Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

w pierwszej kolejności powiedz mi, czy posiadasz w proximie rewers? Jeżeli tak, to wałek wom 540Eko nie da się zrobić. Czemu? nie wiem. W każdym razie przy zamawianiu modelu masz od wyboru albo skrzynia z rewersem albo wom 540eko. Jedno wyklucza drugie.

Po drugie: jeżeli masz załączony wałek 540 to osiągasz te obroty przy ponad 2000obr silnika. Tak samo jest z obrotami wałka,czyli 1000 obr wom osiągasz przy takich samych/bardzo podobnych obrotach silnika jak przy 540, więc jeżeli na wom 1000 chcesz osiągnąć obroty wałka 540, to musisz pracować na 1100-1200 obr silnika co oznacza, że przy niektórych pracach może dławić silnik i tak jak kolega wyżej napisał że nie da się pracować. Wałek 540 eko to jest to samo co w niektórych ciągnikach wom 750obr/min. Czyli te 750/540eko  osiągasz także na ponad 2000obr silnika. Czyli te 540obr osiągasz na 1500-1600obrotów silnika a te obroty pozwalają na optymalną pracę ciągnika z mniej wymagającymi maszynami które nie wymagają aż tyle mocy(przetrząsacz/zgrabiarka/kosiarka/rozsiewacz nawozów itp.)

Teoretycznie jest możliwość założenia 540eko, ale pytanie za ile. Podejrzewam, że wystarczy wymienić może ze 2 tryby. Najlepiej jedź do najbliższego dealera zetora i pogadaj z głównym mechanikiem, a jak będzie się dało to wycenią ci robociznę i cenę części. jak byś wiedział jak to wygląda cenowo to fajnie by było jak byś dał mi znać, bo może też bym u siebie chętnie założył 540eko

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez jeziosky
      Witam! Mam taki temat do dyskusji;  Oringi na tulejach w Zetorach. Wiadomo że dość często padają w Zetorach uszczelnienia tulei silnikowych.  Jak myślicie dlaczego tak jest? Z mojego doświadczenia, dość skromnego bo dotyczącego tylko dwóch Zetorów wydaję mi się  że oringi są dość luźno pasowane. Tuleje z nowymi uszczelniaczami wpadają w blok właściwie pod swoim ciężarem. Co ciekawe nowe oringi powinny mieć wymiar katalogowy 104x4,2  a mierząc je  mają max 4,0 mm.  Czy ma ktoś doświadczenie z zastosowaniem  innych  uszczelniaczy silikonowych ale grubszych np. 4,4?
    • Przez matixtex
      Witam, posiadam Zetora 9540. Przeciekał mi siłownik pomocniczy, wymieniłem uszczelniacze, ale dalej cieknie. Chcę go wymienić na nowy ale pan w sklepie powiedział mi że są 2 rodzaje jedne o skoku 300 drugi o skoku 280.  mówił że zakładają teraz te krótsze bo są lepsze . Wymieniał ktoś u siebie? Jak założę 280( bo mój miał 300)wszystko będzie grało czy coś się upierniczy?
    • Przez wesley
      Witam, mam problem z mocowaniem dźwigni rewersu. Tulejka w której osadzona jest dźwignia była trzykrotnie spawana i znów się urwała. Myślę żeby wymieniać całe obramowanie na nowe bo ciężko będzie to pospawać ale nie wiem czy można to kupić nie znam numeru w katalogu. Może ktoś miał z tym do czynienia i mógł mi pomóc byłbym wdzięczny. 


    • Przez Kuba1302
      Witam, potrzebuję założyć lampy ostrzegawcze w Zetorze Forterra 11741. Tak więc przychodzę z zapytaniem jak macie je zamontowane bo ja kupiłem go bez lamp i niewiem jak je założyć żeby niedziurawic kabiny.
      Ps. Będę wdzięczny za zdjęcia i porady 
    • Przez Tikuś
      Witam, 
      Poszukuję schematu do tego ciągnika jak skalibrować tą skrzynie i sprzęgła, podczas szukania dowiedziałem się, że istotny jest sterownik pod kierownicą jeśli chodzi o własnie kalibrację, numery tego sterownika to SW: 1.5.1.
      Liczę na pomoc, z góry dziękuję!
      Pozdrawiam, Tikuś
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v