Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
ekwadorek

Siłowniki wspomagające

Polecane posty

WHATEVER
Wybrane dla Ciebie
galeria
Siłowniki

ekwadorek    0

Witam!!Mam Zetora 8045. Wszystko jest z nim w porządku, ale brakuje mu siłowników wspomagających. Wiem gdzie je zamontować tylko że jest to ciągnik z Irlandii i ma jeszcze stary typ zaworu tego za siedzeniem (taki wkręcany), a do tego tylko dwa wyjścia hydrauliki. Czy ktoś z Agrofotowiczów może mi pomóc w rozwiązaniu problemu: gdzie podłączyć siłowniki żeby reagowały na ruchy dźwignia rozdzielacza??Na tym zaworze za siedzeniem jest z jednej strony wkręcona śruba KN - czy mogę tam podpiąć siłowniki??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

yogi    7

jesli jest to tak samo jak w c385 a myśle że tak to od tego zaworu idzie kawałek rurki i jest śrubą przykręcona do pokrywy(jest to wyjscie oleju z rozdzielacza do tłoka) to w tym miejscu sie możesz wpiąć i powinno działac.

 

pozdro

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

grid    0

Ja mam w 1224 i 1634 po jednym siłowniku pomocniczym zakładasz 1 wąż zasilanie z rozdzielacza na tłok 2 powrót z tłoka wkręcasz w plecak musisz mieć ramie bolcem na nakrętkę a na dole kostka z bolcem ptrzykrecona a na dwa siłowniki na powrocie zakładasz trójnik a Niewinem jak jest z zasilaniem ten zetor niczym sie nie różni od ursusa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl


iron    398

ja mam 8111 i nie było siłowników i stary typ zaworu,chyba jakiś kombinowany ten mój zetor.ale w tym zaworze jest korek wykręc go tam podłączysz wąż na klucz 22 póżniej trójnik dwa węże do siłowników ja tak mam zrobione i hula

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


iron    398

no u mnie był z boku.jak co to sam musisz rozkręcic i zobaczysz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

zts    1

jak mocno stary ten ciągnik to może mieć stary typ rozdzielacza który nie był przystosowany do siłowników.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


szymek85    11

Witam przyłączam się do tego tematu ponieważ też chce założyć do swojego Zetorka 8045 jedne siłownik wspomagający. Z tego co widze u siebie to ten ciągnik już miał kiedyś założony taki siłownik bo jest nawet odcięty kawałek wężyka tego co ma wejście nad zaczepem górnym (to jest chyba powrót oleju z siłownika). Prosiłbym o wysłanie jakiegoś schematu lub zdjęcia jak to jest podłączone do rozdzielacza. Pytałem się w sklepie z częściami to sprzedawca mi mówił, że nie wie czy mogę go podłączyć bo powinna być jeszcze jakaś mikropompka do tego czy coś w tym stylu. Jest to mój pierwszy zetorek więc jestem jeszcze laikiem w tych sprawach. Proszę o jakiś schemat lub zdjęcie ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

iron    398

ja p....... co za tępak w tym sklepie pracuje, przeczytaj temat od początku to sie dowiesz jak to podłączyć,pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach



ekwadorek    0

Tak sobie myślałem nad tym, gdzie podłączyć te siłowniki wspomagające i doszedłem do wniosku, że trzeba je podłączyć do A, bo wydaje mi się że przez ten przewód idzie olej na cylinder podnośnika. Ale mogę się mylić, więc proszę o poprawki :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

tomi217    1

Dobrze myślisz to idzie na cylinder główny ale mozna odlaczyc tam ten przewod od siłowników

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


booster12    2
Napisano (edytowany)

Koledzy a jak dopasować taki siłownik do U912 bo chodzi chyba o wysokość podnoszenia cylindra wymiary na gwintach jak to określić?

Edytowano przez Marcin91

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

masiew    21

czyli jeśli dobrze widze, to można równie dobrze podłączyć się pod śrubę B?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez nradek96
      Witam, mam problem z WOM w Zetorze 16145. Zakupiłem bronę aktywną i bez obciążenia działał w porządku, a gdy zaczyna pracę w ziemi to się zatrzymuje. Wymieniłem już tarczki na sprzęgle WOM i znajomy powiedział mi żeby sprawdzić ciśnienie na rurkach które wchodzą do sprzęgła. Na wolnych obrotach wychodziło 2 atmosfery, a na wysokich około 8 więc wymieniłem mikropompkę i teraz na wolnych jest 4, a na wysokich ponad 10. Podobno na wolnych obrotach powinno być 10 atmosfer. Dokręciłem 3 obroty zawór na rozdzielaczu pod pokrywą skrzyni i też nie ma różnicy. Uszczelniłem też wszystkie przewody, aby nigdzie nie było wycieków. Podejrzenie pada na ten właśnie rozdzielacz, ale tani on nie jest dlatego pytam czy ktoś ma pomysł gdzie jeszcze można poszukać przyczyny? 
    • Przez Soltys85
      Witam. Na łączeniu pomiedzy tylnim mostem a skrzynia cieknie całyczas olej dodam ze było to robione juz dwa razy, raz była dawana zwykła uszczelka raz specjalny silikon. Przy ciagniku jest tur, pod ciagnikiem jest wzmocnienie a i tak sruby sie luzowały za pierwszym razem, za drugim razem juz nie ale i tak cieknie. Teraz bede go rozbierał bo nie działa mi wom jak to uszczelnic żeby juz był spokój ?? Jaka dac uszczelke? Co zrobić zeby sróby sie nie luzowały??
    • Przez Vroobel
      Witam
      Co poradzić na cieknacy olej na walku miernika impulsow? Uszczelniacze byly juz wymieniane dwa razy, jesli wymiana walka to wyjdzie bez rozbierania mostu?
    • Przez golfdriver
      Jadę sobie z pustą przyczepą, gdy nagle bęc. Koło leży z boku. Ukręcona oś. Jakieś pomysły i opinie Czo tu się odwaliło?
      Zdjęcia:



      I już podniosłem ładowarką:

      W środku:

    • Przez tadzio
      Witam. mam taki problem. Po załączeniu dżwigni po prawej stronie przy ręcznym hamulcu od WOM od razu obraca mi się wałek WOM a tak nie powinno być, bo dopiero po załączeniu dźwigni przy kierownicy powinien się załączyć.
×