Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

i jedno i drugie , i mało jest i mało sie dzieje z nimi. mam fiata 670 i forda 6640 zajeb maszyny , klekocze wałek bo są tam zeby proste i dzwonia po prostu , olej jutro sprawdze w ksiazce to ci powiem

Opublikowano

Witam,

Mam okazję kupić ciągnik ford 6640 rocznik 1993. Jakie są wasze opinie o tych ciągnikach? Na co trzeba zwrócić uwagę przy zakupie? Jak z awaryjnością tych ciągników i z dostępem i ceną części?

 

Opublikowano

witaj

1. zwróć uwagę na to czy wrazie zepsucia skrzyni lub hydrauliki podejmie ci się jakiś mechanik w okolicy naprawy.

2 części do ciągników ford nie nalezą do najtańszych ale sa dostepne .

3, przy zakupie sprawdz czy przod załacza sie i rozłacza, walek po wylaczeniu nie kreci sie, polbiegi czy dzialaja , skrzynia czy nie zegota podcza jazdy lub  prz gwaltownym przyspieszeniu, czy jest oleju w tylnym moscie i w jakim stanie one musza miec czysty olej i filtr czesto wymieniany.

silniki we fordach bardzo wytrzymale.

most przedni pod tura tez bardzo mocny 

 

 

Opublikowano

ja mam 8340 ponad rok i jestem zadwolony. jak bedziesz sprawdzał napęd to podepnij go do drzewa i na najwolniejszym biegu. U mnie bez obciążenia chodził a pod obciążeniem nie. bo wałem był wyrobiony. nie wiem jaka jest skrzynia w 6640 u mnie sa biegi pod obciążeniem i tu treba sprawdzic czy nie szarpie

Opublikowano

Skrzynia jest praktycznie  taka  sama , tez  sa biegi  1-4  i 5- 8  pod  obciązeniem . Sprawdzić  głównie  czy nie  szarpie  przy przełączaniu ,

jesli sprzedający pozwoli - mozna  by spróbować skalibrowac  skrzynie , byłaby jasnośc  co do kondycji  tarczek . Ciśnienie przy kalibracji  im niższe  - tym lepiej , jesli powyżej  210 to juz  d*py nie urywa.

Opublikowano

Skrzynia jest praktycznie  taka  sama , tez  sa biegi  1-4  i 5- 8  pod  obciązeniem . Sprawdzić  głównie  czy nie  szarpie  przy przełączaniu ,

jesli sprzedający pozwoli - mozna  by spróbować skalibrowac  skrzynie , byłaby jasnośc  co do kondycji  tarczek . Ciśnienie przy kalibracji  im niższe  - tym lepiej , jesli powyżej  210 to juz  d*py nie urywa.

 

Mariusz jak tam twoja maszyna smiga?. Dawno cie nie widzialem w dziale ford to chyba nie ma wiekszych awarii? 

pozdrawiam

Opublikowano

wszystko ok. Nawet w -18 palił bez problemu na dodatkowym aku i porządnych przewodach. Nie działa mi tylko szybkościomierz. niestety nie potrafię zlokalizować , gdzie jest czujnik od tego. Podobno po lewej stronie za zbiornikiem paliwa?

Opublikowano

cytat 

 

W przypadku zakupu używanego samochodu  od osoby fizycznejpodatku VAT nie pobiera się  – ani w Twoim kraju, ani w kraju zakupu.

 

w przypadku ciągnika  też

 

 

A marży komu? jesli chcesz kupic  sam prywatnie?

 

dochodzi  tylko transport

Opublikowano

Witam

Mam pytanie, czy posiada ktoś manual do tych ciągników, konkretnie interesowałby mnie manual zawierający moją serię czyli 5610... Wiem, że to nie są tanie rzeczy bo widzę, że trzeba za to nie mało płacić ale gdyby ktoś podrzucił w cenie bardziej przystępnej to chętnie skorzystam ... :) 

Mam jeszcze kolejne pytanie... mianowicie mieszkam w terenie górzystym i chociaż jak dotąd nie było jeszcze okazji dokładnie przetestować ciągnika w trudnych warunkach ponieważ jest to dość świeży zakup to już pierwsze testy pokazały, że przód bez obciążników staje się mało wykorzystany szczególnie jak już pisałem w górzystym terenie... Mam więc pytanie, czy opłaca się tworzyć własnymi sposobami obciążenie przodu czy lepiej zakupić oryginalne obciążniki- cena zaczyna się od ok. 150zł za sztukę 40kg - przydałoby się z 6 sztuk zapewne ..  ??

Opublikowano

dzieki, pobiegłem do Ciagnika i jest przerwany jeden kabelek, ale juz robi sie szaro i dzis nie bede tego robił. Jak jutro zrobie to napisze czy to ta przyczya

Opublikowano

witam jestem nowy na forum mam kilka pytań na temat forda 7710.Gdzie znajdują się numery żeby sprawdzić z dowodem rejestracyjnym.

Jaki olej do skrzyni i jaki do silnika. Gdzie mogę dostać tryb do przystawki przedniego napędu.  Z góry wszystkim dziękuje za podpowiedzi. pozdrawiam

Opublikowano

Witam

 

Jestem posiadaczem ciągnika Ford 7610 Turbo z 1988r. Po załączeniu wałka Wom (bez sprzęgłowo) słychać pykanie z tyłu w okolicy wałka na niskich obrotach ale jak dodam gazu to wszystko ustaje (pod obciążeniem nie słychać) Czy może to być spowodowane starym olejem  oraz filtrami? Słychać też skrzynie podczas jazdy takim szum może być również olejem? Nie wiem kiedy był wymieniany olej oraz filtry.

 

Pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez tyrowiec
      Witam. Poszukuję do kupna dokumentów od kirowca k700, ewentualnie od t150k. Może ktoś ma na zbyciu lub coś wie gdzie ogarnąć
    • Gość
      Przez Gość
      Prosze o opinnie na temat tych maszyn , może ktoś ogladał z bliska ,jeżdził???
      Jakie macie odczucia, co możecie powiedzieć na temat wykonania no o oczywiście ceny (czy jedno z drugim idzie w parze??).
    • Przez 11401620
      Witam wszystkich
      Mam ciągnik LTZ 55A po dziadku i jest taki problem nie chcą wejść biegi 3 i 2 reszta chodzi bez żadnych zgrzytów w czym może być problem, dodam że wymieniłem wszystkie oleje bo była masakra 
    • Przez MG1991
      Witam. Wie ktoś gdzie można dostać szybę lewa od drzwi hattat 398?
    • Przez jakub_urbanski
      Dzien dobry
      Przychodze do was z pytaniem.
      Co oznacza bład m-450 w ciagniku deutz fahr 6120 
      Ciagnik po wyswietleniu bledu niepozwala wkrecic sie na obroty oraz uniemozliwia wypalenie filtra cząstek stałych.
      Prosze o pomoc
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v