Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Siemka

Kumpel ma zamiar kupic taki ciagnikGlowne prace to tur prasa i agregat uprawowo siewny

Przedewszystkim to jak z awaryjnoscia tej serii Ciagnik ma chodzic bez awaryjnie przez pare lat na 100ha a czy tak bedzie jak myslicie??

Jak spalanie bo slyszalem ze bardzo male. Prawda to??

Czy silnik jest wytrzymaly i czy skrzynia sie nie sypie. Jakie sa naczestsze dolegliwosci wieku dzieciecego w tym ciagniku??

Bo chodzi o to zeby nie dokladac za duzo do ciagnika na poczatku. Byle lac i jechac no i wiadomo filtry wymieniac

 

Prosze o szybkie odpowiedzi bo zalezy mu na czasie

 

Z gory dzieki za odpowiedzi

Opublikowano

Malo kto ma ciagniki z nowej serii :P. Jak chcesz bardzo pomoc temu swojemu koledze to ja proponuje zebys poogladal galerie i poszukal takich ciagnikow i wtedy mozesz sie zapytac wlasciciela fotki o jakies szczegoly i info o ciagniku. :)

Opublikowano

Nie mam ciągnika z serii T6000, ale posiadam traktor z serii bliźniaczej - TS-A (TS 115A). Ten ciągnik to mogę jedynie chwalić. Żadnych awarii (spalony bezpiecznik od STOP nie uznaję za usterkę). Skrzynia 16x16 Electro Command (Power Shift, Power Shutlle - pół automat). Zarówno skrzynia jak i silnik wytrzymałe, solidne. Oleje i filtry zakładam tylko i wyłącznie oryginalne, kupowane u autoryzowanego dilera NH.

Spalanie w pługu 5x35, zagonowym, to 11-13l, wg mnie jak na 116KM to bardzo mało :P

Opublikowano

Kolego ja bym ci proponował wziąć wersje Plus różnica ceny jest znaczna ale pompa mocniejsz 80l/min a w delcie 63l/min mocniejszy podnośnik, w wersi plus to około 200 brutto by kosztował

Opublikowano (edytowane)

z tym turem nie jest dobry pomysł. lepiej kupić uzywaną ładowarke

 

Może jakieś argumenty, bo jak na razie Twój post nic nie wnosi do tematu, następnym razem będzie ostrzeżenie

Edytowane przez krolikNH
Opublikowano

pewnie że lepiej i jak pojedziesz w pole siać nawóz to musisz mieć w polu używaną ładowarke, ciągnik z przyczepa z big bagami i jeszcze cągnik z rozsiewaczem a jak masz ładowacz czołowy to tylko wystarczy dwa pojazdy. Także jak ktoś chce mieć uniwersalną rzecz to raczej tura a a t 6000 jest zarąbisty do tura a jak by tak jeszcze z osią super skretną to juz cąłkime można odlecieć

Opublikowano

U siebie problemów ze smerfami nie mam :D ładowarką nawet nadgabaryty ciągałem- od kolca do końca drugiej przyczepy ze 25m, ale mało kto to widział bo te przyczepy zwykle ciągnikiem ciągam :lol:

Opublikowano

Po co komu ładowarka jeżeli ktoś może jej nie wykorzystywać a to nie mały wydatek Popierał bym zakup tura tylko nie polskiej produkcji a coś z wyższej półki najlepiej QUICKIE Q55 i będziesz miał przyjemność z pracy tako maszyną !!!

Opublikowano

Dokładnie koledzy jak ktoś ma 20 ha to po co mu ładowarka jak i ładowacz nie ma co robić, fakt faktem ładowarka jest skrętniejsza i szybciej nia w jakąś dziurę wiedzie ale to nie są małe pieniądze bo około 200 tyś brutto za nową przynajmniej trzeba dać a kupić używaną za 50 tyś co będzie sie tylko psuć to też nie interes. Polecam kupić pożądany ciągnik i do niego ładowacz. Znajomy chciał kupić NH T 5060 za 165 tyś brutto a ja go namówiłem na T 6010 za 186 tyś brutto i do niego ma sobie założyć ładowacz

Opublikowano
Nie mam ciągnika z serii T6000, ale posiadam traktor z serii bliźniaczej - TS-A (TS 115A). Ten ciągnik to mogę jedynie chwalić. Żadnych awarii (spalony bezpiecznik od STOP nie uznaję za usterkę). Skrzynia 16x16 Electro Command (Power Shift, Power Shutlle - pół automat). Zarówno skrzynia jak i silnik wytrzymałe, solidne. Oleje i filtry zakładam tylko i wyłącznie oryginalne, kupowane u autoryzowanego dilera NH.

