Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

Ostatnio Zakupiliśmy z Tatą na giełdzie koguta do NH, i mamy mały problem... w NH Mamy Specjalne Gniazdo do Podłączenia Koguta Ale Wtyka Nie pasuje do tego co jest w NH, a nigdzie nie możemy dokupić takiej wtyki pasującej do gniazda w NH Może Znacie jakiś inny Sposób przez który mógł bym Podłączyć Tego Koguta. Oczywiście Bez żadnego Grzebania w Instalacji... ;):);)

Opublikowano

Eh też fakt z tymi serwisantami ;) Słuchaj o może jakiś znajomy elektryk da rade coś wykombinować ? Ja w ruskim dorabiałem sam wtyczkę do pulpitu sterującego od prasy ;)

 

A właśnie jak możesz to daj fotkę jak wygląda to gniazdko w ciągniku.

Opublikowano

Na razie koguta założyłem po swojemu na klapie od szyberdachu(jedyna część blaszana i magnez łapie) jedynie na czas jazdy po drogach go będę Wystawiał na dachu, bo gdy wjeżdżam do garażu to bym go zbił. Koguta podłączam do zapalniczki w kabinie ciągnika, kabel wsuwam przez Szyber dach i podłączam gdy trzeba... Na razie tak będę go zakładał... Dzięki Wszystkim Tym Co się Wypowiedzieli na ten temat... Na razie będę myślał jak go na stałe podłączyć do ciągnika i morze korzystać z waszych rad... ;) ;) :) :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez mirek194
      Witam.  Mój NH to 6050 na pompie mechanicznej Boscha. Problem polega na tym,że na rozgrzanym silniku po zgaszeniu ciagnika nie chce odpalić,  nie dochodzi prąd do cewek,  po ostygnięciu wraca prąd i odpala.  Aczkolwiek zdarzyło mi się dziś,że nie chciał w ogóle odpalić, okazało się że spalil się bezpiecznik.  Po wymianie prąd wrócił i odpala na zimnym. Po czym znowu po rozgrzaniu nie odpalił..
      Czyżby to jakiś przekaźnik? 
      Czy mógłby mi ktoś coś poradzić?
    • Przez Mateusz320
      Witam wszystkich,
      New Holand T5 utility 
      Chciałbym usunąć suchy filtr dpf w swoim T5 85 czy to jest bezpiecznie dla silnika ? Bo słyszałem różne opinie ,Moim zdaniem to tylko na plus bo raz że zostanie odciążony- luźny wydech, nie przejmowanie się dopalaniem mniejsze zużycie paliwa gwizd turbinki
      Z drugiej strony słyszałem że te konstrukcje silników nie są przystosowane do luźnego wydechu,po usunięciu filtra DPF głowice nie będą się dobrze dogrzewać a nawet mogą pęknąć.
      Nie nie ma problemu z filtrem ...
      Chciałbym usłyszeć wasze opinie i doświadczenie użytkowników.
       
    • Przez Newhollandtc5050
      Witam. Czy ktoś z Państwa wyjmował lub wie w jaki sposób wyjąć pompe wtryskową?
       
    • Przez Zet7211MF6140
      Witam. Chciałem ustawić luzy zaworowe ale niestety nie znalazłem nigdzie jakie powinny być? Może ktoś wie? Silnik IVECO. 
    • Przez xxxpiotreeekxxx
      Witam . mam problem z fordem . Jechał i nie jedzie. Gdy wciskam sprzęgło pojawia się kontrolka ciśnienia oleju i traktor chce ruszyć ale nie może.Robile już kalibrację i nic to nie dało. Biegi przeżuca , rewers działa olej i filtry wymienione. Pomóżcie bo już nie mam sił do niego.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v