Skocz do zawartości

Jak podłączyć wskaźnik paliwa ??


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Jak podłączyć wskaźnik paliwa w Ursusie 902 ??

Przy zegarze są 3 wyjścia i przy czujniku na zbiorniku są 3, ale jak to podłączyć ??

Czekam na opis lub schemat.

Opublikowano

ja dzis podlaczylem zegar ale mialem ulatwione zadanie bo kable tylko byly odciete i kolorami podlaczlame. i mam taki proble. gdy wcisne kluczyk do stacyjki to wskazowka pokazuje ze jest pelno nawet gdy jest tylko pol zbiornika a gdy wyciagne kluczyk(oczywiscie jak silnik pracuje) to wydaje mi sie ze dobrze pokazuje. jaka moze byc tego przyczyna i skad wogole mage wiedziec ze dobrze wskazuje??

Opublikowano

ja tez mam takie kolory kabelków żółty, czarny i zielony z czarnym paskiem ale mam problem z podłączeniem do pływaka gdzie są tylko dwa zaciski. jak to podłączyć??

Opublikowano

Mam problem z podłączeniem zegara wskaźnika poziomu paliwa w jumzie,kupiłem nowy czujnik myślałem że stary jest zepsuty.Założyłem czujnik podłączyłem kable,przy czujniku jest podłączenie na jeden kabel a przy zegarze na dwa (jeden kabel jest od czujnika a drugi od prądu?) po podłączeniu zegar pokazuje pełny bak, nawet jak jest pusty.Czy może jest to wina zegara?Może ktoś miał z tym do czynienia?

Opublikowano

a moze to masa?? sprobuj ten kabel przytknac do czegos metalowego. u mnie w 912 jest tak samo ale od plywaka ida 3 kable i od zegara tez i nie wiem czemu zle poazuje. moze sie plywak zawiesil.

Opublikowano

trzeba sie pobawic kabelkami-napewno nic sie nie spali,po paru probach na pewno traficie w odpowiednie wsuwki.z uwagi na to ze wciagnikach jest coraz wiecej plastikowych czesci wiec kabel masowy ogrywa decydujaca role- wszystko sprawne a nie ma masy i problem,kupisz nowy czujnik i nie dziala,szukasz dalej a tu kabelek nie dokrecony albo ugnity.dobrze jak mozna zwrocic czesci,a jak nie to magazyn w garazu sie powieksza-to z wlasnego doswiadczenia

Opublikowano

hehe no prawda. w starym ursusie przytkniesz kabel do blotnika i juz masz zmasowane :P a w tych nowych to w kabinie to sam plastik. nie zemyb narzekal na ten plastki. a co do wskaznika to poprobuje sie pobawic kabelkami i moze bedzie dzialac no ale jezeli sa te same kolory to raczej mam dobrze podlaczone. a wie ktos jak sprawdzic czy czasami sie plywak nie zawiesil??

Opublikowano

u mnie w zetorze to wykrecam caly z pokrywa i ruszam na wierzchu,patrze czy dziala i ewentualnie doginam blaszki na potencjometrze,zeby dobrze laczyly,jak kupilem nowy to odrazu nie dzialal,nie chcialo mi sie jechac go oddac to dogialem blaszki i chodzi do dzis

Opublikowano

A co mam zrobić żeby w 16-stce wskażnik od poziomu paliwa w górnym baku nie świrował. jak jest nawet pełny bak to wskazówka lata od zera do jedynki. za pomoc z góry dziękuje

Opublikowano

O wow, uziemienie przy ciągniku... Stalowa sztanga dociskana hydraulicznie? Może wyłącznik różnicowo-prądowy? W dodatku przy napięciu 12V DC. Proszę się zapoznać z panującymi standardami i poprawnym nazewnictwem, bo jak na masę każdy będzie mówił uziemienie, albo na przewód PE masa to za nie długo wyjadę z tego kraju do Afryki, bo będzie łatwiej zakomunikować się z tubylcami. :lol:

Skakanie wskazówki może być wynikiem zwarć do masy, bądź niepoprawnego podłączenia.