Spalanie w pługu 5x35, zagonowym, to 11-13l, wg mnie jak na 116KM to bardzo mało ;)

jakbys mial kupowac kupilbys ponownie NH? ja mysle nad seria 6010..

Opublikowano

To ma być ciągnik 4 czy 6 cylindrowy? I dlaczego chcesz Delte, ja na twoim miejscu wzioł bym Plusa, gdyż ma mocniejszą pompe a jak ciągnik będzie chodził w ładowaczu to napewno ci sie przyda.

Opublikowano

Tak orjętacyjnie się pytam bo się za bardzo nie znam na tych nowych bo nie mam żadnego folderu a w przyszłości chciał bym taki kupic :) tylko się znam na tych starszych modelach.Z tą pompą dobry pomysł szczególnie że jeszcze miał by pracowac z agregatem który też potrzebuję trochę wyjśc :)

Opublikowano

modele 4 cylindrowe to 6010 i 6020 ceny nie są wysokie,są bardzo konkurencyjne,nie wiem czy jakiś zachodni ciągnik jest tanszy????

palić dużo też nie może,trudno dokładnie określić....mniejwięcej tyle co reszta ;)

Opublikowano

a konkretniej jakie ceny?? byłem zdecydowany ma JD 6330classic lub 6230premium lecz wszyscy mówią że ten ciągnik dużo pali w lekkich pracach i teraz zastanawiam sie nad NH, DF i Valtrą. Co radzicie???

Opublikowano

Ten temat jest o ciągnikach NH także możemy doradzic tylko NH lub Case :P Weź NH będziesz zadowolony opinia o nich jest dobra ja też mam NH jest bardzo zadowolony. Moim zdanie są ładniejsze od tych nowych JD ale to kwestia gustu ;) zazwyczaj jednostki 4 cylindrowe mało pala ale wszystko zależy również od agregowanych maszyn i nogi operatora :)

Opublikowano
a konkretniej jakie ceny?? byłem zdecydowany ma JD 6330classic lub 6230premium lecz wszyscy mówią że ten ciągnik dużo pali w lekkich pracach i teraz zastanawiam sie nad NH, DF i Valtrą. Co radzicie???

 

patrząc na to co napisałeś,to z new hollandów odpowiadałby Ci T6030 (6cylindrów,117km)

CENA:ok 180 tyś zł B) nie wiem jakie bedą ceny w nowym roku ;)

 

(brutto oczywiście)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Czekaj_0
      Witam mam problem z ciagnikiem nh t6050 a mianowicie mam biegi polowe wbita chce ruszyc ciagnie przez 10cm i wyswietla N na ekranie i wbija na luz czasami biegi zalapia i jest mormlanie podkresle ze przy szosowych nie ma tego problemu wie ktos czemu tak sie moze dziac?
    • Przez pio46
      Witam T 6050 przestał pokazywać prędkość jazdy , wyświetla się 0,00. Jaka może być przyczyna , gdzie szukać czujnika prędkości?
    • Przez Czekaj0
      Od jakiegoś czasu w moim new holland t6050 slychać dziwne stukanie w okolicach prawego boku silnika, podczas pracy na wolnych obrotach tego nie ma albo jest tak cicho że tego nie słychać podczas wkrecania się na obroty bez obciążenia słychać lecz gdy obroty przestaną rosnąć tylko będą np na najwyższych to z powrotem tego nie słychać, przy obciążeniu np pod górkę słychać to cały czas, turbina nowa zawory wyregulowane prosiłbym o pomoc w zdiagnozowaniu przyczyny 
    • Przez Patrykxd
      Witam powie mi ktoś jak spuścić płyn chłodniczy ww wymienionym modelu? Jest jakiś korek spustowy czy trzeba wąż odkręcić? I jaki płyn najlepiej zalać?
    • Przez niesmialy83
      Wie ktoś jak ustawić godzinę w formacie 24 godzinnym ? Mój ciągnik, to New Holland ts115a . Normalnie godzinę można ustawić , ale tylko w formacie 12 godzinnym . Na przekręconym kluczyku na zapłon, przytrzymuje przycisk "h"- lewy z prawej strony i ustawiam godzinę, ale tylko do 12 godz. 

       
      Czy muszę kliknąć jakiś dodatkowy przycisk? 


×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v