles na pompie ? jak sporo podniosles to nawet przy sprawnych wtryskach bedzie kopcil. Jak nic nie ruszales w pompie to sprawdz koncowki , jeszcze jak masz znajomeo pompiarza to wrzuci na probnik i sprawdzi czy nie leja.

Opublikowano

bitbit lepiej zostaw tą 30 w spokoju .

 

Głupoty piszesz że hej , turbo chcesz podkręcać , pompę paliwa w tdi montowałeś a przecież pompa tam fabrycznie jest .

Nie masz żadnej wiedzy na temat silników turbo doładowanych , coś tam usłyszysz , coś gdzieś przeczytasz .

 

Masz ciągnik z turbo ale czy jest on lepszy i mocniejszy od zadbanej zwykłej 30 ? Żeby to stwierdzić trzeba by obie maszyny postawić na hamownie . A takie mówienie że na pewno jest mocniejszy to takie wróżenie z fusów .

Opublikowano

Jeśli nie wiesz oczym mowa to się lepiej nie odzywaj bo to ty teraz głupoty piszesz . Nawet zapewne nie wiesz po co ta pompą paliwowa jest montowana i gdzie i nie ją tylko to zakładałem a dużo ludzi . I tak poza tym nie wszystkie auta mają pompke paliwowa diesle na pompie zwykłej sam zasysa ;[

Opublikowano

Napisałeś jasno że chodzi o silnik TDI a więc silnik który ma pompę paliwową .

 

Pogrążasz się w swojej niewiedzy , daj już spokój. Piszesz o czymś o czym nie masz zielonego pojęcia a twoja wiedza opiera się no właśnie na czym bo na pewno nie na praktyce , coś tam przeczytasz , coś usłyszysz i piszesz te bzdury .

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez PatrykDawid
      Kupiłem nowy obrotomierz do C-330M ponieważ stary nie nabijał już motogodzin a traktor przechodzi przegląd i było to potrzebne. 


      Niestety dość znacznie przekłamuje on obroty, o około 400 względem oryginalnego, pokazuje 2400 przy normalnej jeździe zamiast 2000. Efektem jest też to, że szybciej nabija też motogodziny, i w niecałą godzinę nabił 1,2. Czy coś źle zamontowałem, czy jest to wada tego licznika? Jeśli jest to wada licznika, to czy ktoś mógłby polecić jakiś inny licznik?

    • Przez bart3k1998
      Cześć,
      MAm zamiar zrobić w swoim c328 zaczep dolny. W internecie ceny dolnego zaczepu dedykowanego do tego ciągnika wychodzą około 1200 zł. 
      Przeglądałem foty i znalazłem, że można tam zaadoptować wspornik od c355 i dorobić listwę.
       
      Czy ktoś posiada taką modyfikację i mógłby się wypowiedzieć na temat opłacalności wykonania?
    • Przez GrFicner
      Witam zainspirowany pomysłem od pewnego członka grupy o nicku jendrix jeżeli przekręciłem przepraszam i serdecznie pozdrawiam ,  borykaliśmy się z problemami a mianowicie w isarii 6050 3m bolączką była oryginalna skrzynia przekładniowa która była na plastikowych trybach niestety ulegały one uszkodzeniu,  wyłamywały się zęby zmienialiśmy tryby ale nic to nie dawało więc postanowiliśmy zmienić ją na bezstopniowa przekładnie z amazonki d7 zębatka zmieniona na 20 zębów z amazone przy piaście łancuch i super pracuje dalsze testy w polu pozdrowionka dla grupy trzymajcie się 😃


    • Przez torq1906
      Witam, 
      Jako że obecnie jestem na etapie generalnego remontu Ursusa C330 to zastanawiam się czy nie wprowadzić do niego odrobinę "luksusu" w postaci takiego zestawu wspomagania tylko zastanawiam się jak to wygląda od strony prawnej, czy mogą być jakieś problemy podczas badania technicznego? bo jednak jest to dość istotna ingerencja w układ kierowniczy.
      Czy takie zestawy mają jakąś homologację czy coś w tym rodzaju i nie ma się czym przejmować? 
    • Przez Mateusz2006
      Witam, mam pytanie mianowicie posiadam rozsiewacz amazone ZA-V 2200 z 2018 r. Do tego pory rozsiewacz chodził z nowej generacji ciągnikiem z systemem isobus, a teraz mam potrzebę zapięcia go do zetora 12245, ale z rozsiewacza wychodzi tylko kabel z wtyką do isobusa i nie wiem jak to zespolić z zetorem, dodam że oprócz komputera do isobusa, posiadam też komputer do rozsiewacza amatron 3. Proszę o jakieś wskazówki.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v