Skocz do zawartości

John Deere 2066-Błędy i ustawienia czujników


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich

niedawno kupilismy john deera 2066 i mamy pewien problem a mianowicie caly czas pali sie kontrolko od relewatora ziarna. i nie wiem co jest tego przyczyna. sprawdzilismy wszystkie ślimaki, żmijki itp, naped i nic wszystko jest wedlug nas dobrze a jednak komputerek pokazuje jakis blad. moze jest ktos w stanie podpowiedziec co moze byc przyczyna albo co jest czesto przyczyna ego ze ta wlasnie kontrolka sie pali. i mam jeszcze jedno pytanie a mianowicie nigdzie nie moge znalesc jak zmienic na monitorze informacyjnym punkt alarmowy moze ktos wie jak to zrobic i bedzie tak mily aby powiedziec. prosze o szybka odpowiedz z gory dziekuje pozdrawiam

Opublikowano

Prawdopodobnie czujnik obrotów jest uszkodzony lub jest za mocno oddalony od osi.Naprawde,nie pamiętam gdzie on się znajduje,ale ustaw czujnik w odległości 1mm od ząbków osadzonych na osi,które mijają czujnik.Obrotów alarmowych elewatora ziarna nie ustawia się.

Opublikowano

o ile sie nie myle trzeba włączyc na wyswietlaczy młocarnie i przytrzymac przez 5 sekund... powinno sie przestwic... a jak ustwic czujniki strat? bo mi cos nie chca dobrze wskazywac, wskazowka reaguje jak właczączam młocarnie ale posniej znow jest na minusue...

Opublikowano

a wie może ktoś co oznacza kod 129E bo chciałem przestawić automatycznie kombajn na rzepak i coś się nie chce i ten kod się wyświetlił. Z góry dzięki

Opublikowano

Przyjacielu,automatyczne nastawienie kombajnu jest fajnym bajerem,ale tak szczerze mało przydatnym.Dodam bardzo ważną uwage-jeżeli chcesz kosić na ustawieniach automatycznych to musisz mieć bardzo opanowane (i sprawne w maszynie) ustawianie czułości czujników strat ziarna.Z tego co pamiętam automatem ustawisz obroty wentylatora,młocarni i szczeline klepiska,a to jest mało by osiągnąć minimalne straty w rzepaku.Kod 129E informuje,że któreś z układów ustawianych automatycznie nie osiągneło żądanej wartości lub jest w skrajnym położeniu.Często ten kod dotyczy szczeliny klepiska.

Opublikowano

już doszłem dlaczego nie osiągał obrotów na młocarni okazało sie że cięgiełko od gazu na pompie było nad pęknięte i silnik nie przekraczał 1750 obr.

ciekaw jestem tylko teraz jakie obroty powinien osiągać silnik przy pracy, jeśli ktoś wie byłbym wdzięczny za informacje

Opublikowano

Max.obroty bez obciążenia silnika 8,1l to 2350-2380.W czasie pracy mogą spaść nawet do 1950.Ogólnie silnik ze sprawną turbiną wspaniale sobie radzi w tych kombajnach.Jedynie co to tępe noże w rozdrabniaczu mogą go "przyduszać".Zawsze przed zgaszeniem gorącego silnika daj mu chwile popracować na wolnych obrotach, a wtedy jak Ci ktoś powie że w tych silnikach "lecą" turbiny to go wyśmiejesz.

Opublikowano

witaj jesli chodzi o kody bledow tu masz zalacznik tabela bledow seri 22 sa takie same jak do serii 20

post-16866-127555234348_thumb.gif

Opublikowano

w zbiorniku ziarna są czujniki od stanu napełnienia zbiornika. jak jedziesz to one się chwieją i wtedy może zapalić się kontrolka i da sygnał dźwiękowy jak za mocno się zachwieje bzujnik od pełnego zbiornika.
bzujnik czujnik tak dobrze

Opublikowano

kolego a masz moze wykaz pasow wraz z symbolami i długosciami

grande napisał:

witaj jesli chodzi o kody bledow tu masz zalacznik tabela bledow seri 22 sa takie same jak do serii 20

post-16866-127555234348_thumb.gif

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez RolnikMat
      Zainteresował mnie ten model kombajny marki JOHN DEERE. Czy moglibyście mi powiedzieć co nieco o nim. Jakieś dane techniczne chodzi mi tu o moc silnika, masę kombajnu, cena, awaryjność. Proszę nie dawać linków z przekierowaniem na 1450 cws.
    • Przez mikolaj12345678
      Witam szukam schematu elektryki kombajnu john deere 1072 1075
    • Przez poderwa
      Witam-po odpaleniu kombajnu nie działają żadne przełączniki od hydrauliki, to znaczy że nie mogę podnieść hederu ani załączyć młocarni itp. Ładowanie akumulatora gaśnie, gdzie szukać awarii ?
    • Przez damianus2222
      Witam mam pytanie do użytkowników kombajnów John Deere 1450 /1470 lub innych którzy mieli podobny problem. 
      Mam problem tego typu że, kombajn rano jest czyszczony obsługa codzienna na tip top jadę w pole kosze od 11 do ok 17/18 te 6/7 godzin i zaczyna mi się zapalać kontrolka powietrza dolotowego czyli żółta kontrolka świec żarowych, nad głową zapalają się 2 diody czerwona i żółta, gdy zejdę obrotami na 2 zakres gaśnie ujade kawałek indie znów zapala... Kody błedow to spn 1569, 1078, 1077 a fmi 31. Nie wiem w czym leży przyczyna, dodam że filtr powietrza jest nawet w ciągu dnia czyszczony tak po 5 godzinach . Proszę o pomoc lub rady 
    • Przez LulaszRol
      Witam posiadam kombajn 2254 ,miałem problem z ładowaniem po włączeniu świateł gubił ładowanie ale nie zawsze wymieniłem nawet alternator i prawie wykończyłem akumulatory, nie mówiąc wyłączającej się młocarni bo nie było odpowiedniego napięcia w instalacji. 
      Szukałem przyczyny dosyć długo jedynie na co się napotkałem grzebiąc to że po odłączeniu przewodów z D+ (wzbudzenie) było na nich napięcie 6,5V, sprawdziłem do kąd idą te przewody jeden prowadzi do kontrolki a drugi jest dla mnie zagadką  bo idzie do skrzynki pod silnikiem a tam połączony jest do przekaźnika k45 odpowiadającego za alarm biegu wstecznego, jedno z drugim nie ma nic wspólnego, przewód D+ wchodzący do przekaźnika otwiera (lub po prostu przechodzi) i wychodzi masą przez to jest spadek napięcia na wzbudzeniu po odłączeniu przekaźnika napięcie to okolice 12V. Czyli wszystko porządku 
      Na razie mam ładowanie na światłach również, zamontuje jeszcze woltomierz w kabinie.  Ciekami mnie ten dodatkowy przewód D+ czy ktoś pomylił się w fabryce ? wygląda jak te oryginalne przewody  czy może do czegoś to jest?
       
      Stąd moje pytanie do posiadaczy takich kombajnów czy też macie dwa niebieskie cienkie przewody wychodzące z D+ na śrubce m5 przy alternatorze?
       
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v