Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

czy moze ktos wyjasnic dlaczego nh t5   tier 4 (nowy) ma promien skrętu az 4960mm a wczesniejszy model miał 4040 skad ta wielka różnica ?przy tym samym rozmiarze kół  tym samym rozstawie osi itp - dodam ze "bracia"nh5 steyer i case po modernizacji maje 4300mm pozdrawiam

Opublikowano

może błąd w danych technicznych?

no dobrze by było gdyby to był błąd -niestety  w kilku miejscach juz spotkałem takie dane- z ciagnika o małym skrecie jak na swoje gabaryty przeistacza sie w maszyne o b slabym skręcie 

Opublikowano

nie prościej zapytać u dilera lub w serwisie NH

kolego  diler  takich wiadomosci w głowie  nie posiada  dopiero gdy doczytał stwierdził ze dowie sie czegos wiecej u żródla  i da mi znać

Opublikowano (edytowane)

Tak. Jest już nowa starą T5. Można było oglądać i zamawiać na Agroshow. 

 

Jest już ktoś w posiadaniu NH T5 ad 2016/17? Jakie wrażenia opinie Ceny? 

Orientuje się ktoś jaką moc mają reflektory LED w T5?

Edytowane przez sumek666

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez rabit500
      Witam niedawno kupiłem forda/new hollanda 8240 i mam pytanie jaka może być przyczyna agresywnego sprzęgła.
      Sprzęgło działa tylko że przy ruszaniu bierze odrazu na maksa niema niema i odrazu napęd załączony z dość mocnym szarpnięciem. Czy jest jakaś metoda wyregulowania tego oprócz linki pod pedałem. Sprzęgło prawdopodobnie sterowane hydraulicznie z pompy hydrauliki ciągnika. Albo gdzie szukać przyczyny szarpnięć. Półbiegi wchodzą stosunkowo gładko, z minimalnym szarpnięciem. Skrzynia 16x16.
    • Przez rabit500
      Witam.
       
      Mam pytanie czy ma ktoś może opis poszczególnych przełączników/włączników w fordzie/new hollandzie 8240. Interesuje mnie szczególnie do czego służy przełącznik przy lewarkach zmiany biegów.
       
      Jeśli zły dział proszę o przeniesienie.
    • Przez Dayhin
      Witam mam problem od pewnego czasu , mój new Holland t7.200 pc na 19 biegu nie jedzie pełną prędkością tylko np. 39,40 .
      Czasem po dłuższej trasie w czasie jazdy sam przyspieszy do 42,5 .
      Tak jakby coś się działo z blokadą górnej granicy obrotów silnika 
      Dodam tylko że czasem wariuje prędkość na wyświetlaczu 
       
    • Przez martinoss
      Witam,
       
      Mam problem od nowości w swoim New Hollandzie. Mianowicie jak w temacie skrzynia szarpie przy zmianie na podane biegi. Zgłaszając na gwarancję kalibrowali ją, ale oczywiście mówili, że ta skrzynia nie jest idealna i tak ma   Mogłem ich mocniej docisnąć z perspektywy czasu, ale to mój pierwszy ciągnik, nie miałem doświadczenia
      Pojechałem do innego serwisu i wymienili cewkę skrzyni odpowiadającą za te biegi, skalibrowali i... Bajka, wchodzą super.
      Dopóki nie wjechałem w pole. Pod obciążeniem przy przerzuceniu na 7 bieg ciągnik staje na 2 sekundy po czym jakby ktoś młotkiem wbijał ten bieg. Czyli objaw jest taki - podczas jazdy biegi wchodzą super, pod obciążeniem dramat. Ktoś ma jakiś pomysł?
    • Przez bartekpelka
      Witam wszystkich.
      jestem posiadaczem nh t4.95 lecz kupiłem go z błędem 3405.
      Wiem że jest to błąd czujnika temperatury turbiny, układ wydechowy był zdemontowany lecz jest już ogarnięty.
      podpowie ktoś który to czujnik oraz czy można jakoś samemu skasować ten błąd?
       
      dodatkowo wyskakuje czasami błąd od niskiego ciśnienia w układzie kierowniczym. Olej wraz z filtrami wymienione. Wspomaganie działa bez zarzutu. Zaczęło się tak dziać po wymianie sprzęgła gdzie ciągnik był rozebrany. Czyżby układ zapowietrzony?
       
      pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v