Opublikowano

Co pokazuje jak odłączysz przewody od czujnika? Jeden przewód na czujniku jest od kontrolki, drugi od poziomu paliwa, a masa zbiornika powinna być połączona z masą ciągnika. Jeśli się mylę, to niech mnie ktoś poprawi.

Gość Profil usunięty
Opublikowano

O wow, uziemienie przy ciągniku... Stalowa sztanga dociskana hydraulicznie? Może wyłącznik różnicowo-prądowy? W dodatku przy napięciu 12V DC. Proszę się zapoznać z panującymi standardami i poprawnym nazewnictwem, bo jak na masę każdy będzie mówił uziemienie, albo na przewód PE masa to za nie długo wyjadę z tego kraju do Afryki, bo będzie łatwiej zakomunikować się z tubylcami. angry.gif

Skakanie wskazówki może być wynikiem zwarć do masy, bądź niepoprawnego podłączenia.

Święte słowa kolego. Powinny być % za obniżanie poziomu forum, tak jak jest na innych forach. Niektórzy piszą takie cuda, że ręce opadają. Takim osobom proponuję zapoznać się z pierwszym punktem w mojej sygnaturze. @Rafal8888 spróbuj połączyć czujnik ze wskaźnikiem innymi przewodami, tak na próbę. Wtedy będziesz wiedział czy masz zwarcie w instalacji.

Opublikowano

Co pokazuje jak odłączysz przewody od czujnika? Jeden przewód na czujniku jest od kontrolki, drugi od poziomu paliwa, a masa zbiornika powinna być połączona z masą ciągnika. Jeśli się mylę, to niech mnie ktoś poprawi.

Czasami jest jeszcze dodatkowy styk na czujniku do masy,

dlatego że przeważnie zbiorniki są mocowane na gumach.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez radek5314
      Czy ktos moze polecic dobra chemie do mycia ciagnikow i maszyn  przed zima, cos mniej zracego niz Dimer, chodzi tu o zaschniete błoto?
    • Przez SluUrs
      Witam, proszę o podowiedź, jak samemu opóźnić kąt wtrysku w Renault 651
      pompa rotacyjna w silniku MWM
      Prawdopodobnie jak odkręciłam koło zamochowe przy kole pasowym, to przestawił się.kąt wtrysku. Traktor nieodpala
    • Przez niesmialy83
      Witam. 
      Więc ktoś jak ustawić godzinę w formacie 24 godzinnym ? Mój ciągnik, to New Holland ts115a . Normalnie godzinę można ustawić , ale tylko w formacie 12 godzinnym . 



    • Przez ZetorekXd
      Witam. Oferuję profesjonalną diagnostykę i naprawę bieżącą (szybkie tematy) oraz długotrwałe (silniki, skrzynie itp. "po wcześniejszej weryfikacji, do dogadania") maszyn rolniczych maszyn takich jak np. Fendt, Massey Ferguson, Case, New Holland, Claas, Valtra, Steyr, John Deere, Kubota, Deutz-Fahr, Same, Lamborghini, itp. Możliwość pomocy w zakupie ciągnika. Nr tel. 517 594 725 lub napisz do mnie. Pozdrawiam.
    • Przez Mateusz100
      Witam posiadam manitou MLT 634-120 LSU z roku 2012 zakupiłem niedawno. Zauważyłem że wskaźnik paliwa nie działa czy ktos moze pomóc gdzie szukać przyczyny? Sam zegar do wymiany czy moze w zbiorniku jest pływak? Czujnik poziomu? Próbowałem wstępnie ogladac zbiornik paliwa ale nie dostrzegam nigdzie pływaka gdzie on mozę być jeśli takowy jest? Czy jakieś kostki elektryczne tylko gdzie ? Jest jakiś przekaźnik do tego albo bezpiecznik to bym sprawdził ? I jeszcze jedno przy cofaniu powinien załączać sie sugnałcofania dotarłem już do tego ze ten brzęczyk powinien być z tył€ za klapa z napisem manitou coś tam jest przykręcone i kostka dochodzi hmm tylko dlaczego nie działa do tego też jest jakis przekźnik bezpiecznik zabezpiecza to jakiś? Bardzo prosze o jakieś wskazówki pomoc wiem ze wielu z was posada takie maszyny jeździ ich w polsce kupa.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v