Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

 

tak jak w temacie przepala mi sie uszczelniacz od tylnych silownikow i zaczyna cieknac

 

poczatek przepalania uszczelniacza jest na tym miejscu gdzie jest przykrecony przewod doprowadzajacy olej i dochodzi do 1/3 obwodu uszczelniacza juz 3 razy zmienialem uszczelniacz w  lewym silowniku a teraz i prawy zaczal przyciekac i sadze ze tez jest przypalony

dodam ze zadna kontrolka od temperatury oleju sie nie pali

 

zauwazylem tez ze gdy sieje ciezkim agregatem ktorego masa wlasna to 2800kg z pustym zbiornikiem to silowniki normuja sie i albo sa suche albo delikatnie sie poca i pokretlo mam wtedy ustawione na kopiowanie terenu a gdy oram masa pluga to okolo 1500kg i pokretlo jest ustawione z regoly na 3 i gorne cieglo na plywajace to wycieki sa bardziej obfite i to sporo

 

ciagnik to 6830 comfort przebieg prszeszlo 3000mth jestem pierwszym wlascicielem a silowniki to 2x80

dodam ze plug czy tez agregat podnosi bez problemu i do konca i nieslychac zeby pompa mielila olej zeby miala ciezko

 

pozdrawiam

Opublikowano

Nie jest to możliwe żeby się paliły ? kolego olej może nawet w skrajnych warunkach dochodzić do 120 stopni więc raczej szukaj krzywizny rys , a jeśli uszkadza ci się na wejściu przewody to musi tam coś być co go niszczy, bo na pewno nie temperatura.

Opublikowano

nie umiem dodac zdjecia bo uszczelniacze sa przypalone  a nie zniszczone przez jakies rysy bo tak ogolnie nie maja przez co sie niszczyc bo gladz tloka jest idealna bez rys zadarc czy uderzen a uszczelniacze sa przypalone az przytopione a temp oleju jest ok i nie wiem dlaczego to sie dzieje,dodam ze olej sie nie pieni

Opublikowano

Witam.
Przy jakim przebiegu (ile MTG) temu był wymieniany olej w skrzyni ?
Uszczelniacze były wymieniane na orginalne JD czy też dopasowane po wymiarach na zamiennik ?

Opublikowano

Witam.

Przy jakim przebiegu (ile MTG) temu był wymieniany olej w skrzyni ?

Uszczelniacze były wymieniane na orginalne JD czy też dopasowane po wymiarach na zamiennik ?

JD na pewno nie produkuje sam siłowników, a gdzie dopiero uszczelniacze !

Opublikowano

Ale mądrości napisałeś, a kogo obchodzi gdzie produkowane są siłowniki czy uszczelnienia, oryginalne to znaczy kupione w autoryzowanym serwisie ze znaczkiem jelonka, takie jak fabryka zakłada do nowych ciągników.

Opublikowano

JD na pewno nie produkuje sam siłowników, a gdzie dopiero uszczelniacze !

 

Proszę bardzo oto strona producenta siłowników do ciągników JD napewno serii 6X20 i 6X30, nie wiem jak inne 6000.

 

https://www.weber-hydraulik.com/en/locations/polen/

 

Pytanie brzmi, czy zamontowany został zestaw JD o numerze katalogowym: AL208000,

pozycja nr 14. Poniżej link do strony z katalogu

 

 http://jdpc.deere.com/jdpc/servlet/com.deere.u90490.partscatalog.view.servlets.PrintPageServlet?printParams=Illustration,+Keylines

 

czy też uszczelniacz został dopasowany po wymiarach i zakupiony w hurtowni.

W tym konkretnym przypadku ma to znaczenie.

Opublikowano

Ale mądrości napisałeś, a kogo obchodzi gdzie produkowane są siłowniki czy uszczelnienia, oryginalne to znaczy kupione w autoryzowanym serwisie ze znaczkiem jelonka, takie jak fabryka zakłada do nowych ciągników.

jelonek, a raczej jeleń to jest z ciebie !

oryginalne uszczelniacze mogą być webera, a nie JD

Opublikowano

bar tech

 

olej w skrzyni wymieniam regularnie na HY Garda co 1500mth teraz mam przepracowane okolo 500mth na oleju w skrzyniu a uszczelniacze w silowniku byly wimenione na zamienniki w hurtowni po rozmiarze i na orginalnych jest jeszcze oznaczenie cfw d2 a na zamienniki cfw d1 ale nigdzie nieznalazlem co to oznacza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez BartoszWitusik
      Witam mam pytanie jakie ciśnienie powinienem nabić do hydroakumulatorow przedniej osi jak i amortyzacji kabiny w john deere 6430 premium
    • Przez John6600
      Witam posiadam ciągnik john deere 7600 power quad zakupiłem go 5lat temu i była robiona skrzynia biegów . Zrobiłem 1500mtg i zaczęły ślizgać się polbiegi . Ciśnienia mierzone pompa na wyjściu 16bar a biegi 2-3bary. ( Polbiegi 1-2-3-4 ) rozebralem skrzynie i wszystko ładnie wyglada . Lekko przypalone tarczki te większe .Z power quad mam do czynienia pierwszy raz może ktoś pomoże ? Naświetli temat ? Gdzie szukać przyczyny spadku ciśnienia ? Może ktoś pomoże ze zdjęcia czy tarczki się nadadzą jeszcze ? 
    • Przez Krzychu147
      Witam wszystkich mam problem w John Deere 6530 premium. Ciągnik wywala błąd ECU 627.01 na zimnym kręci dobrze ale nie może zapalić.Jak jest ciepły pali dobrze co może być.
    • Przez Przemek7
      Błąd w ciągniku jak to naprawić?

    • Przez patrykb2736
      Mam problem w swoim JD gotuje mi się płyn w cięższej robocie. Wywaliłem termostat, Wisko sprawne, Chłodnica wyczyszczona. Dla przykładu w paszowozie temperatura nie przekroczy 4 kresek.Zapinam pług czy talerzowke 30 min pracy i zagotowany.Mial ktoś może podobny problem?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v